Gå til innhold

får ikke orgasme(hjelp)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på 25år og er gift. mitt prob.er at jeg får ikke orgasme .er det noen som har et tips eller to. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det en flere her som svarer mye bedre på slike sp.mål enn meg, men: Det er viktig å glemme alle sperrer og å slappe av (ikke stress for å få det...)...

Finn ut en bevegelse som er god (må nok kons om klitoris, "lettest" å få det på den måten...) og bare la deg ta av.... Ikkes topp, ikke bli redd, ikke la deg affisere av at du må tisse... bare kons deg om det som skjer, og la kåtheten la deg ta av....

Det er mitt råd... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..Nå kan jeg bare svare for meg selv og hvordan jeg får det til.

Viktig å slappe av slik som de andre sier her.Kil på klitoris selv da det er lettere for deg enn han å kjenne hvilket tempo som er best og hvor hardt du liker det.La han slikke deg / småbite på brystvortene samtidig som han tar den inn og ut helt ute i åpningen..Føler faktisk at det er lettere å få orgasme hvis mannen kun beveger seg helt ute i åpningen og ikke tar den helt inn...Viktig at du strammer musklene noen sekunder forså å slappe av igjen.Slik finner du en jevn rytme.

Ofte vil det føles som om du må tisse eller at det brenner i underlivet,men hvis du bare klarer å fortsette selv om det føles litt utholdelig,vil du muligens klare å oppnå orgasmen..Bruk tid og ha toldmodighet..

Lykke til.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

waco :lol::lol::lol:

Hva bør hun gjøre her da syns du? Bytte ut typen om hun har noen til en som kan gi henne orgasme slik den nya dama klarte å gi deg orgasme?

Eller kanskje skaffe seg en jente som har ekspertise på hva som må og bør gjøres med en jentekropp for å gi dama orgasme? :roll:

til 221:

Jeg tror du bare må forsøke videre, øvelse gjør mester og til slutt når nok du nye høyder du også. Fokuser på de tingene du syns er deiligst og hold på så lenge det er nødvendig for deg å oppnå orgasmen. Enten du gjør det med deg selv eller har en kjæreste som koser med deg.

Og det fine her er jo at du får masse kos underveis :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke nok å bytte type, for mye sitter oppe i hodet til det....Men byte hånd derimot (som waco) det kan være noe... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian, likte den ideen din om at hun burde fått med en venninne til ja... handler om å være litt kreativ i senga, og en god venninne er jo ikke å forakte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...