Gå til innhold

Oppkjøring i Tønsberg


Lech

Anbefalte innlegg

Skal ha oppkjøring snart og er litt småstressa.

Noen som har hatt oppkjøring i Tønsberg de siste åra som vil fortelle litt om hva du gjorde og hvor du måtte kjøre ogsånt? Så føler jeg meg litt mer forberedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken trafikkskole kjører du hos? Kan ikke kjørelæreren kjøre en typisk rute med deg i forkant?

Det gjorde jeg iallefall, kjørte ikke samme rute som jeg fikk på oppkjøring for det blir jo trekt når man skal kjøre opp, men å ha en "liksom-oppkjøring" i forkant hjelper jo litt på presset :)

Om du er trygg på kjøring i tønsberg så skal det nok gå kjempe fint :)

Anonymous poster hash: 274c3...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppkjøring i tønsberg er ikke noe å grue seg til :) Jeg kjørte litt på E18, opp ved Andebu etc - før jeg kjørte inn mot tønsberg, gjennom frodeåstunnelen og så litt gjennom byen og opp ved gressbanen, før jeg var ferdig ;)



Anonymous poster hash: a1de8...cc9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med Raymond hos Raymond&Hilde. Vi har ikke prata om oppkjøringa enda, fikk datoen idag. :fnise:

Jeg bare liker å være i forkant og jo bedre forberedt jeg er mentalt jo enklere er det for meg å stresse ned under selve oppkjøringa. Jo mere jeg veit, jo roligere blir jeg da. :)

Hørtes ikke veldig vrient ut, Anonymbruker cc9. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppkjøring i tønsberg er ikke noe å grue seg til :) Jeg kjørte litt på E18, opp ved Andebu etc - før jeg kjørte inn mot tønsberg, gjennom frodeåstunnelen og så litt gjennom byen og opp ved gressbanen, før jeg var ferdig ;)Anonymous poster hash: a1de8...cc9

Hehehe. Så artig, jeg kjørte akkurat samme rute

Anonymous poster hash: 274c3...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...