AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #21 Skrevet 19. mai 2014 Jeg tenker vel at om de røyker på verandaen så er det ikke så mye å gjøre med det, men søpla er noe svineri. Det hadde jeg bare snakket med de om. Evt. nevne det med røyk på soverommet. Vet ikke akkurat hvordan det er der dere bor. Jeg bodde i tremannsbolig tidligere, og røyker. Naboen spurte om jeg kunne røyke vekk fra huset pga på veranda gikk det inn i stua og ved inngang inn på soverom. Jeg syns helt ærlig det er å gå litt langt å be folk gå helt bort fra sitt eget hus, spesiellt siden det tydeligvis var helt greit å grille hver dag gjennom hele sommeren med ett tonn tennveske, og la bilen stå og svive 30min hver morgen om vinteren. Men jeg ble ikke sur da de sa det. Må jo gå ann å snakke om ting på en ordentlig måte. Ble enige etter en prat og en kaffikopp :-)Anonymous poster hash: 6ec60...f98
Chevelle Skrevet 19. mai 2014 #22 Skrevet 19. mai 2014 Jeg er så dritt lei bilister, jeg får den eksosen opp i fleisen hele dagen HVER eneste dag.. Jeg er så lei naboen som lager spicy mat og det stinker i gangen Jeg er også drittlei samme naboen fordi han stinker når han går forbi meg i trappen Ah myy bad.. JEG ER IKKE ALENE I VERDEN OG LUFTA ER FOR ALLE.. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #23 Skrevet 19. mai 2014 Naboene under oss er noen røykende griser. Står på altanen og kaster dritten ned i hagen. Det ligger strødd der nede. En gang tok en busk fyr men det døde ut av seg selv. Det samme på fremsiden av huset. Da står de på trappen og kaster dritten på fortauet slik at det ser ut som om slaur bor her. Men vent litt, det bor faktisk slaur her, og det er ikke oss..... Røykere er de mest egoistiske menneskene i verden. Hundeierne kommer på en god andre plass.... Anonymous poster hash: 828c3...427 Og du på en god 3 plass Anonymous poster hash: 63e37...1d0 3
Gjest lillelarve Skrevet 19. mai 2014 #24 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Helt, fullstendig enig. Naboen under oss er stor-røyker og vi får ALT inn i leiligheten. Vi er nødt til å lufte i blant fordi vi har dårlig luft, men da blir soverommet og stua full av røyklukt. Det er kjipt, men man kan jo ikke be folk slutte å røyke i/utenfor egen eiendom. Man kan jo alltids snakke med dem selvfølgelig. Og så synes jeg det er så utrolig irriterende når folk står i eller rett ved bussskuret og røyker når det er folk rundt dem. Nr. 1: Jeg stinker røyk når jeg kommer hjem. Nr. 2: Det er utrolig ubehagelig å puste inn røyk, og ikke snakk om farlig. Jeg kan jo gå en annen plass, men da må jeg jo løpe tilbake til bussskuret når bussen kommer. Går det ikke an å vente med røykinga til litt senere f.eks? Jeg er ikke røyker, så jeg forstår ikke. Og ikke snakk om røyking i gatene... Jeg har mange, mange ganger opplevd å gå rett bak en som røyker, og all røyken kommer rett inn i systemet mitt. Man kan ikke tvinge folk til å stoppe å røyke, men det går jo også an for røykere å tenke på andre mennesker og kanskje ta røyken litt senere eller en annen plass der det er færre/ingen folk. Endret 19. mai 2014 av lillelarve 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #25 Skrevet 19. mai 2014 Helt, fullstendig enig. Naboen under oss er stor-røyker og vi får ALT inn i leiligheten. Vi er nødt til å lufte i blant fordi vi har dårlig luft, men da blir soverommet og stua full av røyklukt. Det er kjipt, men man kan jo ikke be folk slutte å røyke i/utenfor egen eiendom. Man kan jo alltids snakke med dem selvfølgelig. Og så synes jeg det er så utrolig irriterende når folk står i eller rett ved bussskuret røyker når det er folk rundt dem. Nr. 1: Jeg stinker røyk når jeg kommer hjem. Nr. 2: Det er utrolig ubehagelig å puste inn røyk, og ikke snakk om farlig. Jeg kan jo gå en annen plass, men da må jeg jo løpe tilbake til bussskuret når bussen kommer. Går det ikke an å vente med røykinga til litt senere f.eks? Jeg er ikke røyker, så jeg forstår ikke. Og ikke snakk om røyking i gatene... Jeg har mange, mange ganger opplevd å gå rett bak en som røyker, og all røyken kommer rett inn i systemet mitt. Man kan ikke tvinge folk til å stoppe å røyke, men det går jo også an for røykere å tenke på andre mennesker og kanskje ta røyken litt senere eller en annen plass der det er færre/ingen folk. Flytt til skogen Anonymous poster hash: 63e37...1d0 2
Gjest lillelarve Skrevet 19. mai 2014 #26 Skrevet 19. mai 2014 Flytt til skogen Anonymous poster hash: 63e37...1d0 Ja, jeg får vel bare pakke sammen teltet 1
Jade Skrevet 19. mai 2014 #27 Skrevet 19. mai 2014 Røyklukt er nok noe du må leve med til du flytter i enebolig!
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #28 Skrevet 19. mai 2014 Hater røyk og røykere jeg å! Også tenker de kun på seg selv. Jeg satt ved et bord høygravid så kommer det noen og setter seg ned å tenner den ene røyken etter den andre, ikke snakk om å blåse vekk, men de blåser den mitt i ansiktet mitt. Respektløst. Hadde jeg vært så dum å røyke hadde jeg aldri satt meg ved siden av hverken barn eller gravide å røyka.Anonymous poster hash: a1491...76f
Chevelle Skrevet 19. mai 2014 #29 Skrevet 19. mai 2014 Hater røyk og røykere jeg å! Også tenker de kun på seg selv. Jeg satt ved et bord høygravid så kommer det noen og setter seg ned å tenner den ene røyken etter den andre, ikke snakk om å blåse vekk, men de blåser den mitt i ansiktet mitt. Respektløst. Hadde jeg vært så dum å røyke hadde jeg aldri satt meg ved siden av hverken barn eller gravide å røyka.Anonymous poster hash: a1491...76f Så lenge det er lov å røyke offentlig, så kan du "dessverre" ikke forvente annet.
Frk.K Skrevet 19. mai 2014 #30 Skrevet 19. mai 2014 Naboene under oss er noen røykende griser. Står på altanen og kaster dritten ned i hagen. Det ligger strødd der nede. En gang tok en busk fyr men det døde ut av seg selv. Det samme på fremsiden av huset. Da står de på trappen og kaster dritten på fortauet slik at det ser ut som om slaur bor her. Men vent litt, det bor faktisk slaur her, og det er ikke oss..... Røykere er de mest egoistiske menneskene i verden. Hundeierne kommer på en god andre plass.... Anonymous poster hash: 828c3...427 Steike for et drittmenneske jeg må være da! Både røyker OG har hund! Nei, vent.. Ja.. Jo.. Ahh.. Nei, jeg plukker faktisk opp etter hunden min, tråkker ikke inn i andre sine hager, ei kaster jeg sneiper rundt meg i hytt og pine Ah, kan ikke være så gale jeg da, likevel.
svetlanaenrique Skrevet 18. januar 2015 #31 Skrevet 18. januar 2015 jeg blitt så lei av naboer som røyker gress hasj.vet ikke en gang hvordan man skriver det.i blokken våres er det ikke lov til å røyke i leilighetene sine.hva tror dere kan hjelpe til at de slutter å røyke inne?lukten sprer seg i hele korridoren og er skadelig for barn som bor her
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #32 Skrevet 18. januar 2015 I leiligheten jeg leier røyker utleier. På utsiden av huset. Utenfor soveromsvinduet mitt. Jeg får ikke luftet noe, fordi det lukter røyk. Røyking er utrolig sjenerende uansett, så si ifra til dem! Anonymous poster hash: b3d4a...b64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå