Anne Victoria Skrevet 30. april 2014 #1 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg er i konkurransesiget om dagen og har kontoret fullt av lekre og nyttige premier som jeg gir bort til dere i ukene fremover. Her er alt fra elektriske tannbørster til Lego Duplo, rettetenger og nå en epilator. I samarbeid med Braun gir jeg bort denne effektive lille maskinen som til og med kan brukes i dusjen. En epilator sørger for å fjerne hårene med roten, slik at du slipper å barbere deg hver eneste dag for å bli kvitt sjenerende hårvekst. Du kan også bruke den i ansiktet. Silk-épil 7 Wet & Dry fjerner også de korteste og fineste hårstråene, ned til 0,5 mm og små som sandkorn. Grunnen til det er de 40 små pinsettene som er nøyaktig plassert. De sikrer en grundig barbering. Som for de andre epilatorene i 7-serien er Braun Silk-épil 7 Wet & Dry trådløs og kan både brukes tørr eller i badet og dusjen for mild og skånsom epilering. Veiledende utsalgspris er 1 699 kr. Se hele Brauns sortiment av produkter for hårfjerning på www.braun.com/nordic Jeg trekker en vinner onsdag 07.05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tråka Skrevet 30. april 2014 #2 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg har veldig lyst å vinne denne har prøvd så mange typer voks men jeg finner aldri noe som passer meg. kunne virkelig tenke meg å prøve en epilator men har ikke råd til å kjøpe meg en nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokjeksen Skrevet 30. april 2014 #3 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg har veldig lyst på denne! Har en akkurat nå som rett og slett ikke funker. Den tar ikke alle halvparten av hårene mine engang, og det er veldig plagsomt siden jeg må gå over med barberhøvvelen etterpå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 30. april 2014 #4 Del Skrevet 30. april 2014 Ååh, denne ønsker jeg virkelig å vinne!!:-) Nå som sommeren nærmer seg, hadde det vært perfekt med en epilator. En epilator hadde vært midt i blinken for å fjerne hår:-) Har kjøpt med bodyscrub, bodylotion og srlvbruning, så mangler bare en epilator. Krysser fingrene for at jeg er den heldige vinneren!:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 30. april 2014 #5 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg kunne også gjerne tenkt meg å vinne denne. Brukte epilator før og var veldig fornøyd, men så ble den ødelagt og nå føler jeg ikke at det å kjøpe en ny er en luksus jeg kan ta meg råd til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 30. april 2014 #6 Del Skrevet 30. april 2014 Det hadde vært helt fantastisk å vinne denne da jeg ikke tåler voksing og barberhøvler og krem gjør at huden min blir rødflammete og vond etter barbering:( epilator hadde funket perfekt for min sensitive hud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2014 #7 Del Skrevet 30. april 2014 Jaaa, det hadde passet fint etter at ninjavalpen kom seg opp på bordet og regelrett spiste opp den forrige! Han er nemlig langt ifra så uskyldig som han ser ut til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjonana Skrevet 30. april 2014 #8 Del Skrevet 30. april 2014 Åååå! Denne ønsker jeg meg! Jeg har en epilator nå som ikke får fatt på halvparten av hårene og som jeg alltid må barbere etterpå Jeg er student, så jeg har ikke råd til å kjøpe en ny, og det er dyrt med barberblader. Krysser fingrer for at jeg blir den heldige utvalgte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 30. april 2014 #9 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg ønsker meg veldig en epilator og det hadde vært ekstra fint å vinne en nå som det nærmer seg sommer og jeg forhåpentligvis skal gå mye med bare ben! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magetaske Skrevet 30. april 2014 #10 Del Skrevet 30. april 2014 Åh denne ønsker jeg meg virkelig. Vokser ansiktet, lårene og armene hver 1-2 uke, og har store komplekser for det. Har aldri tørt å prøve epilator, men ble utrolig fristet nå. Mvh jente 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idapia89 Skrevet 30. april 2014 #11 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg også ønsker meg denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 30. april 2014 #12 Del Skrevet 30. april 2014 Regner med at man deltar ved å skrive noen ord her? Jeg ønsker meg iallefall denne veldig. Sliter med sjenerende hårvekst i ansiktet og andre steder, og MÅ derfor barbere meg hver eneste dag. Noen ganger 2 ganger om dagen dersom jeg skal ut både om morgenen og om kvelden. Har testet en epilator, men den fungerte ikke som ønskelig i ansiktet, og pga veldig dårlig råd så blir det da altså barbering med høvel. Hadde vært deilig med en epilator som fungerer slik at jeg kan dra på overnattinger, teltturer osv i sommer, istedenfor å være hjemme for å slippe å våkne opp til skjegg om morgenen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 30. april 2014 #13 Del Skrevet 30. april 2014 Hadde vært helt perfekt å hatt en jeg kunne tatt med meg når jeg er ute og reiser Melder meg på i trekningen uten ytterligere utborderinger annet enn å påpeke at dette er det beste av de beste etter min erfaring, og jeg har prøvd de fleste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbært Skrevet 30. april 2014 #14 Del Skrevet 30. april 2014 Denne ønsker jeg meg! Min stakkars, 4 år gamle epilator begynner å bli sliten hvis man kan si det sånn. Det var en sånn billigsak, så hadde vært godt å prøve en litt mer eksklusiv en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 30. april 2014 #15 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg vil også vinne dette! Sliter ekstremt med sjenerende hår. Barberer jeg nå, vokser det ut etter 3 timer. Og som student har jeg heller ikke råd til å kjøpe noe selv med det samme. Og med en bursdag som er rett rundt hjørnet hadde dette passet utmerket! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 30. april 2014 #16 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg er SÅ med på denne! :D Utrolig gøy med konkurranser! Hadde vert kjempe greit å få prøvd ut et slikt produkt som en hører så mye om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solocola Skrevet 30. april 2014 #17 Del Skrevet 30. april 2014 ååh, så gøy! Jeg ønsker meg denne :-D Supergreit nå mot sommeren! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stråbærry Skrevet 30. april 2014 #18 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg er en av de som folk snur seg etter på gata fordi jeg er så hårete Pick me, Pick me! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 30. april 2014 #19 Del Skrevet 30. april 2014 Denne har jeg lyst på! Mamma skryter så fælt av sin, og jeg har lenge hatt lyst på en, men det er jo så dyrt. Hadde vært supert å vinne den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1992 Skrevet 30. april 2014 #20 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg har veldig lyst å vinne denne! Det hadde vært veldig fint med en epilator nå som sommeren nærmer seg! Jeg er ikke noe flink med voks, så det å måtte barbere beina hver dag på sommertid, er veldig slitsomt! Håper jeg vinner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå