AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Noen som har vært i Alanya, Tyrkia som vet om et bra sted å tattovere seg? vil ikke høre noe om å ikke tattovere seg i utlandet, takk på forhånd. Anonymous poster hash: ea7f3...0ab
silkhand Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Viking tattoo tror jeg d heter:) der gikk jeg og typen min. De var veldig flinke
Haugenjenta Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 https://www.facebook.com/pages/Black-Angel-Tattoo-Piercing/229078017126131?fref=ts
Gjest Kim Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 https://www.facebook.com/pages/Black-Angel-Tattoo-Piercing/229078017126131?fref=ts Elendig utførte tatveringer!!! Synes du det der er bra, så vet du ikke hva du skal se etter og bør derfor ikke uttale deg om saken
Adhara Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Jeg vet dessverre ikke, men prøv å søke selv, og så ser du på portfolioen deres. Viktig å se på strekene, og se gjerne etter ferdig grodde tatoveringer. Det er også viktig at du tatoverer deg en av de siste dagene du er der, for bading og soling kan du bare glemme når du er nytatovert. 1
Haugenjenta Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Elendig utførte tatveringer!!! Synes du det der er bra, så vet du ikke hva du skal se etter og bør derfor ikke uttale deg om saken Jeg har ikke tatt der selv, men jeg har to venninner med tatoveringer derfra som er veldig fornøyd. Research er uansett en fin ting før man velger å sette seg i stolen. Og ikke kom til meg å snakk om hva som er bra og hva jeg skal se etter Jeg tror du hadde blitt ganske overrasket over blekket jeg bærer.
Gjest Kim Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 (endret) Jeg har ikke tatt der selv, men jeg har to venninner med tatoveringer derfra som er veldig fornøyd. Research er uansett en fin ting før man velger å sette seg i stolen. Og ikke kom til meg å snakk om hva som er bra og hva jeg skal se etter Jeg tror du hadde blitt ganske overrasket over blekket jeg bærer. Men du kan like godt som meg se at huden har blitt overarbeidet i mange av bildene og at det er dårlige linjer, dårlige plasseringer og feil bruk av skygge og farge i så og si alle bildene de har lagt ut. In short: IKKE TA TATOVERING PÅ SYDENFERIE! Haugenjenta: At du har mange tatoveringer gjør deg ikke til ekspert, jeg ser dårlige utførte tatoveringer på en daglig basis, det er alt for mange som ikke er helt klar over at de stolt bærer elendig utførte tatoveringer... Endret 4. mai 2014 av Kim
Haugenjenta Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Men du kan like godt som meg se at huden har blitt overarbeidet i mange av bildene og at det er dårlige linjer, dårlige plasseringer og feil bruk av skygge og farge i så og si alle bildene de har lagt ut. In short: IKKE TA TATOVERING PÅ SYDENFERIE! For å være helt ærlig; jeg har sett verre! Det er nok ikke det verste stedet man kan plukke seg ut hvis man først på død og liv har bestemt seg for å ta tatovering på sydenferie. Tro meg, jeg har aldri vært noe fan av tatovering i syden selv, og så nesten svart da venninnene mine fortalte at de hadde tatt der nede, men jeg ble positivt overrasket.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 Men du kan like godt som meg se at huden har blitt overarbeidet i mange av bildene og at det er dårlige linjer, dårlige plasseringer og feil bruk av skygge og farge i så og si alle bildene de har lagt ut. In short: IKKE TA TATOVERING PÅ SYDENFERIE! Haugenjenta: At du har mange tatoveringer gjør deg ikke til ekspert, jeg ser dårlige utførte tatoveringer på en daglig basis, det er alt for mange som ikke er helt klar over at de stolt bærer elendig utførte tatoveringer... In short: les hva ts skrev Anonymous poster hash: 5b53d...47e
Haugenjenta Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Haugenjenta: At du har mange tatoveringer gjør deg ikke til ekspert, jeg ser dårlige utførte tatoveringer på en daglig basis, det er alt for mange som ikke er helt klar over at de stolt bærer elendig utførte tatoveringer... Det har jeg heller aldri sagt at jeg er Men siden jeg har gått på samme smell selv da jeg var ung og dum (riktignok på et studio her i Norge), så har jeg lært med et og annet opp i gjennom årenes løp med et par cover ups og laserbehandling.
Gjest Kim Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 (endret) For å være helt ærlig; jeg har sett verre! Det er nok ikke det verste stedet man kan plukke seg ut hvis man først på død og liv har bestemt seg for å ta tatovering på sydenferie. Tro meg, jeg har aldri vært noe fan av tatovering i syden selv, og så nesten svart da venninnene mine fortalte at de hadde tatt der nede, men jeg ble positivt overrasket. Så at du har sett verre, gjør arbeidet disse klovnene gjør greit? Jeg kjøper ikke slik argumentasjon, akkurat lite like som jeg kjøper TS sitt: "vil ikke høre noe om å ikke tatovere seg i utlandet, takk på forhånd." Du kan ikke spørre om råd, for så i samme setning, gjøre det klart at du ikke vil ha råd... Endret 4. mai 2014 av Kim
Gjest Kim Skrevet 4. mai 2014 #12 Skrevet 4. mai 2014 In short: les hva ts skrev Anonymous poster hash: 5b53d...47e Siterer meg selv: "Du kan ikke spørre om råd, for så i samme setning, gjøre det klart at du ikke vil ha råd..."
