Gå til innhold

Har DU dumpet noen pga kosmetiske inngrep?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange som skriver at plast er turnoff, men hva om du er skikkelig tiltrukket da? Dumper du drømmekvinnen fordi hun har silikon eller restylane eller fettsugd lårene?

Anonymous poster hash: b2a88...afa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart det.

Anonymous poster hash: f27ad...c2c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha en naturlig skjønnhet med høy selvtillitt. Ikke noe plastikk-vrak.

Anonymous poster hash: f27ad...c2c
  • Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke noe imot kosmetiske inngrep, men samtidig må jeg innrømme at jeg har kysset en med restylane og blitt så avtent av det at det ikke fristet til gjentakelse.

Om jeg ville dumpet en jeg var virkelig forelsket i? Jeg tror ikke det, men det ville nok vært vanskelig å akseptere.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Restyhvafornoe? :vetikke:

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Skrevet

Restyhvafornoe? :vetikke:

Fyllstoff i leppene. :ler2:

Det kan visst brukes flere steder i ansiktet også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke noe imot kosmetiske inngrep, men samtidig må jeg innrømme at jeg har kysset en med restylane og blitt så avtent av det at det ikke fristet til gjentakelse.

Om jeg ville dumpet en jeg var virkelig forelsket i? Jeg tror ikke det, men det ville nok vært vanskelig å akseptere.

En mann med restylane, eller liker du kanskje jenter bedre?

Skrevet

En mann med restylane, eller liker du kanskje jenter bedre?

Jeg liker begge kjønn, men det var ikke en mann, nei.

Skrevet (endret)

Fyllstoff i leppene. :ler2:

Det kan visst brukes flere steder i ansiktet også.

Uæææææææ..........legg på slike påmalte øyenbryn og du vil se en Mike Watersfigur på veggen etter at jeg har løpt som om jeg har fanden i hælene.

Min drømmekvinne har ikke fyllstoff i leppene, silikon i puppa, og ei heller noen grunn til å fettsuge lårene. Usikker på om en slik kvinne noengang kunne blitt det, men jeg skulle nok gitt det en sjanse...............................raus som jeg er :danse:

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Datet en fyr som hadde operert nesen, fant det ut etter noen mnd.

Har silikon selv og har ikke sex med en gang så de visste jo ikke i starten, men aldri blitt dumpet pga det.

Anonymous poster hash: 8f6c3...fee
AnonymBruker
Skrevet

Uæææææææ..........legg på slike påmalte øyenbryn og du vil se en Mike Watersfigur på veggen etter at jeg har løpt som om jeg har fanden i hælene.

Min drømmekvinne har ikke fyllstoff i leppene, silikon i puppa og ei heller noen grunn til å fettsuge lårene. Usikker på om hun noengang kunne blitt det, men jeg skulle nok gitt det en sjanse...............................raus som jeg er :danse:

Hvem er din ultimate kvinne? :) Sånn ift. kjendiseksempel.

Skrevet

Jeg ville dumpet, eh nei, jeg ville takket nei til å date en mann som har gått så langt med utseendet sitt som Jan Thomas feks. Men en mann som hadde fått nødvendige operasjoner pga overflødig hud, utstående ører osv hadde jeg nok gitt sjansen dersom kjemien var tilstede.

Skrevet

Hvem er din ultimate kvinne? :) Sånn ift. kjendiseksempel.

Må jeg velge bare EN? :grine:

Skrevet

Jeg har også fobi mot påmalte øyenbryn!

Det var ikke mulig å se at dama hadde restylane i leppene, hun hadde overhodet ikke andenebb. Derfor ble det ekstra skremmende da jeg kjente den merkelige kanten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig ikke kosmetiske inngrep frastøter alle menn, for da blir jeg dumpa. Så og si skjært i hele kroppen foruten ansiktet.

Anonymous poster hash: e6975...029

AnonymBruker
Skrevet

Må jeg velge bare EN? :grine:

3 da ;)

Skrevet

3 da ;)

Du - jeg har ingen fast mal over hva jeg liker i en kvinne, men jeg vet det ofte når jeg ser det ;)

Jeg liker mangfold og variasjon, men usikker på om de er kjendiser?

Skrevet

Enig i at om mannen ser like fake (og jålete) ut som Jan Thomas, så er det uaktuelt uansett. Men så lenge det så pent og naturlig ut, dvs at det passet på mannen, så kunne det seriøst ikke ha brydd meg mindre.

Er han mannen jeg vil ha, så er det stort sett samme for meg hva han har gjort med kroppen sin.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også fobi mot påmalte øyenbryn!

Det var ikke mulig å se at dama hadde restylane i leppene, hun hadde overhodet ikke andenebb. Derfor ble det ekstra skremmende da jeg kjente den merkelige kanten.

Hjelpes!

Anonymous poster hash: b2a88...afa

AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger helt av hvilket forhold han har til kroppen sin og holdningen til kosmetiske inngrep.

Anonymous poster hash: 42103...059

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...