Gå til innhold

Petter Northug


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uvitende fjols. Reaksjonstiden og og evnene for øvrig i trafikken er ofte betydelig svekket allerede ved 0,5 promille. Å kjøre bil etter å ha vært på fest og drukket alkohol er forkastelig - uansett.

Når du i tillegg grisekjører i 40-sone, kræsjer, stikker av og etterlater en skadet kamerat i bilen, så er det liten grunn til å forsvare handlingen.

Anonymous poster hash: c9908...124

Hvorfor skriver du 0,5? Er det like ille ved 0,2? Jeg skrev 0,2-0,5. Om du mener 0,2 er så ille vil du vel samtidig mene at lovlig promille på 0,199 er ille.

Anonymous poster hash: 6230a...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du i tillegg grisekjører i 40-sone, kræsjer, stikker av og etterlater en skadet kamerat i bilen, så er det liten grunn til å forsvare handlingen.

Anonymous poster hash: c9908...124

Hvor har jeg forsvart handlingen? Jeg skriver at 2-3 i promille er verre enn 0,2-0,5, hvor vanskelig er det egentlig å skjønne dette?

Anonymous poster hash: 6230a...111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!



Anonymous poster hash: 321e7...540
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ordentlig ripe i lakken. Bokstavelig talt.



Anonymous poster hash: 04523...a86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter Northug innrømmer promillekjøring - http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil-og-trafikk/petter-northug-innroemmer-promillekjoering/a/10139715/

Anonymous poster hash: af068...dfe

Da er det slutt med spekuleringen. Det eneste spennende som gjenstår er hvor høy promille han hadde.

Så da er det bare å vente på straff, og så går verden for oss andre videre.

Anonymous poster hash: 6230a...111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra http://www.adressa.no/100Sport/langrenn/article433889.snd

"Petter Northug har bekreftet overfor politiet i Trondheim at det var han som kjørte bilen som var involvert i en ulykke søndag morgen. Northug har også forklart at han var påvirket av alkohol da ulykken skjedde.
- Jeg vil på det dypeste beklage det som har skjedd. Jeg er svært ulykkelig nå, og veldig skuffet over det jeg har gjort. Samtidig er jeg takknemlig for at min dårlige dømmekraft ikke fikk enda større konsekvenser. Jeg har åpent forklart politiet om det som skjedde, og er beredt til å ta straffen for mine handlinger, sier Northug.
Han forklarte seg grundig for politiet i avhør, og dro deretter til et ukjent sted for å få fred til å tenke gjennom det som har skjedd.
- Jeg er fullt innforstått med offentlighetens forventning om at jeg i løpet av nærmeste fremtid må fortelle mer om hendelsen. Det vil jeg gjøre når jeg har tenkt grundig igjennom situasjonen sammen med mine nærmeste. Det håper jeg media vil respektere, sier Northug.
- Jeg vet at jeg er et forbilde for mange unge, og erkjenner fullt og helt at jeg ikke har oppført meg slik et forbilde skal. Jeg vil beklage overfor alle disse, og overfor alle de som nå er skuffet over meg. Jeg ønsker å lære av situasjonen på en slik måte at jeg vokser som menneske. Jeg vet at dette kanskje blir mitt livs tøffeste løp, men jeg er villig til å satse for å lykkes, sier Northug.
Han ønsker ikke nå å spekulere i hvordan hendelsen vil påvirke hans karriere som skiløper.
- Jeg trenger å fordøye dette og bearbeide hendelsen. Jeg vet at jeg har sviktet, og jeg vil gjøre alt jeg kan for å vende det som har skjedd til noe positivt, sier Northug."



Anonymous poster hash: af068...dfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et forferdelig bilde de hadde funnet av han....



Anonymous poster hash: d09e7...d45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk sak. :(



Anonymous poster hash: a8501...2e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal idrettskarrieren være ferdig pga. dette? Eirik Bakke var kaptein i Brann og fikk spille landskamper selv om han ble tatt for promillekjøring i England.

Anonymous poster hash: 6230a...111

Er bare noe jeg tror da, men går ut ifra at det blir vanskelig med sponsor etter dette, fyllekjøring, kjørt for fort, kræsjet og slukket av fra skadet passasjer......

Må vel være enig at han har veldig dumt nå.

Nå vet jeg ikke hvordan denne fotball spilleren ble tatt, om det var stikk kontroll etc.

Men dette er en smule alvolig, burde også få brukbar straff for dette.

Hadde egentlig bare ventet på at p n skulle gjøre en brøler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans

Uffameg.... Det var dumt, leit og veldig, veldig dumt.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg.... Det var dumt, leit og veldig, veldig dumt.

Hva er det som er dumt med dette? Synes ikke en dråpe synd på Northug, og det hadde vært det samme uavhengig av hvem som faktisk hadde kjørt. Den som kjører i fylla fortjener å ta straffen når den kommer. Null medlidenhet fra meg.

Anonymous poster hash: 1ec42...09f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Hva er det som er dumt med dette? Synes ikke en dråpe synd på Northug, og det hadde vært det samme uavhengig av hvem som faktisk hadde kjørt. Den som kjører i fylla fortjener å ta straffen når den kommer. Null medlidenhet fra meg.

Anonymous poster hash: 1ec42...09f

At folk fyllekjører og at skiløpere som er forbilder for mange unge mennesker fyllekjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser en del kommentarer på VG om at "Jaja, han er bare et menneske han også."
Ehhhhh, ja? Og et hvilket som helst annet menneske som fyllekjører, kræsjer og i tillegg stikker av fra en såret person er et menneske jeg ser på som en FORBANNA IDIOT.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de skal gi Petter bot regner de ut i fra hva han har tatt ut i lønn i 2013 eller hva firmaet hans tjente?

I følge skattelistene tok Petter ut 1,6 mill i lønn, men avtalen med coop er verdt 15 mill i året og lønnen fra red bull er sikkert enda mere. Får sikkert noen kroner fra Audi og. Blir en betydelig større sum på boten om de fra firmaets lønn vs hva han tar ut.

Anonymous poster hash: 4c119...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.db.no/2014/05/04/sport/petter_northug/langrenn/33115978/

Idiotisk av denne kompisen å la seg intervjue før Petter-teamet har fått uttale seg først!

Anonymous poster hash: 4c119...f4f

Enda mer idiotisk er det at han insinuerer at Petter IKKE er noen festløve... Dét er jo bare tull.

Anonymous poster hash: 5c594...cfb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...