AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Jeg har lenge tenkt på at jeg har lyst ti. å forstørre leppene med Restylane eller Juvederm, og har bestilt time, men er blitt usikker på om jeg kanskje skal avbestille den. Er ikke fornøyd med mine relativt tynne lepper, og synes det er så fint med fyldige! Skal i tilfelle ikke ta så mye slik at det ser unaturlig ut (og det går jo ut igjen etter noen måneder om man ikke blir fornøyd). Har lest at man kan få "klumper" i leppene og at disse kan bli værende/permanent i noen sjeldne tilfeller (selv om det eventuelt er sjeldent så er det skummelt - vil ikke risikere å ødelegge leppene mine). Noen som har opplevd/hørt om dette? Kjenne man at en person har restylane eller juvederm når man kysser? Synes det er så utrolig fint med fyldige lepper, har alltid ønsket at jeg hadde hatt det, men er ikke noe "galt" med leppene mine og de er symmetriske og slik, så vet ikke om jeg skal ta sjansen på å sprøyte inn noe i dem (blir i så fall sannsynligvis juvederm siden det er det som tilbys på klinikken her jeg bor, og dette har jeg hørt at har mindre dokumentasjon enn restylane?) bare for å (forhåpentligvis) blir litt penere. Bestilte den timen litt kjapt (selv om jeg har tenkt på det en stund, så har jeg ikke vurdert det seriøst så lenge), og begynner nå å tenke hvor overfladisk det er. Tenker at det er greit å prøve det for å se om jeg liker det, men om jeg gjør det vil jeg jo sikkert fylle på jevnlig for å holde det ved like, og det vil jo bli veldig dyrt i lengden, og jeg tenker at det kanskje vil gjøre meg veldig utseendefokusert, samt at jeg blir misfornøyd med mitt eget utseende når jeg ikke har restylane/juvederm i dem. Hører ut i fra det jeg skriver at jeg ikke bør ta det, siden det faktisk ikke er nødvendig, kun min forfengelighet. Hva tenker du om dette? Anonymous poster hash: b9a33...233
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Jeg har lenge tenkt på at jeg har lyst ti. å forstørre leppene med Restylane eller Juvederm, og har bestilt time, men er blitt usikker på om jeg kanskje skal avbestille den. Er ikke fornøyd med mine relativt tynne lepper, og synes det er så fint med fyldige! Skal i tilfelle ikke ta så mye slik at det ser unaturlig ut (og det går jo ut igjen etter noen måneder om man ikke blir fornøyd). Har lest at man kan få "klumper" i leppene og at disse kan bli værende/permanent i noen sjeldne tilfeller (selv om det eventuelt er sjeldent så er det skummelt - vil ikke risikere å ødelegge leppene mine). Noen som har opplevd/hørt om dette? Kjenne man at en person har restylane eller juvederm når man kysser? Synes det er så utrolig fint med fyldige lepper, har alltid ønsket at jeg hadde hatt det, men er ikke noe "galt" med leppene mine og de er symmetriske og slik, så vet ikke om jeg skal ta sjansen på å sprøyte inn noe i dem (blir i så fall sannsynligvis juvederm siden det er det som tilbys på klinikken her jeg bor, og dette har jeg hørt at har mindre dokumentasjon enn restylane?) bare for å (forhåpentligvis) blir litt penere. Bestilte den timen litt kjapt (selv om jeg har tenkt på det en stund, så har jeg ikke vurdert det seriøst så lenge), og begynner nå å tenke hvor overfladisk det er. Tenker at det er greit å prøve det for å se om jeg liker det, men om jeg gjør det vil jeg jo sikkert fylle på jevnlig for å holde det ved like, og det vil jo bli veldig dyrt i lengden, og jeg tenker at det kanskje vil gjøre meg veldig utseendefokusert, samt at jeg blir misfornøyd med mitt eget utseende når jeg ikke har restylane/juvederm i dem. Hører ut i fra det jeg skriver at jeg ikke bør ta det, siden det faktisk ikke er nødvendig, kun min forfengelighet. Hva tenker du om dette? Anonymous poster hash: b9a33...233 jeg ville iallefall sikra at det ble gjort på et seriøst sted. For da er de jo ofte forsiktige. Tar gjerne litt og litt og ser at de ikke injiserer for mye og bruker riktige teknikker for å unngå klumper.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Jeg har lenge tenkt på at jeg har lyst ti. å forstørre leppene med Restylane eller Juvederm, og har bestilt time, men er blitt usikker på om jeg kanskje skal avbestille den. Er ikke fornøyd med mine relativt tynne lepper, og synes det er så fint med fyldige! Skal i tilfelle ikke ta så mye slik at det ser unaturlig ut (og det går jo ut igjen etter noen måneder om man ikke blir fornøyd). Har lest at man kan få "klumper" i leppene og at disse kan bli værende/permanent i noen sjeldne tilfeller (selv om det eventuelt er sjeldent så er det skummelt - vil ikke risikere å ødelegge leppene mine). Noen som har opplevd/hørt om dette? Kjenne man at en person har restylane eller juvederm når man kysser? Synes det er så utrolig fint med fyldige lepper, har alltid ønsket at jeg hadde hatt det, men er ikke noe "galt" med leppene mine og de er symmetriske og slik, så vet ikke om jeg skal ta sjansen på å sprøyte inn noe i dem (blir i så fall sannsynligvis juvederm siden det er det som tilbys på klinikken her jeg bor, og dette har jeg hørt at har mindre dokumentasjon enn restylane?) bare for å (forhåpentligvis) blir litt penere. Bestilte den timen litt kjapt (selv om jeg har tenkt på det en stund, så har jeg ikke vurdert det seriøst så lenge), og begynner nå å tenke hvor overfladisk det er. Tenker at det er greit å prøve det for å se om jeg liker det, men om jeg gjør det vil jeg jo sikkert fylle på jevnlig for å holde det ved like, og det vil jo bli veldig dyrt i lengden, og jeg tenker at det kanskje vil gjøre meg veldig utseendefokusert, samt at jeg blir misfornøyd med mitt eget utseende når jeg ikke har restylane/juvederm i dem. Hører ut i fra det jeg skriver at jeg ikke bør ta det, siden det faktisk ikke er nødvendig, kun min forfengelighet. Hva tenker du om dette? Anonymous poster hash: b9a33...233 Les denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=832604Anonymous poster hash: 80d77...176
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Les denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=832604Anonymous poster hash: 80d77...176 Var ikke så mange (menn) som hadde svart da, men de fleste foretrekker nok naturlig, men tenker hvis man tar lite slik at det faktisk ser naturlig ut Haha.Tror feks Rachel Nordtømme har tatt restylane da man kan se at hun hadde smalere lepper på gamle bilder, men de fleste ser jo på henne som naturlig pen. jeg ville iallefall sikra at det ble gjort på et seriøst sted. For da er de jo ofte forsiktige. Tar gjerne litt og litt og ser at de ikke injiserer for mye og bruker riktige teknikker for å unngå klumper. Ja, er en kosmetisk sykepleier som skal gjøre det, men er usikker på om hun har så mye erfaring, så tenker at jeg kanskje heller bør dra inn til Oslo på en mer kjent klinikk der. Anonymous poster hash: b9a33...233
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Var ikke så mange (menn) som hadde svart da, men de fleste foretrekker nok naturlig, men tenker hvis man tar lite slik at det faktisk ser naturlig ut Haha.Tror feks Rachel Nordtømme har tatt restylane da man kan se at hun hadde smalere lepper på gamle bilder, men de fleste ser jo på henne som naturlig pen. Ja, er en kosmetisk sykepleier som skal gjøre det, men er usikker på om hun har så mye erfaring, så tenker at jeg kanskje heller bør dra inn til Oslo på en mer kjent klinikk der. Anonymous poster hash: b9a33...233 var jeg deg så hadde jeg gjort det hos noen med lang erfaring som du føler deg tryggere på, og gjerne noen du vet har hatt gode resultater tidligere
Cathrine88 Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Man kjenner det når man kysser en person med restylane, ja. Jeg har diskutert 'skrekkopplevelsen' med flere kamerater, og alle var enige om at det kjennes veldig rart ut. Og at det er vanskelig å holde maska og late som om man ikke merker noe. Jeg ville nok ikke gjort det selv om jeg hadde hatt tynne lepper, men du må jo bestemme selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå