Gå til innhold

Nå hviler min pus

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Indianlady

Hei :-)

Nå er jeg litt lettet over at det er over,var hos dyrlegen i dag.De tok prøver av svultsen og den var ondartet med spredning til lunger.

Jeg sa ta dyrlegen kunne gjøre det som var best for pus og jeg så at hun hadde vondt.Hun fikk litt mer bedøvelse og tilslutt sovnet hun stille inn i mine armer.Hun ble nesten 14 år og det var et langt godt katteliv og jeg takker Bølla for det hun har gitt meg.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare gi deg en :klem:

Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg håper det går bra med deg :trøste:

Husk at du gjorde det rette, din pus har det sikkert bedre nå :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Tåler ikke å lese sånt jeg :cry: , tenker alltid på når vår katt døde for mange år siden..

Men det var godt at du lot den slippe å lide unødig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: :cry: :cry:

Det er så trist. Husker godt den første katten vår, den ble 17 år og måtte avlives da jeg var 10 fordi den hadde en stor kreftsvulst i halsen. Det var forferdelig, men jeg husker ennå hvor rolig han var den dagen, jeg tror han skjønte at han skulle få fred. Nå ligger han begravet i hagen vår, sammen med den neste pusen som også måtte avlives pga kreft (den ble bare 5 år). Og foreldrene mine er på sin tredje katt, som jeg håper skal leve lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode klemmer fra meg, Indianlady...

Har pus selv, og har også mistet en pus tidligere. Vet hvor trist det er. :klem:

Håper det går fint med deg, tross alt. Og det var jo det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv også mistet flere katter, den ene fant jeg påkjørt utenfor huset :-(

Jeg føler virkelig med deg! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du har det ikke så godt nå, tenkter jeg.

Vit at du har tatt det beste (og eneste rette) valget!

Tenker på deg, og sender deg varme tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Jeg takker for omtanken alle sammen,jeg tar det fint.Hun hadde jo nesten 14 fine år i lag med meg.Det var vondt å se henne lide slik jeg fikk sjokk når jeg så hvor stor den var og jeg orket ikke at hun skulle ha mer vondt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Takker for støtte jenter og gutter.Det går lettere nå og jeg har snakket med oppdretter om dette.Hun sa jeg gjorde min plikt som katte eier.Nå kan jeg tenke på Bølla med smil om munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt. En jeg kjenner hadde en katt som fikk kreft, men han klarte ikke å avlive den og den stakkars katten pinte seg gjennom 6 mnd hvor den omtrent daglig kastet opp og helt tydelig hadde det vondt, før den til slutt ble funnet død i gangen en morgen. Jeg får helt vondt inni meg ved tanken på at katten har hatt en så forferdelig slutt på livet, bare fordi eieren ikke klarte å se forbi det savnet han ville føle når katten døde. Slike mennesker burde helt enkelt ikke ha dyr. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Det er alltid trist aa miste en venn, det vaere seg dyr eller menneske. Som du kanskje saa i egen traad her har jeg ogsaa nylig mistet en dyrevenn. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Frysninger* Du gjorde det rette, og jeg hadde nok gjort det samme selv om det hadde vært kjempevanskelig.

Har bare hatt en katt, som jeg har ennå og håper å ha i mange år til (han er 9 år nå).

Håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote="Milly86Har bare hatt en katt, som jeg har ennå og håper å ha i mange år til (han er 9 år nå).

.

Iflg. mine statistikker er du bare halvveis! :-)

Håper du får kose deg med katten din i minst 9 år til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Indianlady
Ja' date= absolutt. En jeg kjenner hadde en katt som fikk kreft, men han klarte ikke å avlive den og den stakkars katten pinte seg gjennom 6 mnd hvor den omtrent daglig kastet opp og helt tydelig hadde det vondt, før den til slutt ble funnet død i gangen en morgen. Jeg får helt vondt inni meg ved tanken på at katten har hatt en så forferdelig slutt på livet, bare fordi eieren ikke klarte å se forbi det savnet han ville føle når katten døde. Slike mennesker burde helt enkelt ikke ha dyr. :-(

Det var en egoistisk katteeier :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady
*Frysninger* Du gjorde det rette, og jeg hadde nok gjort det samme selv om det hadde vært kjempevanskelig.

Har bare hatt en katt, som jeg har ennå og håper å ha i mange år til (han er 9 år nå).

Håper det går bra med deg.

Jada jenter det går bra med meg,snakket med oppdretteren og hun sa jeg gjorde det rette som katteeier.Vi har problemer med katteeiere som ikke viser sitt ansvar og avliver dyret når det må gjøres sa hun til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: trist å høre om katten din,men du tok en fornuftig og riktig avgjørelse.

er selv lykkelig eier av en katt som fyller tre år st.hans aften.... :gratulerer:

<-- Se bilde der!

...eller det er vel egentlig katten som eier meg! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller det er vel egentlig katten som eier meg! :klø:

Ja, her i huset er det i aller høyeste grad katten som eier oss. :ler: Foreldrene mine har en stilig "pyntepute" i stua hvor det står "The cat and its housekeeping staff reside here", den liker jeg så godt. Skulle gjerne hatt en sånn selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...