Bixity Skrevet 29. april 2014 #1 Del Skrevet 29. april 2014 Heihei, Jeg har nå bodd i Indre Østfold i litt over et år, og kjenner virkelig at jeg ønsker å bli kjent med noen i nærheten. Noen fra indre østfold her som ønsker å bli kjent? Litt om meg: jente, 22år, samboer, arbeider heltid, liker friluftsliv, musikk, prate løst om alt og ingenting, dyr, osvosv.. Ta gjerne kontakt enten her eller send meg melding :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. mai 2014 #2 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg bor i Indre Østfold! Hvor holder du til? Om meg: 23 år, samboer, student heltid og arbeid heltid om sommeren, liker friluftsliv, gaming, dyr og masse masse annet egentlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 16. mai 2014 #3 Del Skrevet 16. mai 2014 Det vil være fint, om vi kunne samles her : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=814788 Litt større tema, og kanskje vi kan møtes en annen dag ute eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå