Lech Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Skal ha oppkjøring snart og er litt småstressa. Noen som har hatt oppkjøring i Tønsberg de siste åra som vil fortelle litt om hva du gjorde og hvor du måtte kjøre ogsånt? Så føler jeg meg litt mer forberedt.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Hvilken trafikkskole kjører du hos? Kan ikke kjørelæreren kjøre en typisk rute med deg i forkant? Det gjorde jeg iallefall, kjørte ikke samme rute som jeg fikk på oppkjøring for det blir jo trekt når man skal kjøre opp, men å ha en "liksom-oppkjøring" i forkant hjelper jo litt på presset Om du er trygg på kjøring i tønsberg så skal det nok gå kjempe fint Anonymous poster hash: 274c3...a12
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Oppkjøring i tønsberg er ikke noe å grue seg til Jeg kjørte litt på E18, opp ved Andebu etc - før jeg kjørte inn mot tønsberg, gjennom frodeåstunnelen og så litt gjennom byen og opp ved gressbanen, før jeg var ferdig Anonymous poster hash: a1de8...cc9
Lech Skrevet 28. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2014 Kjører med Raymond hos Raymond&Hilde. Vi har ikke prata om oppkjøringa enda, fikk datoen idag. Jeg bare liker å være i forkant og jo bedre forberedt jeg er mentalt jo enklere er det for meg å stresse ned under selve oppkjøringa. Jo mere jeg veit, jo roligere blir jeg da. Hørtes ikke veldig vrient ut, Anonymbruker cc9.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Oppkjøring i tønsberg er ikke noe å grue seg til Jeg kjørte litt på E18, opp ved Andebu etc - før jeg kjørte inn mot tønsberg, gjennom frodeåstunnelen og så litt gjennom byen og opp ved gressbanen, før jeg var ferdig Anonymous poster hash: a1de8...cc9 Hehehe. Så artig, jeg kjørte akkurat samme ruteAnonymous poster hash: 274c3...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå