Gå til innhold

Petter Northug


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er litt spent på utfallet med sponsorene. Tror dessverre det ligger for mye penger i Northug til at noen avbryter kontrakten..



Anonymous poster hash: 8f5ba...84b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Northug må bruke beina framover men sponsorene rører ikke en mann som tjener penger til dem.. Ikke i så stor grad.. Dette er ikke snill og slem dette er cash is king gutta og dem driter i hva han gjør så lenge han er en gullgruve for dem..

Men man må jo spørre seg selv hva i helvete gjorde han i bilen? Med inntektene hans hadde jeg nok prøvd taxi..

Anonymous poster hash: e9779...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det kommer flere sesonger av Sirkus Northug? Hadde vært interessant å se dette dramaet. :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det kommer flere sesonger av Sirkus Northug? Hadde vært interessant å se dette dramaet. :ol:

Hvorfor? Morsomt å se noen ha det vondt?

Anonymous poster hash: 4c119...f4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at Nattpatruljen var der da politiet kom til stedet så kan det være at det blir skikkelig TV-underholdning av dette også.



Anonymous poster hash: ad0d3...1ff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 5c594...cfb

Hvor vanskelig er det å faktisk sitere riktig, og ikke skrive inne i sitat boblen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intervjuet. Får vondt av ham, men samtidig så støtter jeg selvfølgelig ikke det han har gjort. Håper dette har gitt mannen en lærepenge.



Anonymous poster hash: 5c594...cfb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amberlights

Syns ufattelig synd i Petter, og håper han kommer seg på beina igjen etter dette og at karrieren hans etterhvert kan fortsette noe lunde normalt. Trist at man i påvirket tilstand kan gjøre noe så ufattelig dumt. Jeg støtter ikke fyllekjøring, det gjør ingen, men syns det er skammelig at norsk media og nordmenn sparker han mens han ligger nede. Når han sto der med gull var det bare fryd og gammen, han er best ingen protest osv. Nå er han bare en ubrukelig idiot i følge mange. Jeg er ikke interessert i sport, men har så klart fulgt med de gangene han har tatt gull. Skal ikke stå på viljen med denne karen, så forhåpentligvis greier han seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror helt ærlig dette er utelukkende positivt for Northug. Mannen var på ville veier og trengte en real oppvekker. Tror dette fører til at han får en slutt på useriøsitetene og heller setter fult fokus på det han virkelig kan, langrenn. Tror han har veldig lyst til å gjøre familien stolt igjen, og ikke minst gjennreise sin respekt blant det norsk folk.

Enkelte ganger trenger folk en åpenbaring om at det er meget kort mellom himmel og hælvete, heldigvis får Northug sjansen til å reise seg igjen.



Anonymous poster hash: b572d...a97
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ufattelig synd i Petter, og håper han kommer seg på beina igjen etter dette og at karrieren hans etterhvert kan fortsette noe lunde normalt. Trist at man i påvirket tilstand kan gjøre noe så ufattelig dumt. Jeg støtter ikke fyllekjøring, det gjør ingen, men syns det er skammelig at norsk media og nordmenn sparker han mens han ligger nede. Når han sto der med gull var det bare fryd og gammen, han er best ingen protest osv. Nå er han bare en ubrukelig idiot i følge mange. Jeg er ikke interessert i sport, men har så klart fulgt med de gangene han har tatt gull. Skal ikke stå på viljen med denne karen, så forhåpentligvis greier han seg.

Leser vi samme aviser? Syns han får overraskende lite pepper i media.

Anonymous poster hash: 04d92...126

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amberlights

Leser vi samme aviser? Syns han får overraskende lite pepper i media.

Anonymous poster hash: 04d92...126

Det kan godt hende vi gjør. Han blir jo fremstilt som den eneste i landet som har gjort noe slikt. Det virker iallefall slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. En av landets største medieaktører har bestilt en spørreundersøkelse fra arbeidsgiveren min, òg de vil at vi skal spørre om folk kan tilgi Northug for dette...



Anonymous poster hash: 7548c...3cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. En av landets største medieaktører har bestilt en spørreundersøkelse fra arbeidsgiveren min, òg de vil at vi skal spørre om folk kan tilgi Northug for dette...

Anonymous poster hash: 7548c...3cc

Jeg svarer nei. Hadde ikke tilgitt egen familie om de fyllekjørte. Null respekt.

Anonymous poster hash: b711c...bcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer nei. Hadde ikke tilgitt egen familie om de fyllekjørte. Null respekt.

Anonymous poster hash: b711c...bcb

Da legger jeg til +1 på nei-siden. Tusen takk for deltagelsen.

Anonymous poster hash: 7548c...3cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det, men alt tyder vel på det.. Veldig leit hvis karrieren går dukken pga dette. Men dersom det er han, så fortjener han det. Fyllekjøring er noe som må slås hardt ned på!

Anonymous poster hash: 51a64...c7e

Det er iallefall godt at du er uten feil og mangler!

Anonymous poster hash: ba90f...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TV2 er ekstremt opptatt av folkets vilje til å tilgi Petter Northug etter fyllekjøringa. Når alt kommer til alt så betyr det forsvinnende lite hva folket egentlig mener om dette, det viktigste er at Petter går noen runder med seg selv og tar det som en gyllen mulighet til å endre på vaner og gå i seg selv for å vokse på dette og bli mer ydmyk. Da vil jeg få respekt for mannen. Og nå synes jeg de kan la denne saken ligge i media.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike idrettsstjerner skal være forbilder for ungdommer, ikke fyllakjørere. Alt man leser på vg og dagbladet er sympati, som om at han bare tråkket på en blomst. Han kunne drept ett eller flere mennesker! Kompisen kunne dødd, han selv kunne dødd. Og dette er aller første gang han fyllekjører? Tviler på det for de som gjør det gjør det flere ganger som regel. Lesten en plass at kompisen var edru, så hvorfor kjørte ikke han da? Jo fordi PN skulle absolutt fyllekjøre! For en idiot! Håper han får en lang straff og aldri når toppen i karrieren igjen, han fortjener ikke noe sympati.

Er det greit at jeg fyllekjører? Nei!

Er det greit at du fyllekjører? Nei!

Er det greit at PN fyllekjører? Nei!

Media og folkene rundt han "sier" at det er helt i orden, jeg har mistet all respelt for han og de rundt han.

Anonymous poster hash: dd704...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...