Gå til innhold

Klær fra KappAhl


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig meningen til folk om klær fra KappAhl? Har som regel hørt mye om at det er "kjærringklær", men etter jeg tok en kikk innom nettsiden deres har de jo faktisk noe jeg kunne gått med!

F.eks en cardigan fra den nye kolleksjonen deres:

http://www.kappahl.no/article/cardigan_710111

Og klærene i Hampton Republic kolleksjonen også.

Hva synes dere?



Anonymous poster hash: 067a9...914
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 20 år og kjøper mest klær fra kappahl! Synes de har masse fint :) ikke alt er forbeholdt eldre damer, de har jo 3 dame modeller i forskjellige aldre som symboliserer det :)

Anonymous poster hash: a6c4f...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper faktisk litt klær både fra KappAhl og Lindex, det er noen juveler innimellom alt det trauste. Noen av spesialkolleksjonene (bla Holly&Whyte og Hampton Republic) har noen veldig fine plagg. Mange blir overrasket når det spør hvor jeg har kjøpt ting og jeg svarer KappAhl...

Anonymous poster hash: 6b0ad...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imaginary

Kappahl er vel en butikk som alle andre? Synes ikke klærne skiller seg ut fra de andre kjedebutikkene. Kjerringklær finnes overalt og spør du meg kommer 'kjerring' an på helheten og ikke enkeltplagg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper noe klær der,mest t-shorter ,truser og jeans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper også noe av klærne mine derfra, det finnes noen juveler der også som alle andre steder.
Også kjøpt noe undertøy derfra (bh fra Fifty Shades kolleksjonen) som er helt vidunderlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper klær derfra av og til, men jeg synest det ofte er langt mellom plagg jeg har lyst på. Det er ofte plagget kunne vert veldig fint, men så er det noe ekstra dill på som ødelegger hele greia. Men jeg tror kanskje de har blitt litt bedre i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kappahl har de beste nylonstrømpebuksene i verden med verdens mest vidunderlige, behagelige hold-in. Men det er omtrent så langt som min beundring strekker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Liker ikke KappAhl. Syns det er kjerring. Er det ikke det som het Adelsten på 90-tallet? Jeg husker det ikke da jeg var liten da, men har blitt fortalt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alt er kjedelig og kjerring på Kapp Ahl. Det er fine ting innimellom. :Nikke:

Det meste av bikinier og sommerkjoler jeg har, er vel derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig at jeg ser fine ting på Kapphal, men jeg har etterhvert innsett at de ikke har klær som passer min kroppsfasong, så jeg har sluttet å se inn i butikken for å ikke bli for skuffet når jeg finner ut at klærne ser ut som en potetsekk på meg :(



Anonymous poster hash: e83a5...e48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke uvanlig at jeg ser fine ting på Kapphal, men jeg har etterhvert innsett at de ikke har klær som passer min kroppsfasong, så jeg har sluttet å se inn i butikken for å ikke bli for skuffet når jeg finner ut at klærne ser ut som en potetsekk på meg :(

Anonymous poster hash: e83a5...e48

De har ikke klær som passer min kroppsform heller. Har sett og prøvd et par fine kjoler der, men ingenting som passer. Det ser, som du sier, ut som potetsekk på meg, disse kjolene.

De har en kolleksjon med "preppy" klær som jeg liker da :-)

Anonymous poster hash: a198b...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

KappAhl fører mine yndlingstruser, og det er vel det eneste jeg kjøper der. Jeg har ikke finsøkt butikken, men synes utvalget er litt vel voksent selv for meg som er i førtiårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ofte KappAhl som eksempel når jeg skal tulle med lite fine klær og sånn, men det er egentlig bare en uvane. De har veldig mye kjerringklær der, men Hampton Republic kolleksjonen deres har faktisk sykt mye fint! Kjøpte meg nylig en BH derfra og liker den kjempegodt både i utseende og form :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kikker aldri på Kappahl, men den cardiganen så veldig fin ut, fikk lyst på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var litt kjærring før, men ikke nå lenger. Likevel er det ikke den butikken jeg går til mest, fordi jeg foretrekker andre butikker. Det samme med Lindex. Kanskje det er tegn på at man begynner å bli voksen når Kappahl er kult? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler en god del der, men mest barnetøy. Finner noe jeg liker til meg selv innimellom, men har kjøpt mest nattøy og undertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig sjeldent at jeg finner noe jeg liker på KappAhl. Men i dag kjøpte jeg bikini (etter å ha vært i alle andre kjedebutikker først), og falt for den ene blondekjolen fra Vintageserien. Kjøpte den ikke, men vurderer å løpe tilbake i morgen og gjøre det.



Anonymous poster hash: 8169e...929
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...