Haugenjenta Skrevet 4. mai 2014 #13 Skrevet 4. mai 2014 Så at du har sett verre, gjør arbeidet disse klovnene gjør greit? Jeg kjøper ikke slik argumentasjon, akkurat lite like som jeg kjøper TS sitt: "vil ikke høre noe om å ikke tatovere seg i utlandet, takk på forhånd." Du kan ikke spørre om råd, for så i samme setning, gjøre det klart at du ikke vil ha råd... Jeg tror du har bestemt deg for at uansett hvordan arbeidet ser ut så er tatovering på sydenferie NO NO. Som jeg har nevnt, jeg har sett verre. Og hvis TS har bestemt seg og er urokkelig angående tatovering på sydenferie, så hjelper jeg heller til. Jeg bare håper TS er smart nok til å gå igjennom portofolier før h*n bestemmer seg. Om TS liker arbeidet til folka, vel.. Hvem er vi til å dømme da?
Heeyaa Skrevet 4. mai 2014 #14 Skrevet 4. mai 2014 Ville valgt et annet land å dra på ferie til. Tyrkia er så oppbrukt, ikke pent, absurd mange turister og tyrkere generelt. Du får så utrolig mye mer andre steder. Og tatovering der høres ut som en oppskrift for katastrofe.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #15 Skrevet 4. mai 2014 Hvorfor må folk på død og liv ta syden-tatovering??? Kan vi ikke støtte, og holde liv i de fantastisk dyktige tatovørene vi har her hjemme i Norge? (er tross alt de som må gjøre den bedritne cover up-jobben når charterfolket våkner fra dagsfyllatåka si en gang utpå senhøsten og plutselig innser at Alanya/sprit/øl/tattoosjappe var en dårlig kombo!)Anonymous poster hash: 50527...2bc 5
torias Skrevet 4. mai 2014 #16 Skrevet 4. mai 2014 Ville valgt et annet land å dra på ferie til. Tyrkia er så oppbrukt, ikke pent, absurd mange turister og tyrkere generelt. Du får så utrolig mye mer andre steder. Og tatovering der høres ut som en oppskrift for katastrofe. Hun ber da ikke om ferie tips? Hun bryr seg da vel ikke om at akkurat du synes hun ikke skal dra på ferie? Til dere andre: Hun ber om anbefalinger på tattovører og da heller IKKE om hun skal ta tattovering der eller ikke. Har dere ikke tips om en tattovør i Alanya så er det ikke en tråd for dere og da ei heller noe vits å kommentere. 1
Heeyaa Skrevet 4. mai 2014 #17 Skrevet 4. mai 2014 Hun ber da ikke om ferie tips? Hun bryr seg da vel ikke om at akkurat du synes hun ikke skal dra på ferie? Til dere andre: Hun ber om anbefalinger på tattovører og da heller IKKE om hun skal ta tattovering der eller ikke. Har dere ikke tips om en tattovør i Alanya så er det ikke en tråd for dere og da ei heller noe vits å kommentere. Det er godt mulig men er ikke ulovlig å gi tips Og det kan faktisk være greit om mange sier at hun ikke burde tatovere seg der. Da det er dårlige rykter om tatoveringer der og det kan være å få med seg disse advarslene.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #18 Skrevet 4. mai 2014 En ting som alltid har forundret meg (eller kanskje ikke): Hvorfor er det slik at minst halvparten av alle som har en hangup på tatoveringer ikke kan skrive ordet "tatovering" eller "tatovere" riktig?? Anonymous poster hash: 76b9c...586 4
torias Skrevet 4. mai 2014 #19 Skrevet 4. mai 2014 Det er godt mulig men er ikke ulovlig å gi tips Og det kan faktisk være greit om mange sier at hun ikke burde tatovere seg der. Da det er dårlige rykter om tatoveringer der og det kan være å få med seg disse advarslene. Nei det er ikke ulovelig, men det er så vanvittig unødvendig. Jeg synes heller ikke at Alanya er fantastisk ei heller tror jeg at det er lett å finne en god tattovør der, men hva er vitsen med å kommentere det når Ts allerede har sagt at hun ikke vil høre noe om det? Kun for å hevde seg selv? Er ikke sikkert det er en mer komplisert tattovering enn en quote.
Heeyaa Skrevet 4. mai 2014 #20 Skrevet 4. mai 2014 Nei det er ikke ulovelig, men det er så vanvittig unødvendig. Jeg synes heller ikke at Alanya er fantastisk ei heller tror jeg at det er lett å finne en god tattovør der, men hva er vitsen med å kommentere det når Ts allerede har sagt at hun ikke vil høre noe om det? Kun for å hevde seg selv? Er ikke sikkert det er en mer komplisert tattovering enn en quote. Fordi mennesker ofte tar dumme valg. Og hvis da er det på sin plass at folk faktisk sier i fra om farene, selv om hun sier hun ikke hører. Du kan mislike det så mye du vil men jeg syns det er en plikt å advare folk om farer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå