Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det en tråd hvor det spørres hvor mobbeofre er i livet i dag, men hvor er mobben i dag?

Anonymous poster hash: 76a11...7b2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mobben er hjemme i sofaen, ufør med ølflaska i hånda.

Anonymous poster hash: 4b315...e8d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Mobben er hjemme i sofaen, ufør med ølflaska i hånda.

Anonymous poster hash: 4b315...e8d

Det er nok ikke sant. Statistisk sett går det bedre med mobbere enn mobbeoffer.

Anonymous poster hash: 750e3...4c5

• Liker 13
Gjest Idollet
Skrevet

Hehe, sitter med champange, en fantastisk god og snill kone. Tre barn. 8 biler og lederjobb. Huset mitt er i de beste strøk og alt er flott. Morals is for losers!!!!

Bare tuller ;)

Gjest Idollet
Skrevet

Fremdeles er de dårligere mennesker enn offeret noen gang kunne vert. Så uansett hvor «godt» det går med mobber, så har han i vertfall levd livet sitt på en dårligere måte.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Mobbere blir også voksne. De fleste har gjort ting når de var barn/tenåring, som de ALDRI ville gjort i voksen alder. Man trenger ikke å være noe dårlig menneske fordi.

Anonymous poster hash: 69fa9...5be
  • Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært mobbeoffer, som førte til at jeg ble mobber selv. Angrer selvfølgelig på dette den dag idag, og hadde aldri gjort noe sånt i voksen alder. Har det livet jeg vil ha :)

Anonymous poster hash: 3bb21...cb0
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han ene som mishandlet meg på skolen driver et rørleggerfirma som går veldig bra i dag har jeg hørt. Dessverre! Håper han får kreft og dør. Jeg har arr på hele kroppen etter det han har gjort.

Anonymous poster hash: b164f...c18
  • Liker 7
  • Hjerte 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg var mobber en periode på ungdomsskolen. Har bedt om unnskyldning, og vi er venner i dag. Men jeg tenker iblant på det, hvordan jeg klarte.

Jeg er ikke typen til å behandle andre dårlig. Hadde med at jeg ble flyttet en klasse opp, og fikk slengbemerkninger.

Så var vel føre var. Sånn at jeg ikke ble mobbeofferet. Men jeg angrer den dag i dag, og blir eitrende forbanna om jeg er vitne til det eller hører om det.

Heldigvis varte dette kun en periode, og vi har som sagt fått snakket ut. Ellers lever jeg et normalt liv og jobber med mennesker.

Skrevet

Flere av mine mobbere har hatt store psykiske problemer og har det værre enn meg i dag. Jeg for min del sliter veldig lite med det i ettertid.

Gjest Mary Quant
Skrevet

Det er utvilsomt mange av dem her på KG.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var en mobber på ungdomsskolen.

I dag er jeg selv lærer, jeg har bedt ofrene min om unnskyldning, jeg engasjerer meg veldig i anti-mobbeprogram på arbeidsplassen min, og hjertet mitt blør over stygge kommentarer som jeg hører.

Når jeg hører at noen baksnakker andre, eller slenger dritt, er jeg raskt ute med å forsvare den det går utover, og jeg tror aldri på ryktene jeg hører om folk.

Mener selv at jeg har blitt et empatisk og godt menneske, selv om mange har store arr i sjelen etter å ha kommet på kant med meg for 10-13 år siden.

Dette får jeg ikke gjort noe med, dessverre.

Anonymous poster hash: 9d5df...99f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

I dag er jeg selv lærer, jeg har bedt ofrene min om unnskyldning, jeg engasjerer meg veldig i anti-mobbeprogram på arbeidsplassen min, og hjertet mitt blør over stygge kommentarer som jeg hører.

Når jeg hører at noen baksnakker andre, eller slenger dritt, er jeg raskt ute med å forsvare den det går utover, og jeg tror aldri på ryktene jeg hører om folk.

Mener selv at jeg har blitt et empatisk og godt menneske, selv om mange har store arr i sjelen etter å ha kommet på kant med meg for 10-13 år siden.

Det er bra at du har bedt om unnskyldning, men likevel går det kaldt nedover ryggen min når en mobber jobber som lærer! Lærer er vel et av de siste tingene en mobber burde jobbe som!

Håper du virkelig har endret deg totalt, og at du ikke er en av lærerne som mobber elevene sine og synes det er kult at elevene har et "hardt" språk seg imellom.

Flere av mine mobbere er i dag lærere også, ingen av dem har bedt om unnskyldning og det er fristende å skrive e-mail til rektor ved skolene de jobber.

Anonymous poster hash: 7d493...f4b

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Det er bra at du har bedt om unnskyldning, men likevel går det kaldt nedover ryggen min når en mobber jobber som lærer! Lærer er vel et av de siste tingene en mobber burde jobbe som!

Håper du virkelig har endret deg totalt, og at du ikke er en av lærerne som mobber elevene sine og synes det er kult at elevene har et "hardt" språk seg imellom.

Flere av mine mobbere er i dag lærere også, ingen av dem har bedt om unnskyldning og det er fristende å skrive e-mail til rektor ved skolene de jobber.

Jeg er redd du vil bli sett på som svært spesiell om du hadde tipset rektor om at hans lærere hadde mobbet når de var små!

Anonymous poster hash: e9f5b...b17

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er redd du vil bli sett på som svært spesiell om du hadde tipset rektor om at hans lærere hadde mobbet når de var små!

De var ikke "små," det var først etter en god stund på videregående de sluttet. Det sier MYE om hvilke "mennesker" de er.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

De var ikke "små," det var først etter en god stund på videregående de sluttet. Det sier MYE om hvilke "mennesker" de er.

Ok, da er jeg enig i at det er litt verre :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har endret meg totalt ja, som jeg også skrev i innlegget mitt. Jeg bruker erfaringene mine aktivt i yrket mitt, for jeg vet hvilke mekanismer som ligger bak mobbinga. Jeg har takla flere tøffe mobbesaker etter at jeg begynte som lærer, og det har blitt slutt på mobbinga.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Du er uansett et dårlig menneske. Skam deg! Karma VIL ta deg, håper jeg. Du fortjener å oppleve noe dritt du og.

Anonymous poster hash: b164f...c18

• Liker 2
Gjest Kvinneline
Skrevet

Jeg liker å tro at mobbere kanskje er de menneskene som stadig prøver å gjøre noe meningsfylt med livet sitt, selv om det sikkert ikke alltid er sannheten.

Jeg føler at mobbing på skolene i dag har nådd et helt annet nivå enn hvor det var for 10 -20 år siden. Vet ikke om det bare var jeg som skoleelev som ikke vitnet noe særlig mobbing, men føler at barna og ungdommene som mobber i dag, går hardere inn for å "krenke/skade" offeret. Om dette er tilfellet tror jeg at den nåværende generasjonen av mobbere vil slite mer med seg selv i voksen alder, enn de voksne som en gang var mobbere i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig aldri forstått hvordan så mange kan bli mobbere. Jeg har aldri mobbet, og har kjent empati for andre siden jeg var barn. Er det rett og slett slik at mobbere er senere utviklet i hodet, at de ikke har kapasitet for å lære empati før de blir eldre?

Anonymous poster hash: a4687...28f
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...