Gå til innhold

Hadde trekant forrige helg...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Forrige helg var jeg ute på byen med kjæresten min og kjæresten til en god venninne av meg på et 20 årssted (Vi kan si at kjæresten til venninnen min heter Ole). Det var selvfølgelig flere venner av oss der og. Når det nærmet seg stengetid fant jeg, kjæresten min og Ole ut at vi skulle gå hjem til meg og sove, siden Ole ikke hadde penger til sjåfør og jeg bor i byen. Når vi kom hjem lå vi og snakket lenge om alt mulig i dobbeltsengen min og vi kom fort innpå temaet Sex og snakket litt om det. Jeg lå i midten og kjæresten min begynte å klå på meg og begynte å knulle meg mens jeg lå ved siden av Ole. Jeg ble skikkelig kåt av dette og har alltid hatt lyst på trekant, og var full i tillegg så jeg begynte å ta på Ole og han begynte å ta og kysse på meg. Det endte med at vi hadde trekant og knullet på hverandre og det var utrolig deilig. Men når alle sammen hadde fått orgasme og var ferdig kom tankene. Jeg har hatt sex med typen til en god venninne av meg. Og jeg angrer kjempe mye. Ole sa at vi ikke måtte si noe og at dette måtte være hemmelig, men jeg har så dårlig samvittighet og angrer kjempe masse! Men jeg vil ikke at hun skal få vite det heller, for vi går på samme skole og da hadde alle hatet meg. Hun fortjener heller ikke dette, for hun er så snill og grei. Og om hun får vite det er jeg redd det skal bli slutt mellom de to, og jeg vil ikke ødelegge forholdet deres.
Ole har også snakket til meg på facebook, og jeg blir skikkelig kåt av å tenke på han og har tatt meg selv i å fantasere om han… Og han er ikke en player eller noe, han er en skikkelig god og snill gutt. Huff….

Føler meg så råtten og slem, hadde aldri trodd jeg kom til å gjøre noe sånt mot venninnen min eller noen andre! Jeg er virkelig ikke en sånn person, og har kun hatt sex med to andre gutter før dette.. Hun vet ingenting om det, men jeg er redd for at Ole plutselig skal finne på å si det til henne fordi han har dårlig samvittighet.
Vi er i samme vennekrets, og jeg prøver bare å glemme dette men vet ikke om det går. Noen som har opplevd noe lignende eller har noen råd til meg?

Anonymous poster hash: c2f2f...d98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble skikkelig kåt av dette og har alltid hatt lyst på trekant, og var full i tillegg så jeg begynte å ta på Ole og han begynte å ta og kysse på meg. Jeg er virkelig ikke en sånn person, og har kun hatt sex med to andre gutter før dette.. Anonymous poster hash: c2f2f...d98 Anonymous poster hash: c2f2f...d98

For å ta det siste først, jo du er virkelig en sånn person. Hadde du ikke vært en sånn person, hadde dette aldri skjedd i utgangspunktet. :P

Du hadde jo i tillegg alltid hatt lyst på trekant... :P

Anonymous poster hash: 16ca6...00a

• Liker 10
Gjest TheRighteous
Skrevet (endret)

.

Endret av TheRighteous
Skrevet

For å ta det siste først, jo du er virkelig en sånn person. Hadde du ikke vært en sånn person, hadde dette aldri skjedd i utgangspunktet. :P

Du hadde jo i tillegg alltid hatt lyst på trekant... :P

Anonymous poster hash: 16ca6...00a

Dette tenkte jeg også- det er mer korrekt å skrive "jeg trodde ikke..." :P

Du vil heller at venninnen din får vite dette av deg, fremfor av andre? Du kommer til å være redd for om noen av de to andre forteller videre, og ikke minst skrette til om denne venninnen din forteller deg "Jeg må snakke med deg"?

Hva du enn gjør så er det litt av en smørje. Jeg ville mest sannsynligvis fortalt venninnen.

Skrevet

Uff, for et kryp du er som knuller på kjæresten til venninna de.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette tenkte jeg også- det er mer korrekt å skrive "jeg trodde ikke..." :P

Du vil heller at venninnen din får vite dette av deg, fremfor av andre? Du kommer til å være redd for om noen av de to andre forteller videre, og ikke minst skrette til om denne venninnen din forteller deg "Jeg må snakke med deg"?

Hva du enn gjør så er det litt av en smørje. Jeg ville mest sannsynligvis fortalt venninnen.

Jeg klarer nok ikke å fortelle dette til venninnen min. Hun kommer til å hate meg og aldri snakke med meg igjen, og det ødelegger forholdet hennes med kjæresten.

Kunne ønske det aldri hadde skjedd :(

Gjest chisandra
Skrevet

Jeg synes det høres ut som dette startet i det dere skulle legge dere, og du la deg i midten.

Så her har du hatt mange sjanser til å tenke deg om.

At du var full gidder jeg ikke å forholde meg til engang, faktisk.

Skrevet

Hvordan skal du klare å leve med en slik hemmelighet? Jo før du forteller det, jo bedre. Det var galt. Ikke noen tvil om det. Du vet det selv. Jeg skal ikke gi deg en skjennepreken om moral, hvor galt dette var osv, men jeg vil råde deg til å fortelle henne det. Hun fortjener å få vite det.

Skrevet

Uff, for et kryp du er som knuller på kjæresten til venninna de.

Og for et kryp han er som er utro mot dama si for å ha trekant med en kompis og venninna til dama.

• Liker 7
Skrevet

Jeg kan forstå at det kan skje, og hvordan det føles etterpå. Full og in the heat of the moment, så er det ikke så lett å tenke seg om, dessverre. Ikke at jeg forsvarer det på noen måte. Men du er ikke et dårlig menneske selv om du har vært med på dette.

Du kan jo først spørre deg selv om du tror forholdet deres kommer til å vare. Tror du de kommer til å gifte seg? Er dette noe du kan leve med dersom de gifter seg eller er sammen i mange, mange år framover? Dersom det blir slutt, vil du fortsatt klare å være hennes venn, og hun ikke veit noe? Hvor nære er dere? Veit du hva slags syn hun har på sånt, har hun tråkka i salaten før selv?

AnonymBruker
Skrevet

Og for et kryp han er som er utro mot dama si for å ha trekant med en kompis og venninna til dama.

Men om jeg sier dette til venninnen min vet jeg at jeg kommer til å få all skylden, sånn er det alltid... Guttene slipper alltid så billig unna.

Skal aldri drikke sprit igjen og aldri ha kompiser på liggebesøk...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forstå at det kan skje, og hvordan det føles etterpå. Full og in the heat of the moment, så er det ikke så lett å tenke seg om, dessverre. Ikke at jeg forsvarer det på noen måte. Men du er ikke et dårlig menneske selv om du har vært med på dette.

Du kan jo først spørre deg selv om du tror forholdet deres kommer til å vare. Tror du de kommer til å gifte seg? Er dette noe du kan leve med dersom de gifter seg eller er sammen i mange, mange år framover? Dersom det blir slutt, vil du fortsatt klare å være hennes venn, og hun ikke veit noe? Hvor nære er dere? Veit du hva slags syn hun har på sånt, har hun tråkka i salaten før selv?

Takk for at du forstår det og ikke kaller meg for et kryp..

Vi er ikke sånn kjempe nære snakker mest sammen på skolen eller på fest, men har aldri vært med bare hun alene hjemme hos hverandre. Men jeg vet at hun hater utroskap, og det gjør jeg også.. Og de har et veldig bra forhold og jeg har ikke lyst til å ødelegge det :(

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke sånn kjempe nære snakker mest sammen på skolen eller på fest, men har aldri vært med bare hun alene hjemme hos hverandre. Men jeg vet at hun hater utroskap, og det gjør jeg også.. Og de har et veldig bra forhold og jeg har ikke lyst til å ødelegge det :(

Jeg hadde sagt det, for jeg hadde tenkt at det kom frem til slutt uansett, og da hadde hun blitt enda mer såret enn om det faktisk kom fra deg. Du viser henne stor respekt ved å være ærlig om hva som skjedde. :)

Anonymous poster hash: 23034...6df

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde sagt det, for jeg hadde tenkt at det kom frem til slutt uansett, og da hadde hun blitt enda mer såret enn om det faktisk kom fra deg. Du viser henne stor respekt ved å være ærlig om hva som skjedde. :)

Men det å skulle gå på skole med denne jenta og måtte forholde seg til henne i tide og utide er ganske slitsomt. Du aner ikke hvordan hun kommer til å reagere, og folk rundt dere kommer til å måtte ta stilling til det, nærmest velge side. Det kommer også mest sannsynligvis til å bli snakket om lenge, og være en stor påkjenning på skolen.

Har du lenge igjen på skolen med henne, TS?

AnonymBruker
Skrevet

Men det å skulle gå på skole med denne jenta og måtte forholde seg til henne i tide og utide er ganske slitsomt. Du aner ikke hvordan hun kommer til å reagere, og folk rundt dere kommer til å måtte ta stilling til det, nærmest velge side. Det kommer også mest sannsynligvis til å bli snakket om lenge, og være en stor påkjenning på skolen.

Hm, ja.. Sant det. Da hadde jeg kanskje prøvd å overtale kjæresten hennes til å slå opp med henne, for hennes eget beste. Hvis han har litt respekt for kjæresten sin burde han gjøre det. Jeg vet ikke, jeg bare syns det ville være utrolig synd om den jenta må være sammen med en utro idiot, uten å få vite om det fra venninnen sin engang.. :(

• Liker 1
Skrevet

Hm, ja.. Sant det. Da hadde jeg kanskje prøvd å overtale kjæresten hennes til å slå opp med henne, for hennes eget beste. Hvis han har litt respekt for kjæresten sin burde han gjøre det. Jeg vet ikke, jeg bare syns det ville være utrolig synd om den jenta må være sammen med en utro idiot, uten å få vite om det fra venninnen sin engang.. :(

Ja, absolutt, jenta bør få vite det.

Jeg syns bare man bør tenke over ringvirkningene man setter i gang. Er dette f.eks. siste året TS skal gå på skole med jenta, ville jeg kanskje ventet til sommerferien med å si noe.

AnonymBruker
Skrevet

Har 1 år igjen med henne, vi har til og med noen fag sammen..

Skrevet

Jeg klarer nok ikke å fortelle dette til venninnen min. Hun kommer til å hate meg og aldri snakke med meg igjen, og det ødelegger forholdet hennes med kjæresten.

Kunne ønske det aldri hadde skjedd :(

Men det har skjedd, og det er der du må la henne få reagere og finne ut selv om hun sletter deg fra livet sitt eller ikke. Dette handler om henne også, det er et større svik å la henne være sammen med typen uten å få vite at han var utro, bare fordi du og dere skal slippe oppvask her og nå. Om hun tilgir dere alle eller ikke, nå, senere eller aldri synes jeg er rettferdig at hun får bedømme.

Du har dårlig samvittighet, og for din egen del også er det bedre å slippe bomben nå- fra deg, enn at det begynner å gå rykter eller at hun får høre det fra andre. Det er egoistisk fra din side også om du forteller det først, du får nok ingen stjerne i boken for å fortelle sannheten først, men om du skal ha en sjanse å beholde henne som venn er dette slik jeg ser det, eneste mulighet. Jeg kjenner hverken henne eller deg, så dette er bare tanker jeg ville hatt.

Det er ikke slik at DU ødelegger forholdet om du forteller det, dere er 3 stk som allerede HAR (mest sannsynlig) ødelagt forholdet.

Men om jeg sier dette til venninnen min vet jeg at jeg kommer til å få all skylden, sånn er det alltid... Guttene slipper alltid så billig unna.

Skal aldri drikke sprit igjen og aldri ha kompiser på liggebesøk...

Sant, men du må også tenke på det at kjæresten hennes også er en idiot og vil få høre det. Hun er veldig glad i ham, så vil nok se på deg som syndebukk først, før hun innser at typen (og kjæresten din) også er medskyldige. Hun vil nok få ut sinne eller sorg ovenfor deg først, og kanskje du får den verste skyllebøtten, det vet ikke du.

Hvis du er så redd for deg selv, ta det opp mens typen din og hennes er der. Ville vært feigt, og 3 mot 1... Opp til deg...

De har kanskje et bra forhold, men utroskap skal ikke holdes hemmelig for å opprettholde en falsk illusjon om at de fortsatt har det bra.

Igjen, du er ikke den som ødelegger- det er allerede ødelagt og hun som en av hovedpersonene bør VIRKELIG få vite det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...