Anglofil Skrevet 4. mai 2014 #21 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg tørker og vasker meg, men jeg dusjer nødvendigvis ikke. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #22 Del Skrevet 4. mai 2014 Må dusje underlivet rett etter for å ikke få UVI og spyler kroppen kanskje i samme slengen da, ellers får resten vente. Anonymous poster hash: 297f1...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. mai 2014 #23 Del Skrevet 4. mai 2014 Går på do, tørker meg med en intimserviett. Gidder ikke dusje etter sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 4. mai 2014 #24 Del Skrevet 4. mai 2014 Går på do, men dusjer ikke dersom jeg ikke hadde planer om det fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 4. mai 2014 #25 Del Skrevet 4. mai 2014 Om jeg skal ut så liker jeg å freshe meg opp med en rask dusj etter sexen. Men ellers gidder jeg ikke å dusje etter sex. Dusjer hver morgen, det får holde. Har vi sex om kvelden så blir jeg liggende i senga når vi er ferdige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #26 Del Skrevet 4. mai 2014 Nei. Tisse og tørke;) Anonymous poster hash: c5635...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 4. mai 2014 #27 Del Skrevet 4. mai 2014 Om det er på dagen vi har sex så pleier vi å dusje oss nedentil iallefall. For ofte så har vi sex eller oral etterhvert senere også, og jeg liker å være ren da Er det i sengen etter sengetid så gidder ingen av oss å dusje. Da ligger jeg bare i det. Pleier å tisse da etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 4. mai 2014 #28 Del Skrevet 4. mai 2014 Neida. Det er en (seiglivet) urban myte som dagens normalt opplyste mennesker ikke burde tro på. Du får uvi dersom: 1-du har en medfødt feil i urinrøret som gjør at det hoper deg opp tiss der (nå snakker vi milligram) og ikke kompenserer for dette med en hygiene som er upåklagelig. 2-du har dårlig hygiene 3-du har sex med en partner med dårlig hygiene UVI er altså ikke noe som dukker opp som troll i hatt (selv om jenter på kg later som det gjør det, sikkert fordi det er pinlig å innrømme at de vasker seg feil) - det krever bæsjebakterier i urinrøret, noe som kommer av dårlig hygiene. Jeg dusjer ikke etter sex dersom jeg ikke er klissete (feks av massasjeolje). Har jeg sex før leggetid så soves det etter sex. Å stå opp igjen har aldri falt meg inn. Jeg har hatt uvi en gang - jeg hadde også matforgiftning, så hvem som helst kan gjette grunnen til den infeksjonen. Anonymous poster hash: a9dc8...6a6 Ok? Så at det svir når jeg tisser en stund hvis jeg IKKE går på do etter sex er helt tilfeldig? En som jobbet på helsestasjonen sa til meg at det var lurt å gå på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #29 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg dusjer hver morgen. Så hvis vi har sex om kvelden, dusjer jeg ikke før morgenen etter. Har vi sex på morgenen, tar jeg jo den vanlige dusjen rett etterpå. Har aldri sex midt på dagen (har små barn...) Men jeg tisser alltid etter sex, uansett om det er midt på natta. Trykker ut litt sæd i samme slengen og tørker godt. Jeg har aldri hatt UVI, men de gangene jeg ikke har gått på do etter sex, har jeg fått soppinfeksjon kort tid etterpå. Anonymous poster hash: 6e628...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettina82 Skrevet 4. mai 2014 #30 Del Skrevet 4. mai 2014 Dusjer veldig ofte før sex. Dusjer jeg etterpå så er det de gangene vi vil legge oss rene nok til å starte ny "full" runde etter å ha sovet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #31 Del Skrevet 4. mai 2014 Vi snakker om ETTER sexen nå; dusjer dere eller bare blir dere i senga? Anonymous poster hash: 49cbe...599 Nei, selvsagt ikke. Er dødsforelsket, og foretrekker å ligge og kose, leeenge. Anonymous poster hash: 4e831...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #32 Del Skrevet 4. mai 2014 kommer ann på når på dagen det er. hvis det er morgensex liker jeg å dusje, føler meg litt freshere da. å om kvelden så går jeg bare på do, tørker og legger meg igjen Anonymous poster hash: 68137...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minpin Skrevet 4. mai 2014 #33 Del Skrevet 4. mai 2014 Kommer helt an på. Har vi hatt ei skikkelig heftig økt hvor vi ble veldig svette liker jeg å dusje, men etter en rolig omgang føler jeg ikke noe behov for det. Føler meg ikke skitten bare fordi jeg har hatt en penis inni meg, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne19 Skrevet 4. mai 2014 #34 Del Skrevet 4. mai 2014 Spørs. Hvis det er om kvelden dusjer jeg når jeg står opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 5. mai 2014 #35 Del Skrevet 5. mai 2014 Har vi sex på kvelden så sovner jeg bare etterpå. Så da blir det verken do eller dusj. Har vi sex på dagen så går jeg på do etterpå. Dusjer egentlig bare dersom jeg har planer om det fra før. Vi har mest kjappiser, så blir ikke noe svett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mojitoo Skrevet 5. mai 2014 #36 Del Skrevet 5. mai 2014 Somregel hver gang, men er jeg veldig trøtt tar jeg det morgenen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 5. mai 2014 #37 Del Skrevet 5. mai 2014 Pleier hverken å dusje eller gå på do etter sex, om jeg ikke hadde planer om det uansett da. Har aldri hatt UVI eller sopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #38 Del Skrevet 5. mai 2014 Kommer litt an på. Er det på dagtid eller på morgenen bruker jeg å dusje, men det kommer også litt an på om han kommer inni meg. Kommer han inni meg venter jeg gjerne litt slik at jeg er sikker på at alt har kommet ut (forbannet irriterende det der!). Har opplevd flere ganger at jeg har dusjet og så har det kommet sæd ut etterpå. Men om han ikke har kommet inni meg dusjer jeg når vi står opp fra sengen. Er det på kvelden så bruker jeg å tisse og tørke meg og legge meg med et håndkle mellom bena, dusjer dagen etterpå for da har alt kommet ut igjen. Tisser og tørker meg alltid etter sex. Anonymous poster hash: d75d9...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #39 Del Skrevet 5. mai 2014 Vi har så grisete sex så vi må dusja etterpå. Anonymous poster hash: 06d7a...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lila Skrevet 5. mai 2014 #40 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg tisser og vasker meg godt, dusjer bare hvis jeg hadde planer om det fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå