AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Dette er noe jeg er litt nysgjerrig på, rett og slett fordi jeg lurer på om det finnes noe som er tilnærmet normalt? Jeg f.eks kan ikke huske sist gang jeg gråt. Det må være flere år siden. Samtidig har jeg venner som sier at de gråter noen ganger i året, noen ganger i måneden og til og med dem som gråter litt hver uke. Jeg ønsker ikke å være nedlatende mot noen. Jeg er bare nysgjerrig på om noen tør å si sånn ca. hvor ofte de gråter og hva det er som får dem til å gråte, som oftest? Anonymous poster hash: c70d3...b73
Gjest Achlys Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Gråter om noen dør eller jeg får vite at noen er veldig syke. Veldig sjeldent med andre ord. Før gråt jeg "hele tiden". Kunne gråte om jeg så noe rørende på tv osv.
Nuttery Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Jeg gråter veldig lett av ikke-personlige ting, typ Unge Mødre på tv, fødestuen, folk som dør i TV-serier osv. I personlige relasjoner husker jeg så vidt sist jeg gråt. Mistenker jeg kompenserer litt for alt jeg ikke gråter i personlige settinger, ved å gråte av "mindre" ting
Påfugl Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Jeg gråter ofte, minst annenhver dag. Da er det som regel av triste sanger/serier/filmer/tanker.
Gjest heihade Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Jeg er en av de som ikke klarer å gråte. Ikke med mindre noe forferdelig har skjedd eller jeg er driiiitings. Det er ikke nødvendigvis så kult det heller, fordi av og til tror jeg det kunne være fint å fått litt utløp for det som bygger seg opp og så bli ferdig med det. Vel. Det går ikke her i gården.
Gjest Badabing Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Gråter veldig sjelden. Har grått i begravelser. Og en gang pga smerter og når jeg har blitt skikkelig sint. Så ca en gang i året tenker jeg. Gråt mye som barn og ungdom, og omtrent aldri som ung voksen. Nå kan jeg derimot ofte bli rørt og få tårer i øynene hvis jeg ser nyheter eller hører fin musikk, men det er ikke slik at jeg gråter. Det finnes ingen fasit når det gjelder gråt, og ofte går det i perioder.
Gjest Hyssingen Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Er lettrørt, gråter ofte hver dag. Jeg og Men kaller det ikke å gråte, sier bare at øynene lekker. Faktisk gråtegråte gjør jeg kanskje en gang i måneden.
miramis Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Jeg og Men kaller det ikke å gråte, sier bare at øynene lekker. Faktisk gråtegråte gjør jeg kanskje en gang i måneden. Hehe helt likt her, ser jeg noe rørende strømmer tårene men det er uten hiksting og snotting som følger med "ordentlig" grining.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Gråt aldri som ung, og gråter svært lite nå. Veier opp med at jeg gråter veldig mye når jeg først begynner. Anonymous poster hash: 7072c...651
Tibbie Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Jeg gråter hver gang jeg ser en trist film og hver gang andre gråter. Husker spesielt en gang. Det var like før jul. Jeg jobber som journalist og skulle intervjue en mor via telefon som hadde mistet sønnen og stedatteren i en bilulykke. Jeg haaaater slike deler av jobben. Uansett, hun gråt mens hun snakket med meg, naturligvis. Det gjorde jeg også. Jeg er så altfor følsom! Jobber kun med menn, og som vi alle vet er menn "svært barske", så denne tårevåte hendelsen har jeg fått høre om en del i ettertid Kan ikke huske sist jeg gråt "på ordentlig" - altså fordi jeg syntes synd på meg selv.
calio Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Gråter mange ganger om dagen og av omtrent hva som helst. Veldig slitsomt.
heihei123 Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Ofte, blir så lett rørt. Dessuten er det godt å gråte innimellom
GammelKaktus Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 Jeg gråter egentlig veldig sjelden, er veldig lettrørt og tårene triller lett hvis jeg ser noe på nyhetene, en film, leser en bok og blir rørt av det. Men jeg gråter sjelden over noe som har med meg selv å gjøre.. Har ikke så mye å gråte over
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Må ha vært da bestefaren min døde i 1991
Calypso Skrevet 4. mai 2014 #17 Skrevet 4. mai 2014 Gråter hele tiden, både moren og faren min er veldig lettrørte så jeg har vel fått "dobbel dose".. =P
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #18 Skrevet 4. mai 2014 Gråter verken av smerte eller å miste noen nære, men kan lett f.eks gråte gledestårer Er utrolig rar sånn sett. Gråt nesten av denne f.eks Anonymous poster hash: 9aa6a...1ba
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #19 Skrevet 4. mai 2014 Gråter verken av smerte eller å miste noen nære, men kan lett f.eks gråte gledestårer Er utrolig rar sånn sett. Gråt nesten av denne f.eks Anonymous poster hash: 9aa6a...1ba Takk for at du delte. Tårene triller.. Anonymous poster hash: 014c5...0c2
gulfrosk Skrevet 4. mai 2014 #20 Skrevet 4. mai 2014 Jeg gråter når jeg har pms, eller om det er noe spesielt trist. Så nettopp en dokumentar om Freddie Mercury og felte en liten tåre av den, men det var ikke hulking liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå