Gå til innhold

Dropp voksingen, vinn en epilator!

Anne Victoria

Anbefalte innlegg

Å, den ønsker jeg meg!

Er så lei av høvel og inngrodde hår og nupper, plagsomt med bikini.. og ikke minst alle småduna i ansiktet.

Har ikke råd til å kjøpe en selv.

Enn om jeg kunne vinne! :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åå, denne kunne jeg tenke meg!
sliter med veldig følsom hud, og det hadde vært digg å slippe utslett og rødhet etter barbering.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har eg og lyst å vinne :D Min forrige har blitt ødelagt og eg har ikke råd til å kjøpe ny :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Denne vil jeg og ha! Har rett og slett ikke råd til å drive med voksing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingaborga

Åhåhå jeg vil ha den! Har gått igjennom to nå, den første sluttet å virke, mens den andre ble borte, og jeg har ikke fått kjøpt ny(enda?) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne fikk jeg lyst på. Aldri prøvd epilering før da men :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterhårene på leggene mine skriker etter sommer å sol..stakkars. kanskje ser de et lite lyspunkt i sikte..de kan bare håpe å drømme, drømme (??)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst på denne! Ganske hårete dame her, og hår på både bein og armer må fjernes jevnlig, for å ikke skremme medmennesker. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maja5701

Har kjempe lyst til å vinne :-D Min gamle epilator døde akkurat -_- Og som student har jeg ikke råd til å kjøpe meg ny akkurat nå.. heh..

Endret av maja5701
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, det hadde vært digg å vunnet en epilator.:D

Jeg kjøpte en for noen år siden, men den var veldig dårlig. Nappet nesten ikke hår i det hele tatt. Bare lugget ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i konkurransesiget om dagen og har kontoret fullt av lekre og nyttige premier som jeg gir bort til dere i ukene fremover. Her er alt fra elektriske tannbørster til Lego Duplo, rettetenger og nå en epilator.

I samarbeid med Braun gir jeg bort denne effektive lille maskinen som til og med kan brukes i dusjen. En epilator sørger for å fjerne hårene med roten, slik at du slipper å barbere deg hver eneste dag for å bli kvitt sjenerende hårvekst. Du kan også bruke den i ansiktet.

Silk-épil 7 Wet & Dry fjerner også de korteste og fineste hårstråene, ned til 0,5 mm og små som sandkorn. Grunnen til det er de 40 små pinsettene som er nøyaktig plassert. De sikrer en grundig barbering.
Som for de andre epilatorene i 7-serien er Braun Silk-épil 7 Wet & Dry trådløs og kan både brukes tørr eller i badet og dusjen for mild og skånsom epilering.
Veiledende utsalgspris er 1 699 kr.
Se hele Brauns sortiment av produkter for hårfjerning på www.braun.com/nordic
Jeg trekker en vinner onsdag 07.05 :)
Untitled-1_476_jpg_550810a.jpg

Vil veldig gjerne ha denne, ingen andre merker er like bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Snow

Ønsker meg den! Jeg får ikke til voksing, noe som er irriterende, for jeg kunne tenkt meg å ha glatte legger litt lengre enn en dag. :glare: Epilering virker genialt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vil jeg vinne. Voks biter ikke på mine hår og jeg er så leeeei av å barbere meg hver eneste dag. Så jeg krysser fingrene for at er den heldige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg så en sånn epilator! Er student, så pengene går fort bort til noe annet. Har alltid hatt lyst til å prøve en slik. Jeg kan ikke barbere leggene mine fordi jeg har drøssevis av små nupper som blir helt såre, røde og vonde etter barbering :( og jeg kan heller ikke bruke voks da jeg sliter med eksem flere steder på kroppen. Så jeg sitter faktisk og napper av hårene en etter en, og det er veldig slitsomt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...