Minette Skrevet 16. februar 2004 #1 Del Skrevet 16. februar 2004 Kan dere gi meg deres beste oppskrift? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #2 Del Skrevet 16. februar 2004 Har bare prøvd denne så jeg har ikke noe å sammenlikne med bortsett fra Snickers da Den ble da god..men veldig klissete sak. Tror den ble for mektig og vi måtte spise den i små biter. 2,5 dl sirup 1 dl sukker 1 dl kokosmasse 1 glass peanøttsmør 1 ts vaniljesukker (blandes og varmes opp i en kjele) 1 liter Corn Flakes (blandes inn i den andre blandingen) Topp: 2 plater kokesjokolade 2 ss delphia-fett (varmes og legges oppå det andre som et sjokolade-lokk) Når du har fått blandet inn all Corn Flakes-en, tar du hele herligheten ut av kjelen og legger på en plate av et eller annet slag. Du kan bruke hva som helst, dette skal ikke inn i stekeovnen...) Du fordeler "deigen" slik at det blir et jevnt lag på 2-3 cm. Nå kan du legge på sjokoladelokket og fordele det på hele flaten. Deretter tar du brettet du la dette på og legger dette inn i kjøleskapet. La dette stå over natta, og neste morgen kan du begynne å skjære opp og spise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. februar 2004 #3 Del Skrevet 16. februar 2004 Denne oppskriften har jeg, veldig god! Snickers-kake 3 eggehviter 2 1/2 dl sukker 20 ritz kjeks 2 1/2 dl peanøtter 1 ts bakepulver 1 ts vaniljesukker 100 g kokesjokolade 1 ss kaffe 50 g smør 3 eggeplommer 1 dl melis Knus kjeksen og hakk peanøttene. Stivpisk eggehvitene. Pisk inn sukkeret til en tykk marengs. Bland kjeks, peanøtter, eggehvite, bakepulver og vaniljesukker og hell i smurt form. Stek ved 180 grader i ca 30 minutter. Lag glasur av resten av ingrediensene og smør over kaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå