Gå til innhold

Har de blitt lurt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har nok ulike mener ja. :wink: Jeg synes det var minimalistisk, kjedelige farger, og upraktisk. En liten toseter i stua, det ser greit ut, men når to stykker skal bo der så går det ikke. Bortsett fra K&J hadde ingen bokhyller eller nevneverdig lagringsplass noe som helst sted, det går jo bare ikke i det virkelige liv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elenath
Skrevet
Vi har nok ulike mener ja. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_wink.png' alt=':wink:'> Jeg synes det var minimalistisk' date=' kjedelige farger, og upraktisk. En liten toseter i stua, det ser greit ut, men når to stykker skal bo der så går det ikke. Bortsett fra K&J hadde ingen bokhyller eller nevneverdig lagringsplass noe som helst sted, det går jo bare ikke i det virkelige liv.

Nei, men i mine øyne er det positivt at ikke leilighetene var 100% møblert. Regner med at kjøperne ønsker å sette sitt eget preg på ting.

Skrevet

Hei hei!

Det handler jo ikke bare om møbler heller, men også selve det faste, som kjøkken osv. Det er en sammensetning av mange ting. F. eks. mye stål, hvite vegger/lyse farger, firkantete og stive møbler, en sammensetning av funkis og minimalisme har også blitt vanlig, noe jeg synes er helt forferdelig. Å ha en "rosa stol med pels" til 5000 kr i stua kan jeg ikke skjønne folk ønsker å ha engang! Jeg ville ikke hatt den, om den så ble slengt etter meg. Når jeg tenker jeg på slik stil, tenker jeg på at det likner et "organisk" rom, av en eller annen grunn.. :ler:

Mvh Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...