Gå til innhold

Dropp voksingen, vinn en epilator!

Anne Victoria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hadde vært så fint å få vinne en slik! Jeg får så lett sår og irritert hud av barbering, så jeg kan ikke barbere så ofte - noe som ikke er så gunstig nå som det blir varmere ute! Krysser fingrene!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh. Jatakk!

Jeg har en gammel billig epilator fra Philips(?), som trenger ledning i hele tiden, ikke tåler vann, og dessverre er pinsettene helt horrible. :( Ender alltid opp med kviselignende inngrodde hårgreier på lår og legger. Dessuten fjerner den ikke i nærheten av alle hårene. Hadde tenkt å bruke den under armen en gang, men det var ikke så veldig lurt. Endte med at jeg måtte gå rundt med dopapir under begge armhulene.. Bikinilinjen tør jeg ikke nærme meg med den voldelige greia der. :angry:

Ønsker så sårt en epilator som jeg kan bruke mens jeg er i dusjen, uten ledninger og annet styr. Og at den klarer å fange opp 1-2ukergamle hår uten problemer. Dessverre rekker ikke pengene til :cry3: , så alt jeg kan gjøre er å krysse fingrene til de knekker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltar jeg også.

Bor ikke så lokalt at jeg får dratt til studio å vokset meg ordentlig, og er for pyse til å vokse meg selv etter mislykkede forsøk.

Kanskje dette er løsningen for meg og en hårløs sommer. :-D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vinne dette fordi jeg sliter med mye hårvekst og det eneste som funker er epilator. Min er over 10 år gammel og funker svært dårlig. Som student har jeg ikke særlig god råd til ny heller :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg denne :) hadde vært fint å slippe å barbere leggene flere ganger i uka nå når sommeren kommer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forrige epilator sendte plutselig ut blå lyn, det var en av de billigere versjonene til Braun, så jeg kunne gjerne tenkt meg å testet ut denne. Har ikke kjøpt noen ny da jeg egentlig ble litt skeptisk etter den episoden. Antar denne er av den oppladbare typen siden den kan brukes i dusjen? Min forrige var ikke oppladbar, så det blir det aldri igjen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne ønsker jeg meg også!! :laugh:

Jeg trenger denne fordi jeg har ønsket meg en slik leeenge, men har rett og slett ikke hatt samvittighet til å ta meg råd. Den hadde vært super nå som det nærmer seg sommer, og man vil være bikiniklar og føle seg fresh! :lur:

Håper virkelig at jeg vinner! :Nikke:

*Drømme*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg akutt savn etter min gamle, kjære epilator, nå som det begynner å bli varmere i lufta og man pakker bort tykke vinterklær. Mimrer tilbake til hvor utrolig flott den var for å få de perfekte sommerbena! Jeg lånte den til en god venninne som ville gjerne se hvor vondt det egentlig var å ta et par hår siden hun ikke ville investere i et "torturverktøy" uten videre - og siden hun var så pysete, slo hun seg løs på baderomsmatta si for å se hvor godt den egentlig lugget...

...needless to say at epilatoren endte karrieren sin der på det baderommet den dagen :ler:

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å! Har sikla etter ein epilator lenge! Men har ikkje tatt meg råd til det. Tenk så supert å vinne ein! :D Å slippe å vere raudprikkete og klø meg til blods etter barberhøvel på min sensitive hud. Blir jo prikkete bare du ser på meg! :P Epilator hadde vore supert!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ :hakeslepp: for en drømme premie, jeg har ønsket meg en skikkelig epilator lenge lenge, jeg har bare hatt lady shaver og de som jeg har hatt har kostet max 299 kr, å ja de har jo gjort en jobb der etter, kan si som så at det var bare tull å tøys med den. Så jeg har lenge gått med drømmer og ønsker om en skikkelig Epilator. Jeg er så lei av og måtte barbere bena hver en enste dag, eller annen hverdag for å ikke stikke å se hår "som jeg hater" :kjempesinna:

Har flere venninner som har anbefalt meg en slik som da plukker hår 40 om gangen faktisk, de sier den er litt vond men at det blir en vant til, så joda jeg har tenkt på det, men det som da har stoppet meg er en elendig økonomi, har rett og slett ikke mulighet til å kjøpe en, noe som jeg synes er trist i seg selv. Så derfor prøver jeg lykken, hadde vært så fantastisk å kunne gått sommeren i møte med en slik som da gjør at man slipper og barbere og barbere og barbere de fordømrade bena igjen og igjen. :nigo:

Den ville ha blitt en følges venn, en som ville ha jobbet og gjort mine dager hår fri og glatte, så nå skal jeg krysse fingre, armer,ben og tær, og håp og ønske at en slik Epilator jeg kanskje vil vinne...
Hadde i så fall blitt en super glad og ja etter på en hårløs kvinne :blomst:

Ønsker dere alle en fin 1.Mai og en kjempe fin helg i ett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...