Gjest Steamboat Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Synes ikke jeg er så stygg selv, men merker at det bare er jenter jeg ikke finner attraktive som liker meg så jeg er kanskje litt stygg. Uansett dere som er i samme situasjon, hva gjør dere med kjærester og sånt. Tar til takke, er single, eventuelt noe annet?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Er litt i samme situasjon. Har også vært kravstor hele mitt liv i forhold til utseende Hjelper lite da mitt eget utseende ikke holder mål. For øyeblikket er jeg singel, men bare vent å se Dukker helt sikkert opp noen, om du er litt på "hugget". Anonymous poster hash: 76ca5...c30 2
Gjest Amberlights Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Jeg er jente og ser ut som et flykrasj, men er forlovet og lykkelig. Om det var et slikt svar du ville ha, da. Folk har forskjellige preferanser. 2
Gjest chisandra Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Hvem som er stygg og ikke, kommer helt an på øynene som ser.
gulfrosk Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Mulig du oppfører deg mer naturlig og avslappet med dem, så de klarer å slappe bedre av. Når man er rundt mennesker man syns er tiltrekkende har man jo en tendens til å prøve litt for hardt, og det merkes veldig godt. Kan jo ha noe med saken å gjøre. 13
Pottepalme Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Kommer an på personen som ser. Det noen ikke finner attraktivt, finner andre kanske dritdeilig. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Stygg personlighet unnviker jeg! Anonymous poster hash: f0f03...abb
Gjest Steamboat Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Jeg er jente og ser ut som et flykrasj, men er forlovet og lykkelig. Om det var et slikt svar du ville ha, da. Folk har forskjellige preferanser. Noen triks? Hvem som er stygg og ikke, kommer helt an på øynene som ser. Ja, men det finnes de de fleste ser på som stygge. Mulig du oppfører deg mer naturlig og avslappet med dem, så de klarer å slappe bedre av. Når man er rundt mennesker man syns er tiltrekkende har man jo en tendens til å prøve litt for hardt, og det merkes veldig godt. Kan jo ha noe med saken å gjøre. Kanskje, men merker at kompisene også pørver å spleise meg med mindre pene jenter, så er ikke bare jentene som stempler meg. 1
Petra75 Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Er singel. Jeg er for mye verdt til å bare ta til takke. 3
Gjest Jørild Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Mannen er kjekk, jeg derimot..ikke så veldig. Jeg tror jeg dro han i land med min dårlige humor og gode kokekunst. Hjemmelagede kjøttkaker veier opp mot lite sjarm, tydeligvis. 7
OppNedPåAlt Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 Jeg føler ofte jeg synes folk er stygge eller mindre pene ved første møte. Men hvis jeg blir kjent med de og de har en kul personlighet, så blir de automatisk mye penere. Og slik er det med kjekke folk som har en personlighet som jeg ikke liker. De er liksom ikke så pene lengre... Jeg er sikker på at det er noen som digger personligheten din, så bare vær deg selv, og by på deg selv. 5
Magnifique Skrevet 6. mai 2014 #12 Skrevet 6. mai 2014 Hei. Jeg faller for personlighet og mener selv at det skal mye til for at en person skal være direkte stygg. Da må jeg mislike personen sterkt, i tillegg til at jeg ikke synes noe om utseendet til vedkommende. Men det kommer an på hvem som dømmer deg. En bra personlighet har mye å si! Og et fint smil, interesser, livsglede. Selvtillit er på en måte noe som får deg til å lyse. Og da blir du penere. 3
Eriks Skrevet 6. mai 2014 #13 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Hei. Jeg faller for personlighet og mener selv at det skal mye til for at en person skal være direkte stygg. Da må jeg mislike personen sterkt, i tillegg til at jeg ikke synes noe om utseendet til vedkommende. Men det kommer an på hvem som dømmer deg. En bra personlighet har mye å si! Og et fint smil, interesser, livsglede. Selvtillit er på en måte noe som får deg til å lyse. Og da blir du penere. Tror du definerer det litt annerledes enn det er ment. Om man tenker seg en ca. gjennomsnittlig person rent utseendemessig, og man har trekk som ligger noe under dette er man "litt stygg" i mine øyne. Det er jo grader av det som alt annet. Man må ikke være så grusom at folk ser vekk i ren avsky for å få betegnelsen. Endret 6. mai 2014 av Eriks 1
Silfen Skrevet 6. mai 2014 #15 Skrevet 6. mai 2014 Forblir singel. Kunne ikke falt meg inn i måneskinn å søke etter en mann. Hallo, liksom. 1
Zilas Skrevet 6. mai 2014 #16 Skrevet 6. mai 2014 Det første jeg ville gjort er å ta tak med det du kan gjøre noe med. Tren, ny sveis og nye klær.. Selv om du ikke er tjukk kan jo trening gi deg en mer atraktiv kropp på markedet. Få hjelp av en veninne som kjøper klær som passer til deg og en ikke helt håpløs sveis så er du good 2 go. Det er jo øyet som ser blabla, men det virker som du er misfornøyd med deg selv og mitt inntrykk er at det ikke akkurat drar damer (samma om du faktisk ser dårlig ut eller ikke). Så jobb med selvtillitten, er den på topp får du ofte dame laangt utenfor din liga
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #17 Skrevet 6. mai 2014 Det første jeg ville gjort er å ta tak med det du kan gjøre noe med. Tren, ny sveis og nye klær.. Selv om du ikke er tjukk kan jo trening gi deg en mer atraktiv kropp på markedet. Få hjelp av en veninne som kjøper klær som passer til deg og en ikke helt håpløs sveis så er du good 2 go. Det er jo øyet som ser blabla, men det virker som du er misfornøyd med deg selv og mitt inntrykk er at det ikke akkurat drar damer (samma om du faktisk ser dårlig ut eller ikke). Så jobb med selvtillitten, er den på topp får du ofte dame laangt utenfor din liga Enig i dette.. Jeg kjenner menn som (i mine øyne, men også mine venninners øyne) ikke er spesielt kjekke, men som alikevel klarer å dra i havn damer som blir ansett for å være pene. Det har jo noe med at de har selvtilitten og gutsen til å prøve seg.. De fokuserer på andre kvaliteter de har og "spiller" på det. Og ellers så er det jo et bra tips å sette i gang med trening, hjelp med klær o.l for å bli en bedre utgave av seg selv. Husker en gang to kompiser baksnakket en tredje kompis som hadde fått seg en dame som i deres øyne var en 8'er på skalaen, mens han strengt tatt bare var en 2 eller 3. De lurte fælt på hvordan det hadde gått seg til og kødda med at han måtte jo ha betalt henne MYE penger bare for å vise seg offentlig med han.... Så selv om man regnes som "stygg" kan man få drømmedama bare man prøver. Hun kommer nødvendigvis ikke løpende til deg, men utifra det jeg har observert er det verdt å prøve å gå etter henne Anonymous poster hash: fa53e...433
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2014 #18 Skrevet 6. mai 2014 Synes ikke jeg er så stygg selv, men merker at det bare er jenter jeg ikke finner attraktive som liker meg så jeg er kanskje litt stygg. Uansett dere som er i samme situasjon, hva gjør dere med kjærester og sånt. Tar til takke, er single, eventuelt noe annet? Vel, du blir nok nødt til å ta til takke med de her stygge jentene som er på eget nivå. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 6. mai 2014 #19 Skrevet 6. mai 2014 Det er vel de aller færreste mennesker her i verden som kan defineres som vakre av absolutt alle andre. Dette da smaken er så ulik. Og etter at jeg var ferdig med barneskolen har jeg da heller aldri klart å definere et annet menneske som stygt. Så dersom folk mener de anser seg selv som stygge så er det kansje på innersiden av hodet det sitter mest det som gjør at de tror de er stygge. - alle forbehold for at det litt naive, barnslige uttrykket 'stygg' har ulikt innhold for meg enn det har for dem som bruker begrepet. 2
Gjest Vevila Skrevet 6. mai 2014 #20 Skrevet 6. mai 2014 Jeg kunne godt vært sammen med en mindre pen mann, men en mindre pen, overfladisk mann derimot...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå