AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Jenta er blitt gravid. Om hun har sex med en mann to dager etter mensen hvor han har utløsning, og en gang med en annen under eggløsning men han trekker seg ut noen sekunder før utløsning, hvem er mest sannsynlig pappaen da? Anonymous poster hash: e43e6...08d
Spaghetti Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Who knows. Hoppe av i svingen er for øvrig ikke en sikker måte å forhindre graviditet på.. Hørt om forsats? Virker vel mest logisk at hun ble gravid under eggløsning.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Who knows. Hoppe av i svingen er for øvrig ikke en sikker måte å forhindre graviditet på.. Hørt om forsats? Virker vel mest logisk at hun ble gravid under eggløsning. Hørt om det ja, men tenker fortsatt full utløsning med spermen liggende inne en time kontra den bittelille forsatsen som kanskje ikke eksisterte en gang. Og spermen kan jo ligge inne i kvinnen en liten stund og. Anonymous poster hash: e43e6...08d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Og ikke minst var det symptomer på gang allerede over en uke før ikm, altså bare knappe 7 dager etter samleiet med den andre mannen, da virker det mer logisk at hun har vært gravid litt lenger og dermed med han første? Anonymous poster hash: e43e6...08d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Nei. Anonymous poster hash: d318c...2e8
Timza Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 (endret) Ikke rart at 1 av 3 fedre er fillefedre uten å vite om det selv. Hva skal hun gjøre liksom? Sier hun at begge må ta DNA test? Eller tar hu bare sjansen og forteller en av dem at de er far? Jeg mener, det må jo være ganske flaut og fortelle mor og far at "eyy, jeg er gravid, men jeg må teste et par folk for hvem som er far etter ungen er ute".. Så det er kanskje ikke rart at noen bare tar sjansen og kaster farskapet på en av de man kanskje liker best.. Eller tjener mest. Endret 28. april 2014 av Timza
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 Ikke rart at 1 av 3 fedre er fillefedre uten å vite om det selv. Hva skal hun gjøre liksom? Sier hun at begge må ta DNA test? Eller tar hu bare sjansen og forteller en av dem at de er far? Jeg mener, det må jo være ganske flaut og fortelle mor og far at "eyy, jeg er gravid, men jeg må teste et par folk for hvem som er far etter ungen er ute".. Så det er kanskje ikke rart at noen bare tar sjansen og kaster farskapet på en av de man kanskje liker best.. Eller tjener mest. Nå dro du mye konklusjoner uten å vite om saken da. Og tror ikke på at 1 av 3 er fillefedre uten å vite om det, og ihvertfall IKKE at kvinnen tenker penger når hun "velger" pappa, du må jo være mann med en slik tankegang? Uansett, noen fler som har noen ideer ut ifra de opplysningene jeg har gitt? Anonymous poster hash: e43e6...08d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #8 Skrevet 28. april 2014 Nei. Anonymous poster hash: d318c...2e8 Nei, hva da? Anonymous poster hash: e43e6...08d
Jus sanguinis Skrevet 28. april 2014 #9 Skrevet 28. april 2014 Jenta er blitt gravid. Om hun har sex med en mann to dager etter mensen hvor han har utløsning, og en gang med en annen under eggløsning men han trekker seg ut noen sekunder før utløsning, hvem er mest sannsynlig pappaen da?Anonymous poster hash: e43e6...08d Hvem vet? Har noen spurt faren om hans syn på graviditet?
Timza Skrevet 28. april 2014 #10 Skrevet 28. april 2014 (endret) Nå dro du mye konklusjoner uten å vite om saken da. Og tror ikke på at 1 av 3 er fillefedre uten å vite om det, og ihvertfall IKKE at kvinnen tenker penger når hun "velger" pappa, du må jo være mann med en slik tankegang? Uansett, noen fler som har noen ideer ut ifra de opplysningene jeg har gitt?Anonymous poster hash: e43e6...08d Hele min post var spørsmål omtrent, så ikke noe jeg trenger å tru på personlig. Det handlet mer om hva jenta eventuelt gjør i en slik situasjon. Velger hun å satse på at en av dem er fedre og forteller kun en av dem, eller forteller hun begge to og risikerer å få et stygt syn rettet mot seg av venner og familie? Ettersom det da er åpenbart at hun ikke klarer å skjule graviditeten i 9 måneder uten at noen spør hvem som er faren, venner og familie inkludert. 1 av 3 fedre er fillefedre handler først og fremst om testdata fra DNA-test.no der 1 av 3 tester er negative. Og med det resultatet så må en også tenke på de mørketallene der muligheten for at mor kun "satser" på en av dem også er til stedet. Forhåpentligvis er det da ikke så ille, selv om mulighetene er der. 1 av 3 feil på DNA tester betyr altså at muligheten for at 1 av 3 fedre kan være fillefedre når man bruker vanlig matte. Angående pengene, så er det også logisk å tru at kvinnen automatisk velger den som kan støtte opp under økonomisk om hun vet at begge fedrene mest sannsynligvis ikke vil støtte opp under angående oppdragelse der en har jobb, mens den andre er ustabil der. Men det forutsier jo at hun faktisk kun velger å fortelle en av dem nyheten. Endret 28. april 2014 av Timza
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #11 Skrevet 28. april 2014 Hvem vet? Har noen spurt faren om hans syn på graviditet? Er ikke det saken handler om, ønsker bare svar fra noen som har litt peiling på graviditet og sannsynligheter. Anonymous poster hash: e43e6...08d
Timza Skrevet 28. april 2014 #12 Skrevet 28. april 2014 Er ikke det saken handler om, ønsker bare svar fra noen som har litt peiling på graviditet og sannsynligheter.Anonymous poster hash: e43e6...08d Sannsynligheter? Du kan da ikke bygge dette på sannsynligheter? Er det 1% sjanse eller 0,0001% forsåvidt, så er da ikke det nok til å bare satse på hvem som er faren.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #13 Skrevet 28. april 2014 Hele min post var spørsmål omtrent, så ikke noe jeg trenger å tru på personlig. Det handlet mer om hva jenta eventuelt gjør i en slik situasjon. Velger hun å satse på at en av dem er fedre og forteller kun en av dem, eller forteller hun begge to og risikerer å få et stygt syn rettet mot seg av venner og familie? Ettersom det da er åpenbart at hun ikke klarer å skjule graviditeten i 9 måneder uten at noen spør hvem som er faren, venner og familie inkludert. 1 av 3 fedre er fillefedre handler først og fremst om testdata fra DNA-test.no der 1 av 3 tester er negative. Og med det resultatet så må en også tenke på de mørketallene der muligheten for at mor kun "satser" på en av dem også er til stedet. Forhåpentligvis er det da ikke så ille, selv om mulighetene er der. 1 av 3 feil på DNA tester betyr altså at muligheten for at 1 av 3 fedre kan være fillefedre når man bruker vanlig matte. Angående pengene, så er det også logisk å tru at kvinnen automatisk velger den som kan støtte opp under økonomisk om hun vet at begge fedrene mest sannsynligvis ikke vil støtte opp under angående oppdragelse der en har jobb, mens den andre er ustabil der. Men det forutsier jo at hun faktisk kun velger å fortelle en av dem nyheten. Ok, jeg tenkte automatisk at 1 av 3 derfor er utro, men selvsagt mange barn utenfor forhold og så da er det ikke så ulogisk nei! Tror ikke noen av de får vite noe! hun ønsker bare helst det skal være han første som var rett etter mens Forresten jenter, vi er begge enige i at det kan være en mulighet for at det er han første da det står på div forumer om kvinner som har blitt det. Hun har heller aldri blitt gravid på "hopp av i svingen" før, og hun har en litt fortykket livmorslimhinne som kanskje kan være årsaken til det, så det var enda to grunner til å gi håp om han første. Her er ca datoer : *samleie ca en dag etter mens med "Pål" *samleie med "Kåre" eggløsning *føler seg uvel, utslitt og rar få dager etter eggløsning *alskens symtomer ca 4 dager før ikm, vet hun er gravid lenge før test. Fortsatt håp om han første? Anonymous poster hash: e43e6...08d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #14 Skrevet 28. april 2014 Og som sagt full utløsning med Pål som var lenge inni skjeden, mens nada utløsning hos Kåre, dog det kan ha vært en forsats (som hun da aldri har blitt gravid av før) Anonymous poster hash: e43e6...08d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #15 Skrevet 28. april 2014 hm, har man symptomer 7 dager før IKM så VIL man bli gravid og går å kjenner etter spør du meg..... Altså, jeg kjente egget feste seg jeg, alle 3 gangene! Fikk et anfall der jeg ble skikkelig svimmel, og om jeg var oppe og gikk på det tidspunktet, så gikk jeg plutselig sidelengs! Så ja, tidlige symptomer kan man ha, men da vet man akkurat hvor man er i syklusen sin, og kjenner etter kroppstegn. 2 dager etter mensen kan vere så mye, noen har mensen bare i 3 dager, andre i 8. og så spørs det jo på hvilken dag man har eggløsning på da. De sier spermen kan overleve i opptil 6 dager under optimale forhold, så om en har hatt mensen i 5 dager, og samleiet skjedde på dag 7, så kunne de da overleve til dag 13. Det er da rundt eggløsninge om man har en sykluslengde på ca 28 dager. Så må en jo legge til i beregningene at en kvinnekropp kan slippe egg etter en kraftig orgasme, selv om eggløsning ikke skulle vert helt enda. Så en er strengt tatt aldri helt 100% trygg! Anonymous poster hash: c9448...45a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #16 Skrevet 28. april 2014 hm, har man symptomer 7 dager før IKM så VIL man bli gravid og går å kjenner etter spør du meg.....Altså, jeg kjente egget feste seg jeg, alle 3 gangene! Fikk et anfall der jeg ble skikkelig svimmel, og om jeg var oppe og gikk på det tidspunktet, så gikk jeg plutselig sidelengs! Så ja, tidlige symptomer kan man ha, men da vet man akkurat hvor man er i syklusen sin, og kjenner etter kroppstegn. 2 dager etter mensen kan vere så mye, noen har mensen bare i 3 dager, andre i 8. og så spørs det jo på hvilken dag man har eggløsning på da. De sier spermen kan overleve i opptil 6 dager under optimale forhold, så om en har hatt mensen i 5 dager, og samleiet skjedde på dag 7, så kunne de da overleve til dag 13. Det er da rundt eggløsninge om man har en sykluslengde på ca 28 dager. Så må en jo legge til i beregningene at en kvinnekropp kan slippe egg etter en kraftig orgasme, selv om eggløsning ikke skulle vert helt enda. Så en er strengt tatt aldri helt 100% trygg! Anonymous poster hash: c9448...45a Takker for svar. Hun var ikke på utkikk etter symptomer, og hadde en veldig sterk positivt test på ikm så produserte vel tidlig hcg. Og hun har mens i 7 dager, så det lyder bra, da er han ikke utelukket ihverfall. Anonymous poster hash: e43e6...08d
Gjest Daenerys Skrevet 28. april 2014 #17 Skrevet 28. april 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Teriyaki Skrevet 28. april 2014 #18 Skrevet 28. april 2014 Du burde få tatt en farskapstest når babyen er født.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #19 Skrevet 28. april 2014 Takker for svar. Hun var ikke på utkikk etter symptomer, og hadde en veldig sterk positivt test på ikm så produserte vel tidlig hcg. Og hun har mens i 7 dager, så det lyder bra, da er han ikke utelukket ihverfall.Anonymous poster hash: e43e6...08d Hvis hun har mens i 7 dager, så er det mye større sannsynlighet for at den første er faren. Anonymous poster hash: ca25d...109 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #20 Skrevet 28. april 2014 jeg vil anta at den gutten som hun lå med under eggløsningen som er faren, da det er da det er størst sjans for å bli gravid. det er da livmor gjør seg klar til å ta imot og befrukte ett egg. MEN. det kan jo også skje ved en annen anledning. så jeg har ikke fasitsvaret. jenta kan jo prøve å ta en slik clear blue graviditetstest, hvor hunf år beskjed om antatt uker på vei. da kan hun jo prøve å regne seg frem til svaret. men for å være 100% sikker, så er nok farskapstest som er den 100% sikre metoden å finne ut hvem som er pappaen på. Anonymous poster hash: dc295...5a2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå