Gå til innhold

Min dagbok


Gjest Elenath

Anbefalte innlegg

Gjest Elenath

Tenkte jeg skulle lage en dagbok her. Om den blir noe interesant for andre en meg selv aner jeg ikke, men kanskje den kan hjelpe meg til å få litt orden på dagene mine. :) trenger litt mer struktur i hverdagen, både med tanke på rydding og lesing til eksamen (bare to igjen nå)

:klø: kanskje det hjelper hvis jeg skriver lister over alt som må gjøres i løpet av dagen her hver morgen? Jepp! Skal prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Elenath

For en kjedelig kveld. :-? Ingenting på Tv og jeg orker ikke lese mer til eksmen. Tror jeg skal prøve å lage Arkanas snickerskake snart. Hvis jeg bare får vite hva jeg skal gjøre med sukkeret :wink:

Tror kanskje snickerskake og Coctail på DVD hadde vært en hygelig kveld. Elsker de gamle chick-flick filmene. Kan se de uendelig mange ganger: Dirty Dancing, Grease, Pretty Woman, Coctail o.s.v. :hjerter: Gode gamle uskyldige kjærlighetshistorier som ender godt. Fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Elenath.

Tenkte jeg skulle titte innom dagboken din og si hei og tusen takk for busdagshilsen.

Så du hadde et teddymarsvin du også, har du hatt det i mange år? Mitt er bitte liten ennå, den minste i kullet visstnok, også utrolig skjønn...

:blomst_opp: fra Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath

Så du hadde et teddymarsvin du også, har du hatt det i mange år? Mitt er bitte liten ennå, den minste i kullet visstnok, også utrolig skjønn...

De er kjempesøte! Har hatt vårt siden *tenker* februar 2001. Han var kjempeliten da vi hentet han. Hadde bare vært i butikken i et døgn. Nå er han stor og småtykk, akkurat sånn som de skal være. En skikkelig kosebamse. :hjerter2: Har litt problemer med pelsen bare, har behandlet han for midd, men det hjalp ikke. :-?

Veslo: :vinke:

Balenciaga: Det ble en helt OK kveld, stakk en tur til mamma og pappa og tok noen glass vin. Orket ikke sitte hjemme mer.

I dag har jeg hatt vårens nest siste eksamen, det gikk faktisk ganske ok tror jeg. Den siste har jeg til mandag, så det er vel bare å begynne å lese igjen. Etter at jeg er ferdig med den skal jeg begynne å jobbe heltid med en gang. Jobber tre uker før jeg tar to uker ferie. Skal en tur til Praha og på en liten dansketur for å feire bestefars 70 årslag. Vi blir minst 18 stykker så det blir sikkert koselig selv om det er litt småharry. Etter de to ferieukene skal jeg jobbe fullt helt til skolen begynner igjen, så sommeren er ganske tettpakket. Må tenke penger og se mulighetene for en Londontur til neste år. Dessuten trenger jeg penger til Roma turen i oktober. *elsker å reise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så treg jeg er! Får aldri med meg at folk får seg dagbok før det har gått en stund. :oops: Du som har vært så søt og stukket innom meg tidligere.

Ville bare stikke innom med en hilsen, og si at du er velkommen til mitt lille inn for en mjød eller noe, anytime!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath

Hei Saeria! :D :vinke:

~~~~¤¤¤¤~~~~

I dag skal jeg en tur bort på senteret, har fått tips om noe jeg virkelig trenger som de faktisk har på Nille :o Får stikke å se hvordan det ser ut. Dessuten skal jeg få ryddet opp på vårt bomba soverom :husarbeid: og lest litt til eksamen, kanskje på tide å stikke i dusjen snart? *lat i dag* :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emina

Hei :vinke:

Ønsker deg en fin tirsdag! :D

Nille har utrolig mye,så du finner sikkert det du trenger der :wink:

Klem fra Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Elenath

Jeg har blitt helt forelsket i denne :hjerter: Så utrolig herlig..

I dag har jeg faktisk fått lest en del, føler jeg er i rute til eksamen mandag kveld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ville bare legge igjen en liten hilsen om en god torsdagskveld! Lykke til med eksamensinnspurt!

Varm klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt helt forelsket i denne  :hjerter: Så utrolig herlig..

I dag har jeg faktisk fått lest en del, føler jeg er i rute til eksamen mandag kveld. :D

Snufs! Sitter med tårer i øynene. :oops:

Fint at du er i rute til eksamen. :D

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...