Gå til innhold

Store naturlige bryst. Ønsker du mindre - og hva med dere som har fått store silikonpupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har tatt reduksjon, hvor lang tid tar det før man kan leve som normalt igjen etterpå? Er det snakk om mye smerter?

Har selv 75H, og kunne tenkt meg å fått utført en reduksjon før jeg er ferdig med studiene (er 22 nå).



Anonymous poster hash: 2f004...d9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HomerS

Dere som har tatt reduksjon, hvor lang tid tar det før man kan leve som normalt igjen etterpå? Er det snakk om mye smerter?

Har selv 75H, og kunne tenkt meg å fått utført en reduksjon før jeg er ferdig med studiene (er 22 nå).

Anonymous poster hash: 2f004...d9a

Blir skremt når jeg leser dette :-(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir skremt når jeg leser dette :-(

Skremt? Hvorfor? Handler ikke bare om utseende, de som har store bryster har ofte helseplager knyttet til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god venninne tok brystreduksjon i fjor. Hun fjernet ca. 800g fra hvert bryst og har fortsatt et stor D. Hun er i alle fall overlykkelig etter operasjonen, og sliter aldri med hodepine mer.

Det som er litt kynisk med mange damer med store bryster, som de på dokumentaren, er at de stadig klager på all oppmerksomheten og blikkene de får, men fortsatt kler seg slik at brystene kommer frem.

Ja! Vet ikke om det var samme dokumentaren. Men var ei tynn jente med veldig store pupper som hadde push-up istedenfor vanlig tynn bh, og hun dro singleten kjempelangt ned slik at hun fikk superkløft. Det er jo bare å bruke bh uten innlegg og ha singleten så langt oppe at man ikke ser hele kløfta...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Ja! Vet ikke om det var samme dokumentaren. Men var ei tynn jente med veldig store pupper som hadde push-up istedenfor vanlig tynn bh, og hun dro singleten kjempelangt ned slik at hun fikk superkløft. Det er jo bare å bruke bh uten innlegg og ha singleten så langt oppe at man ikke ser hele kløfta...

Ja, det var mest hun unge jeg tenkte på. Når hun sto og "klagde" over at hun ikke kunne gå i singlet, tenkte jeg bare; hvorfor ikke bare dra den litt høyere opp da.. Man kan vell velge om singleten er dradd ned eller om den ligger over brystene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har tatt reduksjon, hvor lang tid tar det før man kan leve som normalt igjen etterpå? Er det snakk om mye smerter?

Har selv 75H, og kunne tenkt meg å fått utført en reduksjon før jeg er ferdig med studiene (er 22 nå).

Anonymous poster hash: 2f004...d9a

Jeg hadde mye smerter etterpå, mye mer enn forventet, men også tydeligvis mer enn det som er vanlig. Jeg hadde lest om folk som var ute og gikk tur dagen etter operasjonen, som shoppet etter ei uke og som var tilbake på jobb etter to-tre uker, avhengig av jobbtype. Jeg hadde så vondt at jeg ikke orket å bevege meg de to første ukene, og når det eneste man får ta er vanlige Paracet er det ikke mye smertelindring man får. Etter to uker begynte det å gå fremover, men jeg var ikke i stand til å gå på jobb før etter fem uker. Jeg bodde hos foreldrene mine de tre første ukene etter operasjonen, ellers aner jeg ikke hva jeg skulle gjort. Var rett og slett totalt hjelpeløs de første to ukene.

Jeg hadde likevel gjort det om igjen uten å blunke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir skremt når jeg leser dette :-(

Vil du at man heller skal ødelegge helsa si da?

Rent utseendemessig kan det jo også være superdigg med med små, faste bryster ;)

Anonymous poster hash: d5663...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER brystene mine! Har E-cup.
Klær er veldig vanskelig, fordi jeg kan ikke bruke t-skjorter (de blir stramme over brystet, som gjør at de ser enda større ut) så jeg må bruke singlet. Noe som viser kløft, og da trur folk at jeg går å viser de fram til alt og alle. Men grunnen til at jeg bruker singlet, er fordi da ser de mye mindre ut.
Gensere må enten være digre hettegensere, ellers så må de være med glidelås, og jeg må ha den åpen slik at det ikke strammer over brystene (samme problemet som med t-skjorter)

Jeg vil operere de mindre.
Egentlig så bryr jeg meg ikke om menn stirrer, de får se men ikke røre.
Men, det verste er når flatbrystet gjøker henger meg ut som hore. De forstår ikke problemet.
Jeg er hore om jeg skjuler de (de blir større og enda mer synlig), hore om jeg viser kløft (du ser kløft -_- ). Jeg taper samme hva jeg gjør. Menn klager ikke, men det er de kvinnfolkene som har A- og B-cup som syter og klager over at jeg viser litt hud. Bruker helt basic singlet fra H&M. I basic farge. Jeg bruker ikke neon fargede topper som roper "SE HIT!"



Anonymous poster hash: bcae5...205
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var mest hun unge jeg tenkte på. Når hun sto og "klagde" over at hun ikke kunne gå i singlet, tenkte jeg bare; hvorfor ikke bare dra den litt høyere opp da.. Man kan vell velge om singleten er dradd ned eller om den ligger over brystene :fnise:

Det å dra singletten opp, er et problem jeg har. Fordi det fremhever brystene og de ser enda større ut. Jeg kan heldigvis gå med singlet, men må ha den så langt ned som mulig. Helt ned til BH-kanten. Ellers så ser de diger ut!

Anonymous poster hash: bcae5...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å dra singletten opp, er et problem jeg har. Fordi det fremhever brystene og de ser enda større ut. Jeg kan heldigvis gå med singlet, men må ha den så langt ned som mulig. Helt ned til BH-kanten. Ellers så ser de diger ut!

Anonymous poster hash: bcae5...205

Men da har du jo også tidenes kløft som får både menn og kvinner til å stirre. En tildekket pupp drar ikke til seg like mye oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da har du jo også tidenes kløft som får både menn og kvinner til å stirre. En tildekket pupp drar ikke til seg like mye oppmerksomhet.

Jo det gjør faktisk det. Fordi de blir mer synlige. En kløft, og en perfekt Bh gjør at de ser mye mindre ut.

Anonymous poster hash: bcae5...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER brystene mine! Har E-cup.

Klær er veldig vanskelig, fordi jeg kan ikke bruke t-skjorter (de blir stramme over brystet, som gjør at de ser enda større ut) så jeg må bruke singlet. Noe som viser kløft, og da trur folk at jeg går å viser de fram til alt og alle. Men grunnen til at jeg bruker singlet, er fordi da ser de mye mindre ut.

Gensere må enten være digre hettegensere, ellers så må de være med glidelås, og jeg må ha den åpen slik at det ikke strammer over brystene (samme problemet som med t-skjorter)

Jeg vil operere de mindre.

Egentlig så bryr jeg meg ikke om menn stirrer, de får se men ikke røre.

Men, det verste er når flatbrystet gjøker henger meg ut som hore. De forstår ikke problemet.

Jeg er hore om jeg skjuler de (de blir større og enda mer synlig), hore om jeg viser kløft (du ser kløft -_- ). Jeg taper samme hva jeg gjør. Menn klager ikke, men det er de kvinnfolkene som har A- og B-cup som syter og klager over at jeg viser litt hud. Bruker helt basic singlet fra H&M. I basic farge. Jeg bruker ikke neon fargede topper som roper "SE HIT!"

Anonymous poster hash: bcae5...205

Det er ikke en operasjon du trenger, men en god psykolog.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en operasjon du trenger, men en god psykolog.

Psykolog? skal en psykolog gjøre brystene mine mindre? Gjør det vondt?

Anonymous poster hash: bcae5...205

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Vet ikke om det var samme dokumentaren. Men var ei tynn jente med veldig store pupper som hadde push-up istedenfor vanlig tynn bh, og hun dro singleten kjempelangt ned slik at hun fikk superkløft. Det er jo bare å bruke bh uten innlegg og ha singleten så langt oppe at man ikke ser hele kløfta...

Må bare komme med en liten kommentar her ang. bh-bruk. Det et ikke så rart at man med store bryster bruker push-up, de fleste som har store bryst har som regel ganske tunge noe som gjør at de henger. Dette er også grunnen til at jeg bruker push up. Nå går jeg ikke rundt og blotter meg, men ikke søren om jeg skal bruke tynne bh'er som fremhever hengepuppene i en alder av 21 når jeg faktisk kan få litt push up og kløft.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg HATER brystene mine! Har E-cup.

Klær er veldig vanskelig, fordi jeg kan ikke bruke t-skjorter (de blir stramme over brystet, som gjør at de ser enda større ut) så jeg må bruke singlet. Noe som viser kløft, og da trur folk at jeg går å viser de fram til alt og alle. Men grunnen til at jeg bruker singlet, er fordi da ser de mye mindre ut.

Gensere må enten være digre hettegensere, ellers så må de være med glidelås, og jeg må ha den åpen slik at det ikke strammer over brystene (samme problemet som med t-skjorter)

Jeg vil operere de mindre.

Egentlig så bryr jeg meg ikke om menn stirrer, de får se men ikke røre.

Men, det verste er når flatbrystet gjøker henger meg ut som hore. De forstår ikke problemet.

Jeg er hore om jeg skjuler de (de blir større og enda mer synlig), hore om jeg viser kløft (du ser kløft -_- ). Jeg taper samme hva jeg gjør. Menn klager ikke, men det er de kvinnfolkene som har A- og B-cup som syter og klager over at jeg viser litt hud. Bruker helt basic singlet fra H&M. I basic farge. Jeg bruker ikke neon fargede topper som roper "SE HIT!"

Anonymous poster hash: bcae5...205

Kjenner meg litt igjen i den der med utringning . Man skal liksom skjule at man har store bryst og helst pakke de inn i store t skjorter så ikke de flatbrysta medsøstrene føler seg støtt. Ikke bry deg om hva andre tenker. Gå slik du selv vil, for det gjør jeg og jeg får også kløft i nesten alt. Spesielt på sommeren da jeg nekter å gå med t skjorte for å tilfredstille de store krav fra andre venninner som mener jeg burde unngå singleter pga kløfta. HERREGUD, det er sommer og det er varmt, gå og legg dere om dere ikke tåler å se litt hud!

Klem til deg :hug:

Endret av Heartbeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykolog? skal en psykolog gjøre brystene mine mindre? Gjør det vondt?

Anonymous poster hash: bcae5...205

Nei, en psykolog kan ikke gjøre de mindre. Det en psykolog kan hjelpe deg med er å få orden på selvbildet ditt slik at du faktisk kan akseptere den kroppen du har.

GENERELT til mange av dere: Hva er det som gjør at dere sliter med å finne klær? Klær med god stretch i skikkelig kvalitet er jo ikke noe problem å finne, dersom noe sitter litt for løst er det bare å bruke et belte/skjørt med høyt liv etc. NEI den for-store-klær-trenden ser ikke bra ut på oss med store pupper, men det finnes da mye annet fint? At noen har opplevd å se slankere ut etter å ha redusert puppene kan godt være, men jeg tror det har mye med holdning og bekledning å gjøre. Ofte dersom man skal "kle vekk" brystene opptrer man på en slik måte at det blir lagt merke til at du er nervøs for om noen stirrer. Hvorfor kan man ikke vise kløft? Gjør det rett som det er jeg, med både push-up og ettersittende klær som passer til min kropp. Ingen som tar meg for å være overvektig heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvinneline

Kjenner meg litt igjen i den der med utringning . Man skal liksom skjule at man har store bryst og helst pakke de inn i store t skjorter så ikke de flatbrysta medsøstrene føler seg støtt. Ikke bry deg om hva andre tenker. Gå slik du selv vil, for det gjør jeg og jeg får også kløft i nesten alt. Spesielt på sommeren da jeg nekter å gå med t skjorte for å tilfredstille de store krav fra andre venninner som mener jeg burde unngå singleter pga kløfta. HERREGUD, det er sommer og det er varmt, gå og legg dere om dere ikke tåler å se litt hud!

Klem til deg :hug:

Det der er jeg veldig enig i! Kvinner som ikke liker oppmerksomheten og stirringen må heller dekke brystene til enn å gå i utringet topp å klage. Men når det er sagt mener jeg at folk bør tåle å se kløft. Har venninner med veldig store pupper som elsker å vise at de har det, å det synes jeg er råtøft! Menn og kvinner får bare stirre så mye dem vil ;) Det handler om egen selvtillit, og ingen som er stolte av sin kropp bør være nødt til å dekke seg til pga noen som ikke tåler å se en kløft osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jeg veldig enig i! Kvinner som ikke liker oppmerksomheten og stirringen må heller dekke brystene til enn å gå i utringet topp å klage. Men når det er sagt mener jeg at folk bør tåle å se kløft. Har venninner med veldig store pupper som elsker å vise at de har det, å det synes jeg er råtøft! Menn og kvinner får bare stirre så mye dem vil ;)Det handler om egen selvtillit, og ingen som er stolte av sin kropp bør være nødt til å dekke seg til pga noen som ikke tåler å se en kløft osv.

Helt og holdent enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har naturlig store og plages litt med det. De er ikke enorme, men større enn normalen. En ting er at klær ikke sitter som jeg liker det, men det er jo mest en bagatell. Verste er skulder og nakkesmertene jeg får med jevne mellomrom. Er også plagsomt å løpe med. Jeg elsket å jogge før de plutselig ble mye større i slutten å tenårene. Nå får jeg vondt bare av tanken. Må jo bruke lag på lag treningsbher. Føler ikke at noen holder de på plass, uansett hvor dyre og fantastiske de er.



Anonymous poster hash: 6aec3...eb7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slakter de ikke puppene under en brystreduksjon? Synes jeg ser snitt på kryss og tvers og rundt brystvorten. Frankenstein's boob liksom. Eller går dette vekk?

Og har noen som har redusert brystene opplevd at mannen har oppført seg annerledes / mindre entustiastisk?

Og har noen bilder av hvordan klærne "ser ut som et telt" med store bryster? Er dere med store bryster litt overvektige selv?



Anonymous poster hash: b1792...d9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...