Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2014 #21 Del Skrevet 5. mai 2014 Det er stor forskjell på dørvaktene og lederen for vaktteamet bør alltid ha dørvaktkurs. Før lederskifte på et utested her i byen så var de alle i døren stor på makt, nu har de skjerpet seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steamboat Skrevet 5. mai 2014 #22 Del Skrevet 5. mai 2014 er det så mange som vil ligge med dem? er vel mange som smisker med de og flørter med de, for å slippe køen eller komme gratis inn? interessen forsvinner ofte i det de entrer døren Nei, vil ikke si interessen forsvinner i det de entrer døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steamboat Skrevet 5. mai 2014 #23 Del Skrevet 5. mai 2014 Har faktisk jobbet som dørvakt, og jeg kan ikke skjønne hvorfor edru vakter blir med berusede jenter hjem for å pule? Jeg ville følt meg sykt creepy. Vil si det kommer an på hvor mye jenta har drukket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. mai 2014 #24 Del Skrevet 5. mai 2014 Vil si det kommer an på hvor mye jenta har drukket. Objektivt sett er jeg enig, men jeg personlig ville uansett følt meg creepy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KrissyHart Skrevet 5. mai 2014 #25 Del Skrevet 5. mai 2014 ja ok, mulig det. men ingen jeg kjenner har lagt seg etter dørvakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna! Skrevet 5. mai 2014 #26 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg tenker ikke det handler om at de er dørvakter, men at de er tilgjengelige et sted hvor folk er fulle. Og at alle må i ha noe kontakt med dem, blikk osv når de går inn. Litt det samme som bartendere, tenker jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #27 Del Skrevet 5. mai 2014 De dørvaktene jeg kjenner til er super egoister og innbildske. De ber om leg for å få vite alder, navn og bosted før de prøver seg på jentene. Urk! Anonymous poster hash: 686aa...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malanthor Skrevet 5. mai 2014 #28 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg tenker ikke det handler om at de er dørvakter, men at de er tilgjengelige et sted hvor folk er fulle. Og at alle må i ha noe kontakt med dem, blikk osv når de går inn. Litt det samme som bartendere, tenker jeg? Jepp er nok akkorat der det ligger. One word: tilgjengelighet. Er ikke noe som helst tiltrekkende ved og være dørvakt. Drittjobb og masse drittfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 5. mai 2014 #29 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg har aldri følt for å ligge med noen dørvakt. Jeg skal ikke dra alle over en kam her, men de fleste jeg har sett er selvopptatte boleaper. Nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 5. mai 2014 #30 Del Skrevet 5. mai 2014 Aldri hatt lyst til å ligge med en dørvakt. Ikke en bartender heller for den saks skyld. Sikkert flotte menn altså, men jeg har liksom ikke lagt merke til de på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heeyaa Skrevet 5. mai 2014 #31 Del Skrevet 5. mai 2014 Nei, vet du hva. Dørvakter er blant samfunnets tapere. Vet ikke om jeg skal le eller gråte på dine vegne av den kommentaren. Men har du en god forklaring på hvorfor de er samfunnets tapere? Det å jobbe som dørvakt er faktisk noe av det beste et mennesket kan gjøre om han/hun vil jobbe med sikkerhet senere. Du lærer så utrolig mye og erfaringen du får med konflikthåndtering er laaaaangt over hva du får i f.eks politiet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #32 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvorfor prøver så mange jenter å ligge med dørvakter? Fulle jenter prøver å ligge med nesten hvemsomhelst når utestedet snart skal stenge. Ikke bare dørvaktene. Anonymous poster hash: 9060a...5b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 6. mai 2014 #33 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvorfor prøver så mange dørvakter og ligge med kvinnelige gjester? Det har skjedd ofte det. At de har prøvd altså. Er flere utesteder jeg ikke har turt å gå på lengre fordi dørvaktene er så pågående. Nå er de fleste heldigvis hyggelige og prøver seg ikke, men noen prøver å utnytte det lille av "makt" de har. Vil vel tro at noen jenter vil ha med dørvakten fordi han er en slags autoritetsperson, hvertfall på fylla. Ofte er de også ganske kjekke, høye og har muskler. Så kanskje det er noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2014 #34 Del Skrevet 6. mai 2014 Det har skjedd ofte det. At de har prøvd altså. Er flere utesteder jeg ikke har turt å gå på lengre fordi dørvaktene er så pågående. Nå er de fleste heldigvis hyggelige og prøver seg ikke, men noen prøver å utnytte det lille av "makt" de har.Vil vel tro at noen jenter vil ha med dørvakten fordi han er en slags autoritetsperson, hvertfall på fylla. Ofte er de også ganske kjekke, høye og har muskler. Så kanskje det er noe med det. Eller de tror han kan skaffe dem gratis øl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 6. mai 2014 #35 Del Skrevet 6. mai 2014 Eller de tror han kan skaffe dem gratis øl. Eller gratis inngang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2014 #36 Del Skrevet 6. mai 2014 Eller gratis inngang Ja, godt poeng. Men har inntrykk av at når de ber om legitimasjon så er det kun fordi de vil vite hvem man er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #37 Del Skrevet 6. mai 2014 Eller de tror han kan skaffe dem gratis øl. Ja mange jenter er stokk dumme og leter alltid etter gratis øl. En gang var det en jentegjeng som satt ved siden av meg og kompisen og helt ut av det blå spurte de om vi kunne kjøpe øl, uten å ha pratet med oss før eller etter. Men det finns jo tullinger som hadde gitt dem øl, uten å snakke med de. Anonymous poster hash: e51a0...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 6. mai 2014 #38 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg har vært sammen med to dørvakter, og møtte begge mens de jobbet. Han ene møtte jeg etter å ha skadet meg da noen dyttet meg på vei ned trappen. Det var han som plastret meg sammen , og var snill å tok pause fra jobben for å kjøre meg hjem. Han andre møtte jeg mens jeg var med edru ut på byn, og ble sittende å prate med han da det var lite folk. Kan ikke akkurat si at det var så mange fordeler med å være sammen med en dørvakt. Jeg sto alltid i kø som alle andre fordi jeg ikke ville gå i fra venninnene mine, ble alltid igjen da det stengte for å vente på han, og fikk mange av jentene i mot meg fordi jeg hadde kapret han kjekke vakta. Hadde aldri med typen på fest fordi han jobbet jo. Eneste fordelen var vel at jeg fikk gå i fred fra klåfingra fulle duster, fordi alle vaktene passet litt ekstra på meg. Nå var dette i en mindre by, og opplevde vaktene der som veldig greie. Men her i Oslo er det mye ekle vakter. Å kunne aldri ha datet de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PPM Skrevet 6. mai 2014 #39 Del Skrevet 6. mai 2014 Jobbet som dørvakt for mange år siden. Noen kvinner ville jo selvsagt flørte seg til gratis inngang og lignende, andre var helt klart tent, og det var mange av dem. Det kunne være hvem som helst, gifte kvinner, venninner av samboeren, jenta i kassa på rema eller noen sin bestemor. Man får en helt magisk tiltrekningskraft når man står i døra på et utested kledd i dress og skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå