Gå til innhold

Klær fra KappAhl


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fine og holdbare basis plagg og en og annen skatt innimellom.

Anonymous poster hash: 3e8d1...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes kappahl har mye fint undertøy! Har også funnet noen fine plagg der! Og det som er så greit er at folk i min alder ikke har det akkurat det samme fordi kappahl tydeligvis er så kjerring.. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg aldri har handlet på Kappahl. Kan ikke huske å ha kjøpt noe der.. Når det kommer til kjedebutikker så er det H&M det går mest i.. Har litt fra Mango og Zara også.. Får gå innom å ta en titt :) Hvordan er kvaliteten på klærne til Kappahl? Har de gode basisplagg som holder seg fine?

Endret av Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler sjeldent der, men går alltids innom hvis jeg er på senteret da det hender at de har noe jeg liker en gang iblant :-)



Anonymous poster hash: 50055...4f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har som regel noe jeg liker, og noe jeg ikke liker - som de fleste andre butikker.

Anonymous poster hash: a0212...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikker aldri på Kappahl, men den cardiganen så veldig fin ut, fikk lyst på den :)

Den så fin ut ja :)

Så kult nick du har! Britt Banditt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de er ok. Lite formsydd, så alt blir veldig hverdagslig og litt for bedagelig. Ellers ok. Man må finne sin stil, å være ærlig mot seg selv. Ikke følge moten til en hver tid. Slik bommer man aldri.

Størrelsene gjør at jeg handler her. Zara osv er for små til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg sliter litt med fasongen på Kappahl sine klær...

Hender jeg ser et skjørt som kan være ok, men som Wonders så riktig påpeker.... det er et stort potensiale dersom de formsyr plaggene bedre.

Og undertøy kan jeg glemme... 70E finnes ikke....

Men, alt skal ikke være for alle, så jeg må finne mine plagg andre steder.

Sist jeg fant noe var for 2 år siden hvor jeg fant to sommerbukser... men, måtte ned i str. 34! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så fin ut ja :)

Så kult nick du har! Britt Banditt :laugh:

Takk :ler:

Jeg prøvde faktisk cardiganen. Den var veldig fin bak, men foran så syns jeg den la seg så rart, så det ble ikke kjøp for min del..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :ler:

Jeg prøvde faktisk cardiganen. Den var veldig fin bak, men foran så syns jeg den la seg så rart, så det ble ikke kjøp for min del..

Britt Banditt Espirit :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at den ikke "oppførte seg" som forventet. Den ser jo skikkelig fin ut, cardiganen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med fasongen på Kappahl sine klær...

Hender jeg ser et skjørt som kan være ok, men som Wonders så riktig påpeker.... det er et stort potensiale dersom de formsyr plaggene bedre.

Og undertøy kan jeg glemme... 70E finnes ikke....

Men, alt skal ikke være for alle, så jeg må finne mine plagg andre steder.

Sist jeg fant noe var for 2 år siden hvor jeg fant to sommerbukser... men, måtte ned i str. 34! :blink:

Størrelsene kan være ekstremt store. Jeg er nesten 180 cm, og kjøpte en kjole fra barneavdelingen deres for en stund siden. Jeg har ikke passet klær i barnestørrelse siden jeg var 11 år. :laugh:

Anonymous poster hash: af387...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid innom, og kjøper noe iblandt. Men jeg må konsentrere meg litt, for jeg blir umiddelbart satt ut av alle kjerringklærne og tenker at her kan jeg da umulig finne noe, men det kan absolutt være verdt en liten skattejakt.

Jeg synes også at Vivikes har blitt litt mindre kjerring i det siste, eller er det jeg som er blitt en kjerring... :D

Anonymous poster hash: 69f72...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...