Gjest lurven Skrevet 30. april 2014 #1 Del Skrevet 30. april 2014 Er noen av dere her fortsatt, kjeda meg så jeg så gjennom noen gamle tråder, hadde det mye gøy med dere (og andre som jeg ikke husker nicket (navnet) på)her på forumet før i tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mai 2014 #2 Del Skrevet 3. mai 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. mai 2014 #3 Del Skrevet 4. mai 2014 Kvalifiserer kanskje ikke, men here I am. Om du ikke husker meg, så husker jeg deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. mai 2014 #4 Del Skrevet 5. mai 2014 Kvalifiserer kanskje ikke, men here I am. Om du ikke husker meg, så husker jeg deg. Koselig, det var lenge siden . Du giftet deg med.. Jeg hadde et navn ytterst på tungen, men det forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mai 2014 #5 Del Skrevet 5. mai 2014 Kvalifiserer kanskje ikke, men here I am. Om du ikke husker meg, så husker jeg deg. Jeg husker deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2014 #6 Del Skrevet 7. mai 2014 Kvalifiserer kanskje ikke, men here I am. Om du ikke husker meg, så husker jeg deg. jo husker deg, møtte deg tilogmed på kgs "julebord" en gang i gamle dager om jeg husker riktig. er du fortsatt sammen med han du traff her på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2014 #7 Del Skrevet 7. mai 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. mai 2014 #8 Del Skrevet 7. mai 2014 Blush blush.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. juni 2014 #9 Del Skrevet 11. juni 2014 Koselig, det var lenge siden . Du giftet deg med.. Jeg hadde et navn ytterst på tungen, men det forsvant. Donnie? Ikke gift enda, men close enough... Jeg husker deg! Jeg husker deg og! jo husker deg, møtte deg tilogmed på kgs "julebord" en gang i gamle dager om jeg husker riktig. er du fortsatt sammen med han du traff her på kg Lurven! Ja, tenk, vi har jo møttes! Og ja, er merkelig nok det. Hus, bikkje, stasjonsvogn og to tette. Hunden er dessverre død naa da, men vi har det super nice. Hva har dere andre bedrevet de siste ti aarene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juni 2014 #10 Del Skrevet 14. juni 2014 kult at du er sammen med han enda, et ekte kg-par. jeg er gift og har barn, ellers har jeg ikke gjort så mye spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå