Måndagsbarn Skrevet 27. april 2014 #21 Skrevet 27. april 2014 Hvordan takler typen din det i ettertid? Nå er det mange her som kaller deg stygge ting osv. og det blir litt av et hylekor, men jeg synes faktisk ikke du skal si noe til venninnen din. Dere tabbet dere ut på fylla, og dere angrer. Du må leve med det, han må leve med det, men jeg vil tro at det hadde vært mye "verre" om du bare havnet i seng med Ole, uten at typen din osv. var med i bildet. Uansett tror jeg ikke det kommer noe godt ut av at du forteller henne dette. Hvis Ole forteller det så blir det slutt mellom dem, og forteller du det så blir det slutt mellom dem. Det er ikke mye du kan gjøre for å redde dette, og selv om jeg normalt sett er av "ærlighet varer lengst"-skolen, synes jeg denne historien er såpass at jeg faktisk ikke hadde villet vite det selv engang. Men det er meg, og du må vurdere hva du kan leve med selv. 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #22 Skrevet 27. april 2014 Hvordan takler typen din det i ettertid? Nå er det mange her som kaller deg stygge ting osv. og det blir litt av et hylekor, men jeg synes faktisk ikke du skal si noe til venninnen din. Dere tabbet dere ut på fylla, og dere angrer. Du må leve med det, han må leve med det, men jeg vil tro at det hadde vært mye "verre" om du bare havnet i seng med Ole, uten at typen din osv. var med i bildet. Uansett tror jeg ikke det kommer noe godt ut av at du forteller henne dette. Hvis Ole forteller det så blir det slutt mellom dem, og forteller du det så blir det slutt mellom dem. Det er ikke mye du kan gjøre for å redde dette, og selv om jeg normalt sett er av "ærlighet varer lengst"-skolen, synes jeg denne historien er såpass at jeg faktisk ikke hadde villet vite det selv engang. Men det er meg, og du må vurdere hva du kan leve med selv. Typen min var jo med på det og synes det var digg. Ja, men hadde aldri havnet i seng med Ole om ikke typen min hadde vært der, var nemlig han som ville at han skulle sove hos oss. Får håpe at Ole og typen min ikke forteller det til en levende sjel... Anonymous poster hash: c2f2f...d98
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #23 Skrevet 27. april 2014 Jeg synest ikke du skal si noe. Om noen skal si det bør det være "Ole". Anonymous poster hash: 34ae7...cc0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #24 Skrevet 27. april 2014 Typen min var jo med på det og synes det var digg. Ja, men hadde aldri havnet i seng med Ole om ikke typen min hadde vært der, var nemlig han som ville at han skulle sove hos oss. Får håpe at Ole og typen min ikke forteller det til en levende sjel... Anonymous poster hash: c2f2f...d98 Hun kommer garantert til å få vite det. Da kan du gå å angre på at du holdt det hemmelig for din egen venninne. Anonymous poster hash: 23034...6df
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #25 Skrevet 27. april 2014 Æææsj så jævla ekkel du er. Og typen din begynner å knulle deg forann kompisen? Er dere ikke helt normale? Altså det er jo ikke helt sosialt akseptert.. så utrolig korka dere er..Anonymous poster hash: 8fd7f...be2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #26 Skrevet 27. april 2014 Æææsj så jævla ekkel du er. Og typen din begynner å knulle deg forann kompisen? Er dere ikke helt normale? Altså det er jo ikke helt sosialt akseptert.. så utrolig korka dere er..Anonymous poster hash: 8fd7f...be2 "Sosialt akseptert" er vel ikke akkurat noen målestokk for hva som er riktig for individet eller? Store ord, AB, store ord. Pels har vært "sosialt akseptert" i lange tider, men ting endrer seg vet du. Kunne du ikke brukt noen setninger på noe mer konstruktivt enn "æsj"? Tror TS har fått nok tilbakemeldinger til å skjønne at dette kanskje ikke var greit, er vel strengt tatt ikke nødvendig å sitte på sin høye hest og ri den fullstendig død lenger nå. Den uten feil, første stein osv osv. Anonymous poster hash: 872b6...93b 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #27 Skrevet 27. april 2014 Æææsj så jævla ekkel du er. Og typen din begynner å knulle deg forann kompisen? Er dere ikke helt normale? Altså det er jo ikke helt sosialt akseptert.. så utrolig korka dere er..Anonymous poster hash: 8fd7f...be2 Det var mye alkohol innblandet. Og det er ikke helt unormalt med trekant heller, men jeg vet at det var galt. Det visste jeg med en gang vi var ferdige. Anonymous poster hash: c2f2f...d98
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #28 Skrevet 27. april 2014 Hun kommer garantert til å få vite det. Da kan du gå å angre på at du holdt det hemmelig for din egen venninne. Anonymous poster hash: 23034...6df Er det ikke mange som har holdt slike ting hemmelig? Og jeg tør ikke å si det. Anonymous poster hash: c2f2f...d98
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #29 Skrevet 27. april 2014 Det var mye alkohol innblandet. Og det er ikke helt unormalt med trekant heller, men jeg vet at det var galt. Det visste jeg med en gang vi var ferdige. Anonymous poster hash: c2f2f...d98 Har du tenkt å la venninnen din fortsette å være sammen med en som har gått bak ryggen på henne på den måten? Anonymous poster hash: 23034...6df 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #30 Skrevet 27. april 2014 Er vel strengt tatt ikke bare hennes feil. Han var like mye med på det. Men fy faen for en helvetes røre. Du spør oss om hva du bør gjøre? Du vet hva du bør gjøre selv, og det er å knipe igjen alt av hull noen kan knulle deg i så ingen andre enn kjæresten din og evt single gutter som er med på trekant om det er ok for alle parter. Du knuller kjæresten til en god venninne av deg? Tenk det selv da, hvordan hadde du hatt det om du hadde funnet ut at dette var kjæresten din det dreide seg om? Full eller ei det er da måte på... Jeg sier du bør si noe. Hun fortjener å vite det om hun er så god venn som du skal ha det til... Det kommer til å ta laaaang tid før du kommer over dette, og hvis kjæresten hennes er så god å snill som du sier kommer dette til å tygge han opp innvendig og da ser hu jo på han at det er noe i veien. Eller så klarer han å holde maska å bare la det fare Bare du som vet hvordan de som er innblandet virkelig er her, så du får vurdere det selv, men unner du virkelig venninna di en kjæreste som alt har vært utro en gang? Jeg kan være nokså full men jeg rører ikke andre damer en gang fordi jeg elsker hun jeg har nå. Det burde han også tenkt. Anonymous poster hash: ad95a...04b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #31 Skrevet 27. april 2014 Æææsj så jævla ekkel du er. Og typen din begynner å knulle deg forann kompisen? Er dere ikke helt normale? Altså det er jo ikke helt sosialt akseptert.. så utrolig korka dere er..Anonymous poster hash: 8fd7f...be2 I romertiden var det vanlig på fester at det sto par overalt å pulte foran gjestene som et "show" og orgier var ekstremt vanlige. Så joda... men ja det er sært. Anonymous poster hash: ad95a...04b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #32 Skrevet 27. april 2014 Du skjønner hvor fælt du kommer til å få det på skolen og ellers hvis dette kommer frem eller? Gjør det du kan for å skjule det. Anonymous poster hash: 28163...62f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #33 Skrevet 28. april 2014 Du skjønner hvor fælt du kommer til å få det på skolen og ellers hvis dette kommer frem eller? Gjør det du kan for å skjule det. Anonymous poster hash: 28163...62f Skulle man vel strengt tatt tenkt på før man gjør noe så utrolig dumt som det her. HATER utroskap for alt det gjør, vet om flere som har vært gjennom det, de har det ikke godt med seg selv etterpå.. Men da får de ihvertfall vite at de ikke hører sammen med den personen i det hele tatt. Og ikke si noe om det er smart av egoistiske årsaker, men utrolig dumt av nettopp de samme. Ja du kommer til å få høre, det gjør du helt sikkert, men du får være voksen og ta konsekvensene av hva du og kjæresten din og Ole har gjort. Han har vært utro mot en av dine beste venninner nå 1 gang (som du vet), hvem vet om han slår til på en trekant / ONS senere? han har brutt tilliten en gang, det kan fint skje igjen! Med "DU" så mente jeg TS bare så det er klart. Ja det er smart for å ikke ødelegge for deg og kjæresten din, men det er dumt og egoistisk og ikke si det.. Jeg vet det sikkert er et vanskelig valg (aldri behøvd å gjort det da jeg ikke er for utroskap i det hele tatt) og vær så snill å ikke skyld på alkoholen, om du hadde vært så påvirket at du lå der bevisstløs og ikke kunne kontrollert det er en ting, men at du faktisk er med på det og synes deg er digg, joda klart trekant er sikkert tennnende det, men det at han var utro er feil på så utrolig mange måter! Anonymous poster hash: ad95a...04b
Fuckman1983 Skrevet 28. april 2014 #34 Skrevet 28. april 2014 Hadde det vært en tilfeldig kar hadde det ikke vært noe problem, men typen til venninna di? Den er litt verre.
Gjest Sabrina Skrevet 28. april 2014 #35 Skrevet 28. april 2014 Neste gang du skal ha trekant, gjør det med noen som ikke er i et forhold, eller en fremmed person
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #36 Skrevet 28. april 2014 Nå har du nok ødelagt både et forhold og et vennskap. Så da er det to ting å velge mellom: Enten sier du (eller han) det til henne med en gang, eller så snakker dere ALDRI om det igjen. Det er selvsagt litt feigt, men hva om hun blir deprimert, og kanskje mister jobb eller tar selvmord? Det skjer nok ikke, men når man svikter en venninne på det aller groveste så kan hun fort miste all kontroll. Så det riktige vil selvsagt være si bare si det med en gang og håpe på det beste, men jeg har også en forståelse for at noen holder dette skjult for å ikke gjøre alt enda verre enn det allerede er. En ting er hvertfall sikkert, du må på en eller annen måte gjøre opp for deg, om du så spanderer en tur på henne eller noe annet. PS! I fremtiden ville jeg holdt meg til å åpne beina for kun kjæresten din eller fremmede menn. Gjør alt litt lettere kan man si. Anonymous poster hash: d8e9a...1da
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #38 Skrevet 28. april 2014 Uff for et troll du er ts Anonymous poster hash: 8d28c...db1
Gjest Galaxy X Skrevet 30. april 2014 #39 Skrevet 30. april 2014 Hvordan takler typen din det i ettertid? Nå er det mange her som kaller deg stygge ting osv. og det blir litt av et hylekor, men jeg synes faktisk ikke du skal si noe til venninnen din. Dere tabbet dere ut på fylla, og dere angrer. Du må leve med det, han må leve med det, men jeg vil tro at det hadde vært mye "verre" om du bare havnet i seng med Ole, uten at typen din osv. var med i bildet. Uansett tror jeg ikke det kommer noe godt ut av at du forteller henne dette. Hvis Ole forteller det så blir det slutt mellom dem, og forteller du det så blir det slutt mellom dem. Det er ikke mye du kan gjøre for å redde dette, og selv om jeg normalt sett er av "ærlighet varer lengst"-skolen, synes jeg denne historien er såpass at jeg faktisk ikke hadde villet vite det selv engang. Men det er meg, og du må vurdere hva du kan leve med selv. Veldig enig med deg. Ved å fortelle henne det, om det er du eller "Ole", så er det bare deres samvittighet som blir lettet, hun blir aldri å være takknemmelig for at dere var så ærlige å fortalte henne det. - Selvfølgelig, så er faren at hun får vite det likevel - når en av dere 3 "skyldige" lufter samvittigheten for noen andre, og som ikke klarer å holde smella. Sånn er det så og si alltid. Syns dog ikke du er noe kryp, jada, det var dårlig gjort. Men det er kjæresten hennes som er "krypet" (om noen er det), da det er han som er hennes utvalgte.
Gjest lurven Skrevet 30. april 2014 #40 Skrevet 30. april 2014 Ikke si det til vennina di, hun kommer bare til å bli veldig lei seg og du kommer til å ødelegge forholdet deres(selvom du på en måte har gjort det allerede). Nå har du fått oppfylt fantasien din så da kan du komme deg videre,eller leve videre med kjempedårlig samvittighet. Men et tips til deg i fremtiden er å forsøke å unngå lignende situasjoner. så du slipper å gjøre samme tabbe igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå