Vill Skrevet 29. april 2014 #61 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Noko av det dummeste du kan gjøre, TS, er å snakke stygt om din eks eller hans nye kone framfor dine barn. Viss mamma eller pappa snakker stygt om den andre, så blir eg meir forbanna på den som baksnakker enn den som blir baksnakka. Din eks er far til dine barn, og vil alltid vere det. Dine barn er glad i pappaen sin, så pass på at du ikkje viser dei at du er sjalu, sint eller misfornøyd med eksen. Voksengreier skal holdes mellom voksne. Endret 29. april 2014 av Vill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #62 Del Skrevet 29. april 2014 Nå har jeg ikke lest hele tråden, men hvorfor forventer du å bli invitert i selskaper osv til eksen, når det er 11 år siden det ble slutt? Han har et nytt liv, kanskje du også skal gå videre?!Anonymous poster hash: 68ba7...484 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #63 Del Skrevet 29. april 2014 Nå tror jeg i grunn at dette er trolling, men når det er sagt virker du minst like bitter som min manns eks. Hadde det ikke vært for "feil" alder ts oppgir på barna, og at de har vært skilt lengre og vi gift kortere, hadde jeg fordundre meg trodd at ts var eksen! Så moralen er at joda, så skrullete, bitre ekser finnes virkelig der ute.Anonymous poster hash: 0e8fc...b84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå