Gå til innhold

Dropp voksingen, vinn en epilator!

Anne Victoria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne så interessant ut. Har aldri prøvd epilator før, men har tenkt på å prøve en stund, siden jeg begynner å bli lei av høvel. Voks er ikke så greit på vintertørre legger...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det hadde vært flott å vinne denne! For øyeblikket er det kun raking med høvel jeg bruker. Reagerer på voks og hårfjerningskrem. Hadde vært supert å slippe den tørre huden jeg får av høvel. Hadde en epilator en gang i tiden, men den ble oppbrukt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carousel

Denne kunne jeg ha tenkt meg! Ønsker meg hårfjerning med et mer langvarig resultat, voksing blir aldri særlig vellykket :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ønsker jeg meg virkelig! Har så ømfintlig hud, og får nupper over alt hvor jeg barberer, men spesielt under armene får jeg store kviser etter barbering. Ikke fint! Har ikke råd til sånn fancy duppedings som dette, så det hadde vært himmelen å vinne! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange av venninne mine har epilator fra Braun, og de er meget fornøyde :) Hadde ikke blitt akkurat lei meg for å vinne denne nyttige duppedingsen nei :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå det hadde jeg virkelig likt å vinne! :laugh: Student-meg har ikke råd til sånn luksus.

Krysser fingre og tær! :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sier jeg ja, takk til!

Til mine legger og ryggen til min mann som han har komplekser for pga hårveksten!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ønsker jeg meg veldig!! Jeg har brukt mamma sin i alle år ettersom voks ikke får ut hårene mine skikkelig, men nå skal jeg flytte hjemmefra og trenger derfor min egen. Elsker å epilere, og det er ingen ulempe at denne tar barten i tillegg ;) Hehe. Hadde blitt kjempeglad for å vinne den :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jatakk!!

Jeg satt nettopp og googlet epilatorer for tre dager siden, da min har tatt kvelden etter ca fire års selskap.

Etter svangerskap doblet hårveksten seg her i gården, og jeg epilerer langt opp etter lårene, bikinilinje, legger og under armer.

Ikke har jeg råd å kjøpe en sånn her fancy en heller, så det hadde kommet godt med ;)

( ....slipper masinga fra gubben om stubber som klorer ham opp også. Hoho! )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Normalfordeling

Jeg sier ja takk.

Har en gammel en fra Braun og den brukes gjennom hele året. Dog er den litt rusten har jeg merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg kjempelyst på! Jeg er så lei av å barbere at jeg nesten ikke aner min arme råd, og for meg som flytter en god del på meg, hadde det vært supert å slippe å dra med seg barberblader og gel overalt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og venter på at noen skal komme med et godt rabattert tilbud på denne så jeg har råd til den, så denne kunne jeg gjeeeerne tenkt meg å vinne :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...