Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #1 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg er førskolelærer men vil gjerne skifte yrke. Er usikker på hva jeg vil, men kunne hovedsaklig tenkt meg en slags kontorjobb, kanskje i kommunen, trygdeetaten, ja hvor som helst egentlig. Har ikke lyst til å hive meg på et langt studium siden jeg er litt usikker, men tenkte at kanskje et årsstudium kunne være noe, f.eks. i organisasjon og ledelse. Vil et slikt studium være nok for å få jobb etterpå? Lærer en nok? Er det noen vits i å ta noe slikt eller bør jeg heller prøve å få noe mer solid? Siden jeg har tre år på høgskole med fullt studielån har jeg liten lyst til å måtte ta opp veldig mye mere lån... Ser de fleste årsstudiene gir 60 studiepoeng og manga steder kan det tas desentralisert med helgesamlinger. Vil det si at jeg da kan studere ved hvilken som helst høgskole i Norge så lenge jeg kommer meg på disse samlingene? Noen som har gjort noe tilsvarende og kan hjelpe litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #2 Del Skrevet 13. juni 2004 Ser de fleste årsstudiene gir 60 studiepoeng og manga steder kan det tas desentralisert med helgesamlinger. Vil det si at jeg da kan studere ved hvilken som helst høgskole i Norge så lenge jeg kommer meg på disse samlingene? Jepp. Send en PM til Trulselinemor, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå