AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #21 Skrevet 28. april 2014 jeg vil anta at den gutten som hun lå med under eggløsningen som er faren, da det er da det er størst sjans for å bli gravid. det er da livmor gjør seg klar til å ta imot og befrukte ett egg. MEN. det kan jo også skje ved en annen anledning. så jeg har ikke fasitsvaret. jenta kan jo prøve å ta en slik clear blue graviditetstest, hvor hunf år beskjed om antatt uker på vei. da kan hun jo prøve å regne seg frem til svaret. men for å være 100% sikker, så er nok farskapstest som er den 100% sikre metoden å finne ut hvem som er pappaen på.Anonymous poster hash: dc295...5a2 Absolutt, men han kom som sagt ikke inni henne da Anonymous poster hash: e43e6...08d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #22 Skrevet 28. april 2014 Absolutt, men han kom som sagt ikke inni henne da Anonymous poster hash: e43e6...08d men som også sagt tidligere. selv om en ikke har kommet inni henne. så lekker det uansett ut sperm. som da kan komme inn i livmoren, og befrukte ett egg. men ja. det er et vanskelig spørsmål. og dette er slik jeg ser det. og mine tanker Anonymous poster hash: dc295...5a2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #23 Skrevet 28. april 2014 Når mensen sluttet er irrellevant egentlig. En kvinne har oftest eggløsning mellom syklusdag 10 og syklusdag 16. Det er variasjoner, men de fleste er innenfor dette tidsrommet. Første blødningsdag er syklusdag 1. Så dersom hun hadde mensen i 7 dager og hadde sex med den første 2 dager etter mensen, så hadde hun sex med ham syklusdag 9. Sperm kan lett leve i rundt 3 dager i livmoren/egglederene, og faktisk også opptil 6 dager. Men hun kan ha hatt sen eggløsning og da er det mest trolig den andre kandidaten som er far. Selv om hun har symptom på EL og tester for EL, så kan hun ikke vite 100% sikkert når hun hadde EL... Begge to kan være fedre. Sjansen er omtrent like stor, det umulig å egentlig synse seg frem til hvem det mest trolig er. Hun har klart å bli gravid i en måned med flere potensielle fedre. Hvor potensialet er like stort. Hun må bare innse at begge to er sterke alternativer til farskapet, og sørge for å ta en farskapstest når barnet er født. Anonymous poster hash: 944c3...378
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #24 Skrevet 28. april 2014 Hvis hun ikke fikk to eggeløsninger samtidig og dermed får to barn med hver sin far. Det er mulig det også. Anonymous poster hash: 34695...425
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #25 Skrevet 28. april 2014 Takk for svar, jenter! Anonymous poster hash: e43e6...08d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå