ReginaBT Skrevet 26. april 2014 #1 Del Skrevet 26. april 2014 Hei, dette er mitt første innlegg her så jeg prøver så godt jeg kan. Jeg er snart 19 år, har kjæreste og familie som betyr mye for meg, men føler meg ensom når det gjelder å ha venner. vil gjærne fortelle litt grunn og bakrund. for over to år sida var jeg i ett dårlig miljø..jeg drakk,rusa meg og var helt på jordet. foreldene mine var livredde for meg, de viste litt hva som skjedde den tida, jeg sleit med selvskading og depresjon, jeg hadde venner, men dem påvirka meg til å ruse meg og gjøre mye dumt... i dag angrer jeg på hvem jeg var, jeg skammer meg... da jeg ble sammen med kjæresten min, ble jeg mye bedre person. han hjalp meg og sa jeg måtte velge han og ikke dem.. det gjorde jo at jeg mista mange " venner " selv om han og jeg har det ganske bra er det noe jeg mangler her, venner.. er ofte lei meg for det er mange som ikke godtar meg selv. jeg er mye bedre person i dag, ingen rus problemer, ingen selvskading og ingen bitch her, jeg er helt meg selv. åpen og lytter til andre. alle fortjenerå starte med nye ark vell? jeg håper jo ingen dømmer meg for den jeg var eller hva jeg gjorde før, jeg har forandra meg og ønsker virkelig å ha kontakter med andre. mine interesser: - møte andre -danse -mote -gå turer på fjellområder -reise ut i verden kanskje vi har samme interesser, ta gjærne kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M1A Skrevet 27. april 2014 #2 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg er ikke på din alder, eller fra samme område, men ville sende deg noen oppmuntrende ord. Så utrolig flink du har vært som har kommet deg ut av dette miljøet, og bort fra rusen. Du kan virkelig være stolt av deg selv! Jeg opplever også at det er vanskeligere å få venner med årene, det som gikk av seg selv på skolen er plutselig ikke så lett lenger. Har du forsøkt å bli med i en klubb relatert til det du er interessert i? Kanskje et dansekurs, evt sammen med din kjæreste? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misha889 Skrevet 30. april 2014 #3 Del Skrevet 30. april 2014 Hei jeg er ei jente på 25år mine interesser er shopping,musikk/dans/filmer, gå turer vil gjerne bli kjent med flere i oslo ta kontakt hvis du er interessert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 23. mai 2014 #4 Del Skrevet 23. mai 2014 Godt jobba å komme deg ut av det! Du burde være stolt:) Jeg er nok litt gammal for deg, men håper du finner noen gode venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forglemmegei Skrevet 23. mai 2014 #5 Del Skrevet 23. mai 2014 Aktivitetsvenner.no, der er mange greie mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå