Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det hær e faktisk nåt av dt værste æ har vært med på, e 17 år gammel å æ vædde på at dokker fleste som har kommentert hær e godt åver å dåkker oppføre dokker som på godt nord norsk nån forbainna idiota. æ spurte om tips tel kor æ sku tattovere mæ å å æ ger mæ god faen i alt ainna.

Anonymous poster hash: ea7f3...0ab
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi mennesker ofte tar dumme valg. Og hvis da er det på sin plass at folk faktisk sier i fra om farene, selv om hun sier hun ikke hører.

Du kan mislike det så mye du vil men jeg syns det er en plikt å advare folk om farer.

Har tadd tattovering dær før å han va bedre en 90% av det æ har sedd hær i tromsø. Leite bare etter nåt litt billigere enn dær æ va

AnonymBruker
Skrevet

At en tatovør tatoverer ei jente under myndig alder sier vel alt om han/hun. Forøvrig bør ikke pris være avgjørende for hvem du velger å tatovere deg hos, og hadde du vært godt over myndig alder, så hadde du kanskje hatt en voksen nok inntekt til å betale det det koster. Evt kan du jo spørre mor di.

Anonymous poster hash: 50527...2bc

AnonymBruker
Skrevet

At en tatovør tatoverer ei jente under myndig alder sier vel alt om han/hun. Forøvrig bør ikke pris være avgjørende for hvem du velger å tatovere deg hos, og hadde du vært godt over myndig alder, så hadde du kanskje hatt en voksen nok inntekt til å betale det det koster. Evt kan du jo spørre mor di.

Anonymous poster hash: 50527...2bc

haha dem ser ikkje at æ e under 18:) Har masse mer en nok tel å betale.

Skrevet

Black angel tattoo :)

Skrevet

Det hær e faktisk nåt av dt værste æ har vært med på, e 17 år gammel å æ vædde på at dokker fleste som har kommentert hær e godt åver å dåkker oppføre dokker som på godt nord norsk nån forbainna idiota. æ spurte om tips tel kor æ sku tattovere mæ å å æ ger mæ god faen i alt ainna.

Nesten umulig å lese...

Fint om du ikke skriver på dialekt neste gang.

Hvis du er TS, så står jeg ved mine uttalelser.

etter å ha lest hva du skriver, så er jeg faktisk enda sikrere i min sak: Ikke ta sydentatovering!

Dessuten, så er du bare 17 år og kan fint vente litt.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg tok tattovering i Alanya i fjor sommer. Var hos Galaxy-Tattoo Alanya. Jeg er veldig fornøyd og tenker å ta en ny når jeg reiser tilbake. Var selv bare 17 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...