smalls Skrevet 5. juli 2014 #41 Del Skrevet 5. juli 2014 Sophie Elisa har flyttet til Oslo. Å ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 5. juli 2014 #42 Del Skrevet 5. juli 2014 Det som mange ikke tenker på når det gjelder blogging på "topplistenivå" er alt som skjer bak kulissene. Det er ikke bare "å sitte i sofaen en kveld og blogge om dagen sin". Det er faktisk enkeltmannsforetaksarbeid, og det er ikke bare "a walk in the park". Så er det kontakt med sponsorer, andre oppdrag (modellarbeid feks) ved siden av, i tillegg til å svare på e-post, holde kontakt med leserene og ta bilder osv. Det vi ser på bloggen er jo bare "resultatet", og ikke hele jobben. Det er viktig å huske! Ellers likte jeg tonen denne tråden hadde FØR norsklærer-debatten dukket opp.. Med alt dette sagt: ja, det kan nok ikke måle seg med en 12-timers vakt på sykehuset. Men det kan ikke jobben min heller, som er å svare på telefoner hele dagen, og når telefonen ikke ringer kan jeg se på TV, gjøre lekser eller liknende. Men det er jo en jobb det også? Enig. Og ja, de trener, men så må man huske på at treningen er en del av jobben faktisk. Om de bare satt i sofaen hele dagen, så hadde de ikke blitt toppbloggere. Og så har man maten. Legger man ut oppskrifter (f.ek FF sin oppskriftonsdag) så skal retten først testes ut, kanskje justeres. Så skal den lages på nytt hvor de også legger det opp, tar bilder underveis osv. Dagens outfit osv må planlegges, location skal finnes osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 6. juli 2014 #43 Del Skrevet 6. juli 2014 Bloggere; vanlige folk med intetsigende liv som folk har nesegrus beundring for? Synes det er ganske sykt. Lesertallene ser ut til å synke generelt, og det ser jeg som et positivt tegn. Når det er sagt så kommer det vel bare en enda mer latterlig trend dersom blogging dør ut. Det er bare å vente i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #44 Del Skrevet 6. juli 2014 Morsomt at så mange av dem må gjøre et poeng av at de "spretter" opp av senga i syvtiden på morgenen akkurat som om de er supermennesker. Det er faktisk på denne tiden de fleste, som har vanlige jobber eller går på skole, står opp for å rekke skole og arbeid.Anonymous poster hash: 5b517...056 Jeg står faktisk opp kl 05 hver dag for å rekke å ordne meg og sønnen min før jeg leverer i bhg og drar på jobb selv. Nær vi kommer hjem igjen er det middagslaging, aktiviteter og husarbeid før det er i seng igjen. I tillegg kommer frisør, trening og slt det andre i tillegg.Anonymous poster hash: ecad6...688 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #45 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg står faktisk opp kl 05 hver dag for å rekke å ordne meg og sønnen min før jeg leverer i bhg og drar på jobb selv. Nær vi kommer hjem igjen er det middagslaging, aktiviteter og husarbeid før det er i seng igjen. I tillegg kommer frisør, trening og slt det andre i tillegg.Anonymous poster hash: ecad6...688 Det er jo helt ekstremt. Når går dere ut døra?Anonymous poster hash: c71f2...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #46 Del Skrevet 6. juli 2014 Noen må jo ha et par tonn med sminke før de kan vise seg ute blant folk, skjønner sånt tar tid.Anonymous poster hash: e3a9a...9f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 15. juli 2014 #47 Del Skrevet 15. juli 2014 Eneste forskjellen er at bloggere må skrive og publisere alt de gjør og mener og tenker, mens alle andre slipper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Bjarne Skrevet 24. august 2014 #48 Del Skrevet 24. august 2014 Dette blir toppblogg http://kjempeaands.blogspot.no/?m=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Bjarne Skrevet 25. august 2014 #49 Del Skrevet 25. august 2014 Er det mulig. Her er det en som faktisk bruker tid på å drite ut ribbekrattet i allefall...... Nesten like interessant som john-kåns bloggen,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #50 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg står faktisk opp kl 05 hver dag for å rekke å ordne meg og sønnen min før jeg leverer i bhg og drar på jobb selv. .Anonymous poster hash: ecad6...688 Hva faen? Tar du komplett makeover på både deg og sønnen din før barnehagen, eller?Anonymous poster hash: 5904c...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #51 Del Skrevet 25. august 2014 Ja, men vi jobber 8 timer, og så kan vi slappe av resten av dagen, til vi skal på jobb igjen. Dessuten har vi to fridager i uka, det har ikke bloggerne. Anonymous poster hash: 4f040...590 Men der igjen - denne jobben bloggerne gjør inneholder jo veldig mye av det vi andre ser på som fritidsaktiviteter. Jeg prøver ikke å si at en bloggers hverdag ikke er anstrengende i det hele tatt for det er den nok, men om en blogger bruker mer enn 8 timer på det hun vil kalle jobb, så har det jo noe med prioriteringen hennes å gjøre. Hun KAN klare å tilrettelegge dagen slik at hun ikke bruker mer enn 8 timer selv, men jeg skjønner jo at det blir vanskelig å få til når man skal rekke både frisør, vipper og negler i løpet av de 8 timene. Og til dem som tidligere skrev at en blogger ikke kan droppe jobb dersom de blir syke - så klart kan de det. Bare bitre mennesker klikker på en blogger dersom h*n ikke blogger en hel dag fordi h*n er syk. Samme med å ta fri i helgen. Bare de sier ifra om det på forhånd, så har ingen noe de skulle ha sagt på det. Anonymous poster hash: 1a2c6...a99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #52 Del Skrevet 25. august 2014 Hva faen? Tar du komplett makeover på både deg og sønnen din før barnehagen, eller?Anonymous poster hash: 5904c...310 Er ikke alle som er så pene ifra naturens side.Anonymous poster hash: e3a9a...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 25. august 2014 #53 Del Skrevet 25. august 2014 De bloggerne som er i midten av 20-årene, vil ikke de gå glipp av mye pensjonspoeng? Og hvordan er det med feriepenger egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 25. august 2014 #54 Del Skrevet 25. august 2014 Hva faen? Tar du komplett makeover på både deg og sønnen din før barnehagen, eller?Anonymous poster hash: 5904c...310 Tja, venninnen min står opp klokken 5 hver morgen. Hun går i dusjen, tar morgenstellet. Da er klokken ca 05:30 Så vekker hun sønnen sin, tar litt tid før han kommer seg opp av sengen. Mens hun venter på at han skal komme seg opp lager hun frokost. Når han kommer seg opp så sitter de ved bordet og spiser fra kl 05:45 til 06-06:15 Så skal gutten vaskes, pusse tenner, kle på seg. Og innimellom så kan man regne med trassing og sterke meninger (han er 4 år) Noen ganger er de ikke ferdige før 06:45...kanskje så sent som 07:00 Så er det å få han i barnehagen midt i rushen. Går fort 20 minutter å kjøre. Levere han, og så komme seg på jobb. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #55 Del Skrevet 26. august 2014 De bloggerne som er i midten av 20-årene, vil ikke de gå glipp av mye pensjonspoeng? Og hvordan er det med feriepenger egentlig? Hvis de oppgir inntekten sin og betaler skatt så er jo det pensjonsgivende inntekt på samme måte som annen inntekt. De blir vel regnet som selvstendig næringsdrivende og da får man selvfølgelig ikke feriepenger. Det må man sørge for selv. Anonymous poster hash: 8d2a8...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #56 Del Skrevet 26. august 2014 Før eller siden så treffer hverdagen dem midt i fleisen. Den dagen kommer da ingen gidder å lese bloggene mer, og mister inntekta si på all reklamen. Så sitter de der, uten utdannelse, med silikon i brystene og en smekker kropp. Men ingen jobbb og utdannelse. Kassa på Rema neste. Forsåvidt en passende jobb det også, da de kan vise frem sin flotte kropp og byste til alle kundene. Anonymous poster hash: 8b548...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #57 Del Skrevet 26. august 2014 Før eller siden så treffer hverdagen dem midt i fleisen. Den dagen kommer da ingen gidder å lese bloggene mer, og mister inntekta si på all reklamen. Så sitter de der, uten utdannelse, med silikon i brystene og en smekker kropp. Men ingen jobbb og utdannelse. Kassa på Rema neste. Forsåvidt en passende jobb det også, da de kan vise frem sin flotte kropp og byste til alle kundene. Anonymous poster hash: 8b548...d1d Synes du høres litt misunnelig og bitter ut. Kanskje du kunne begynt å blogge selv og skrevet om det du mener er viktige ting... Anonymous poster hash: ce872...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #58 Del Skrevet 26. august 2014 Noen som vet hva dette innebærer?http://instagram.com/p/sLOZoPPR1D/Anonymous poster hash: 9b4f7...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 26. august 2014 #59 Del Skrevet 26. august 2014 Noen som vet hva dette innebærer?http://instagram.com/p/sLOZoPPR1D/Anonymous poster hash: 9b4f7...f83 Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #60 Del Skrevet 26. august 2014 Noen som vet hva dette innebærer?http://instagram.com/p/sLOZoPPR1D/Anonymous poster hash: 9b4f7...f83 Camilla Pihl og typen, Peter Peters driver dette management/eventfirmaet. Tipper de skal være en slags manager for henne.Anonymous poster hash: 95263...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg