Gå til innhold

Dropp voksingen, vinn en epilator!

Anne Victoria

Anbefalte innlegg

Jeg har superlyst på denne! Er så lei av å barbere beina/armhuler annenhver dag.. Hender jeg napper ut det verste i armhulene med pinsett så det ikke skal se så ille ut etter to dager :fnise: Epilator hadde vært kjekt, men det har ikke denne studenten råd til gitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fuldkornshvede

Denne har jeg kjempelyst til å vinne :) Har aldri prøvd epilator før, men har tenkt på å kjøpre det en stund! Litt dyrt for en fattig student dessverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hadde vært helt perfekt for meg. Den jeg har nå er noe billigrask som ikke fungerer skikkelig, men økonomien tilsier ikke at jeg kan kjøpe meg en ny for tiden. Er så lei av å gå rundt med røde nupper og inngrodde hårsekker som den jeg har nå lager. Hadde vært så godt med en ny nå, så kan jeg iallefall få selvtillit på et område, noe som jeg ikke har mye av ellers. Hadde vært fint å følt at man kunne strålt litt i sommer, istedenfor å føle at man må gjemme seg bort :)

Endret av Julebrus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, denne kunne jeg tenkt meg å vinne! Jeg er en av de mange som sliter med mye og sjenerende hårvekst, og har tenkt på å kjøpe en epilator lenge. Det kommer ikke til å skje på en stund da, dessverre, jeg er nok litt for blakk til å kunne prioritere epilator!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i konkurransesiget om dagen og har kontoret fullt av lekre og nyttige premier som jeg gir bort til dere i ukene fremover. Her er alt fra elektriske tannbørster til Lego Duplo, rettetenger og nå en epilator.

I samarbeid med Braun gir jeg bort denne effektive lille maskinen som til og med kan brukes i dusjen. En epilator sørger for å fjerne hårene med roten, slik at du slipper å barbere deg hver eneste dag for å bli kvitt sjenerende hårvekst. Du kan også bruke den i ansiktet.

Silk-épil 7 Wet & Dry fjerner også de korteste og fineste hårstråene, ned til 0,5 mm og små som sandkorn. Grunnen til det er de 40 små pinsettene som er nøyaktig plassert. De sikrer en grundig barbering.
Som for de andre epilatorene i 7-serien er Braun Silk-épil 7 Wet & Dry trådløs og kan både brukes tørr eller i badet og dusjen for mild og skånsom epilering.
Veiledende utsalgspris er 1 699 kr.
Se hele Brauns sortiment av produkter for hårfjerning på www.braun.com/nordic
Jeg trekker en vinner onsdag 07.05 :)
Untitled-1_476_jpg_550810a.jpg

Jeg ønsker å vinne denne epilatoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for å vinne denne da jeg reagerer noe så SINNSYKT på høvel! Og voksing har jeg ikke fått meg til å gjøre ennå. Så for kjærsten min sin skyld (som sjeldent har en frøken med glatte legger, haha), ønsker jeg å vinne denne!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange om beinet, men ja takk, denne hadde vært noe å ha :)

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rådyr

Ønsker meg veldig denne. Har en minst 15 år gammel SilkEpil som begynner å bli litt sliten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil veldig gjerne vinne en slik! Min gamle synger på siste verset (den må være godt over 7 år nå...) og jeg hadde blitt kjempeglad for en ny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt lyst til å prøve denne, og ser på dette som en kjempesjanse for å få gjort dette. Har derfor lyst til å vinne, som alle andre som kommenterer. Får håpe jeg er den heldige!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan blir man med i konkurransen her? Er velsignet med vakkert mørkt hår (synes jeg) - men ikke bare på hodet. :ninja:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil røske ut noen hår, så trenger den :fnise: :fnise: Dessverre har jeg ikke en tåredryppende historie om hvorfor som er sann, men veldig fristende å tulle om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så lyst til å vinne den, for jeg har hørt så utrolig mye bra om den... Og jeg reagerer veldig på barberhøvel uansett hva jeg gjør for å unngå røde nupper.. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne vinne denne! :tommelsmil:

Min epilator (nummer tre i rekken, har vært trofast epilatorbruker i 15 år nå) synger på siste verset. Jeg har en del mørk, sjenerende hårvekst som jeg er avhengig av å holde i sjakk med epilator. Epilator er så utrolig mye enklere enn voks!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Denne hadde vært helt perfekt, hvis den faktisk virker. Har ikke råd til voksing. Får jeg vekk håret på leggene, lar jeg kanskje være å gå med bukse hele sommeren :P Kan man bruke den i intimområdene også, eller gjør det veldig vondt? Aldri prøvd epilator før.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg gjetter på at hun med ninjavalpen vinner :fnise: Har selv en epilator fra philips, og en fra et annet merke som er veldig liten og smal slik at man kan nappe øyenbrynene med den. Brukt epilator siden det kom på markedet, og bare fatter ikke at kvinner fremdeles knoter med voks og høvler! Epilator er den desidert beste måten å fjerne hår på. Null søl, kliss, litt tidkrevende, men verdt det! Silkemykt og langvarig resultat! Denne epilatoren ser helt fantastisk ut, og jeg legger gladelig bort min philips til fordel for denne om jeg skulle vinne ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...