Petra75 Skrevet 5. mai 2014 #41 Del Skrevet 5. mai 2014 Men det jeg egentlig skulle si, var at jeg så et program på SV1 i dag morges. En svensk versjon av "Det perfekte liv" hvor temaet var den svenske synden. Der var det et intervju med ekspeditøren på et kondomeri. Hun kunne fortelle at når damene kom inn og oppdaget en liten hylle med hjelpemidler for menn, fleshlight, kunstige vaginaer og slikt, var det nesten alltid fysh og æsj og for noen ekle mannfolk som drev med slik da!! Og dette i en butikk som hadde dildoer fra gulv til tak. Mannehylla var bare en bitteliten del av butikken. Da er det noe rart som har skjedd underveis. Men gikk det på menns seksualitet, eller kunne det være tanken på et år med sædrester inni Fleshlighten som fikk damene til å reagere med æsj og sånn? Jeg har nemlig inntrykk av at det er det som ofte får fram grøsningene hos damene, ikke at menn bruker hjelpemidler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 5. mai 2014 #42 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Men hvorfor er det kleint at kroppen din reagerer helt normalt? Ja, hele essensen i spesielt bachata er jo nettopp dampende, brennhet erotikk.... Og, sånn i ærlighetens navn... sett fra en kvinnes ståsted....danser du med en kvinne du er tiltrukket av... så er det jo et fantastisk kompliment til henne at kroppen din så tydelig viser at du der og da begjærer henne. Jeg ser ikke en grunn i verden for en kvinne til å bli redd av at en normal mann får ståkuk når de danser så tett og erotisk med hverandre.... Har vi kommet så langt fra hverandre i forståelse av natur at kvinner blir redde for menn når kroppen hans reagerer? Jeg tror ikke at mine erfaringer fra oppveksten er så uvanlige. Jeg tror også at det er grunnen til at mange reagerer med et visst ubehag når de får en ståpikk "rett i fjeset". Man blir jo også foret med at menn er mer eller mindre ukontrollerbare når de blir kåte, og menn selv argumenterer jo for at kvinner selv har skyld i å bli voldtatt hvis de har kåtet opp en mann. Alle disse faktorene er jo med på å gjøre kvinner utrygge mht menns seksualitet. Jeg syns også -L- har noen gode poenger. De færreste reagerer vel ikke negativt hvis den seksuelle interessen er gjensidig.. Endret 5. mai 2014 av Petra75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #43 Del Skrevet 5. mai 2014 Synes du ting som er beskrevet i denne tråden er ok? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=830837 Anonymous poster hash: 033db...736 Litt spanking er jo fint, og for å signalisere at jeg liker deg Les litt i tråden jeg linket til over her så ser hva de fleste damene her inne mener om det. Anonymous poster hash: 033db...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #44 Del Skrevet 5. mai 2014 Men gikk det på menns seksualitet, eller kunne det være tanken på et år med sædrester inni Fleshlighten som fikk damene til å reagere med æsj og sånn? Jeg har nemlig inntrykk av at det er det som ofte får fram grøsningene hos damene, ikke at menn bruker hjelpemidler. En dildo som aldri vaskes er da like ekkel. Jeg deler ikke dette inntrykket, man forutsetter vel uansett normal hygiene. Anonymous poster hash: 69179...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 5. mai 2014 #45 Del Skrevet 5. mai 2014 En dildo som aldri vaskes er da like ekkel. Jeg deler ikke dette inntrykket, man forutsetter vel uansett normal hygiene. Anonymous poster hash: 69179...2d8 Jada, men det er lettere å skylle en dildo under springen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #46 Del Skrevet 5. mai 2014 Jada, men det er lettere å skylle en dildo under springen. Nei, innholdet i en fleshlight kan tas ut og vrenges, da er det akkurat like lett å vaske. Man bør også vaske greiene litt nøyere enn å bare "skylle under springen". Anonymous poster hash: 69179...2d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 5. mai 2014 #47 Del Skrevet 5. mai 2014 Nei, innholdet i en fleshlight kan tas ut og vrenges, da er det akkurat like lett å vaske. Man bør også vaske greiene litt nøyere enn å bare "skylle under springen". Anonymous poster hash: 69179...2d8 Hoi. Ja, jeg skjønner det, men det jeg sier er at det kan være tanken på det som gjør at kvinner (med støv på hjernen) sier "æsj". Ikke at det er en mann som bruker et sexhjelpemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 6. mai 2014 #48 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Dette går minst like mye innover i deg selv som det går ut til omgivelsene. Å være rolig i seg selv. Vite at man er trygg med sin egen seksualitet, differensiert som den er. Jeg leser ikke artikkelen så mye i et 'utover perspektiv' som jeg leser den i et 'innover perspektiv' hvor forfatteren ønsker et oppgjør med at den maskuline seksualitet har blitt underlagt et nær sagt definisjonstyranni baser på feminine sannheter. Noen av oss vet at menn på generell basis ikke er hverken farlige eller truende eller ekle som seksuelle mennesker. De er menn i all sin variasjon, men mange av dem kjenner nok på en opplest og vedtatt sannhet definert av noen andre enn dem selv på hvordan de burde vært for å være 'gode nok'. Dette handlet ikke i utgangspunktet om tanker om å være god nok, men mer om hva som generelt er sosialt aksepterbar oppførsel. Mitt inntrykk er at de fleste ikke liker å bli påtvunget en annen sin seksualitet(For eksempel med å få en ståpikk oppover benet). Folk ønsker å ha en viss kontroll selv over hvem som "slipper til" selv. Så essensen burde kanskje være å tørre være det seksuelle individ du som mann innerst inne er, og ikke la alle andre definere en standard du må være før du er 'god nok'. Du tenker at jeg må føle at damen synes jeg er "god nok" før jeg kan leve ut min seksualitet med henne? Da har du nok misforstått meg. Jeg kom bare med et konkret eksempel for å vise poenget mitt. Kanskje man må være voksen for å forstå hva jeg nå har sagt? Da tror jeg du overvurderer hva det vil si å være voksen Kanskje er ikke KG det riktige stedet siden det umiddelbart legges innlegg om å forlate normal sosial intelligens og gå til håndgripeligheter? Det er greit å vite hva som faktisk er den sosiale normen her da. Jeg er av den oppfatning av at de fleste ikke ønsker å bli påtvunget en annens seksualitet, men det kan jo hende jeg tar feil, og at damer faktisk synes det er kjekt når menn blir steinkåte rundt dem og viser det. Hvis jeg har riktig så er det faktisk du som forlater normal sosial intelligens her, selv om tankegangen din rundt at mannen blir kåt er logisk. Kanskje jeg lever i et annet seksuelt univers enn mange (ikke alle) av de andre brukere her inne? - i så fall føler jeg med utrolig heldig. Det tror jeg du gjør , og jeg tror det har med å gjøre at du har lest noe litteratur/sett noen seminarer som de fleste ikke har, og derfor sitter med litt andre ideer om hva som er "det rette". Jeg er av oppfatning av at de fleste i vårt samfunn er seksuelt frigjort med partneren sin(kjæreste eller ff) og lever ut sin seksualitet der. Ikke med en random som man ikke kjenner. Endret 7. mai 2014 av .-L-. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 6. mai 2014 #49 Del Skrevet 6. mai 2014 "Vi menn definerer oss seg selv som menn mye gjennom vår seksualitet" Utrolig hva man kan lære om seg selv på en helt allminelig tirsdagskveld altså :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 7. mai 2014 #50 Del Skrevet 7. mai 2014 Dette handlet ikke i utgangspunktet om tanker om å være god nok, men mer om hva som generelt er sosialt aksepterbar oppførsel. Mitt inntrykk er at de fleste ikke liker å bli påtvunget en annen sin seksualitet(For eksempel med å få en ståpikk oppover benet). Folk ønsker å ha en viss kontroll selv over hvem som "slipper til" selv. Du tenker at jeg må føle at damen synes jeg er "god nok" før jeg kan leve ut min seksualitet med henne? Da har du nok misforstått meg. Jeg kom bare med et konkret eksempel for å vise poenget mitt. Da tror jeg du overvurderer hva det vil si å være voksen Det er greit å vite hva som faktisk er den sosiale normen her da. Jeg er av den oppfatning av at de fleste ikke ønsker å bli påtvunget en annens seksualitet, men det kan jo hende jeg tar feil, og at damer faktisk synes det er kjekt når menn blir steinkåte rundt dem og viser det. Hvis jeg har riktig så er det faktisk du som forlater normal sosial intelligens her, selv om tankegangen din rundt at mannen blir kåt er logisk. Det tror jeg du gjør , og jeg tror det har med å gjøre at du har lest noe litteratur/sett noen seminarer som de fleste ikke har, og derfor sitter med litt andre ideer om hva som er "det rette". Jeg er av oppfatning av at de fleste i vårt samfunn er seksuelt frigjort med partneren sin(kjæreste eller ff) og lever ut sin seksualitet der. Ikke med en random som man ikke kjenner. Å kjære..... leste du det hele som et angrep på deg personlig? Den kan da herved avkreftes. Seminar eller bøker om mannlig seksualitet har jeg nok aldri vært i nærheten av. Den må vi sende videre til noen andre. Jeg er derimot et menneske, vokst opp med gutter som bestekompiser, har menn som mine beste venner også idag (venner jeg har hatt i +15 år), og misliker alle former for forventningspress fra andre mennesker for å leve opp til normer og standarder som er lagt av andre for hva som skal være 'riktig' for kvinner og menn. Jeg er levende, ekte og møter mennesker som de menneskene de tør å være. Jeg kjenner også litt til det urimelige forventningspresset som mange menn føler, og jeg synes tiden er inne til å dumpe over bord disse forventingene som gjør at menn nesten aldri føler seg gode nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 7. mai 2014 #51 Del Skrevet 7. mai 2014 Å kjære..... leste du det hele som et angrep på deg personlig? Den kan da herved avkreftes. Nei jeg tok nok ikke det som et angrep, heller et forsøk på å gi råd. Trodde det var rettet meg siden du skrev du gjentatte ganger. Seminar eller bøker om mannlig seksualitet har jeg nok aldri vært i nærheten av. Den må vi sende videre til noen andre. Jeg er derimot et menneske, vokst opp med gutter som bestekompiser, har menn som mine beste venner også idag (venner jeg har hatt i +15 år), og misliker alle former for forventningspress fra andre mennesker for å leve opp til normer og standarder som er lagt av andre for hva som skal være 'riktig' for kvinner og menn. Tenkte ikke nødvendigvis på mannlig seksualitet, men bare temaet seksualitet. Dette med å ikke latt andre sitte med definisjonsmakten om hva som er ok og ikke fikk meg til å tenke på noe jeg leste for 4-5 år siden. Jeg kjenner også litt til det urimelige forventningspresset som mange menn føler, og jeg synes tiden er inne til å dumpe over bord disse forventingene som gjør at menn nesten aldri føler seg gode nok. Hva slags forventninger tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Majestetsjef Skrevet 7. mai 2014 #52 Del Skrevet 7. mai 2014 Å kjære..... leste du det hele som et angrep på deg personlig? Den kan da herved avkreftes. Seminar eller bøker om mannlig seksualitet har jeg nok aldri vært i nærheten av. Den må vi sende videre til noen andre. Jeg er derimot et menneske, vokst opp med gutter som bestekompiser, har menn som mine beste venner også idag (venner jeg har hatt i +15 år), og misliker alle former for forventningspress fra andre mennesker for å leve opp til normer og standarder som er lagt av andre for hva som skal være 'riktig' for kvinner og menn. Jeg er levende, ekte og møter mennesker som de menneskene de tør å være. Jeg kjenner også litt til det urimelige forventningspresset som mange menn føler, og jeg synes tiden er inne til å dumpe over bord disse forventingene som gjør at menn nesten aldri føler seg gode nok. Håper flere kvinner snart kjenner det samme! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå