AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #21 Skrevet 4. mai 2014 Jeg klarer ikke å gråte. Hvis jeg gråter er det av filleting. Jeg gråter ikke hvis jeg f.eks er så deprimert at jeg kunne ønske jeg var død, veldig merkelig igrunn.. det kan faktisk irritere meg så mye at jeg putter ting i øya, så tårene kommer likevel dog ikke det samme, men tårene kommer da Anonymous poster hash: 6cf5e...baa
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2014 #22 Skrevet 4. mai 2014 (endret) 2 ganger i året kanskje. Hater å gråte, er så utmattende. I tillegg reagerer jeg med å bli så hoven i øynene at de nesten blir lukket. Noen som vet hva det kommer av? Endret 4. mai 2014 av KG dama
Gjest earthquake Skrevet 4. mai 2014 #23 Skrevet 4. mai 2014 Ca. hver dag. Er deprimert i tillegg til at jeg blir veeldig fort rørt hvis jeg ser noe fint/trist, haha!
Gjest earthquake Skrevet 4. mai 2014 #24 Skrevet 4. mai 2014 2 ganger i året kanskje. Hater å gråte, er så utmattende. I tillegg reagerer jeg med å bli så hoven i øynene at de nesten blir lukket. Noen som vet hva det kommer av? Oi, trodde det bare var meg! Ser asiatisk ut etter jeg har grått, lurer også veldig på hva det kommer av
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2014 #25 Skrevet 4. mai 2014 Lurer på om jeg reagerer på mine egne salte tårer. Reagerer på sjøvann også, svir veldig, hater å få det i øynene.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #26 Skrevet 5. mai 2014 Tja, et par-tre ganger i måneden, oftest pga. bekymringer for framtiden. Er kronisk syk og fungerer ikke så godt i hverdagen. Da jeg ikke gikk på antidepressiva gråt jeg hver dag. Anonymous poster hash: 2fc6c...3d8
brightness Skrevet 5. mai 2014 #27 Skrevet 5. mai 2014 Har ikke grått på... sikkert et-to-tre år. Kan få tårer i øynene av filmer da.
fresia Skrevet 5. mai 2014 #28 Skrevet 5. mai 2014 gråter når mennesker som står meg nær dør. kan også gråte litt/få tårer i øynene om jeg leser/ser film om mennesker som har dødd, spesielt barn, men ikke om det er "bare på film"... f.eks. når jeg leste om 3åringen som ble drept av fosterbroren sin. ellers gråter jeg veldig sjelden. det har som regel med dødsfall å gjøre!
kareen Skrevet 5. mai 2014 #29 Skrevet 5. mai 2014 Gråter om noen dør eller jeg får vite at noen er veldig syke. Veldig sjeldent med andre ord. Før gråt jeg "hele tiden". Kunne gråte om jeg så noe rørende på tv osv. Hvorfor tror du at det forandret seg? Skjedde det noe spesielt? Jeg gråter hver dag for den minste ting, og håper det skal gi seg snart :D
Gjest Achlys Skrevet 5. mai 2014 #30 Skrevet 5. mai 2014 Hvorfor tror du at det forandret seg? Skjedde det noe spesielt? Jeg gråter hver dag for den minste ting, og håper det skal gi seg snart :D Jeg vet faktisk ikke hvorfor det forandret seg, skjedde ingenting spesielt. Hehe, kanskje det gir seg sånn plutselig hos deg også
Gjest lillelarve Skrevet 5. mai 2014 #31 Skrevet 5. mai 2014 Jeg gråt nesten hver dag da jeg gikk på p-piller med østrogen. Etter jeg slutta på de har jeg grått sjelden. Gråter litt når jeg ser rørende videoer/filmer da
Fuglen Skrevet 5. mai 2014 #32 Skrevet 5. mai 2014 Jeg gråter kanskje én gang i måneden, sånn ca. Tror det er pga mye hormoner rundt mensen. Da kan jeg begynne å gråte av den minste ting. Men ikke sånn hulke-gråt da. Jeg synes egentlig kvinner som gråter er vakkert, jeg.. Ellers triller tårene veldig lett av triste tv-serier og filmer. Men det synes jeg bare er godt, på en måte. Gråt også en gang jeg var veldig fyllesyk og skar meg i fingeren. Og gråter ofte hvis jeg blir veldig full.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå