Gå til innhold

Silikon eller ikke?


Sukkerklumpen!

Anbefalte innlegg

Hadde ingen mening om silikon før jeg tok på det og så noen før/etter silikon. Det er opp til deg og du bestemmer selv, men for min del: NEI!!!!!! Naturlige pupper er absolutt å foretrekke. Falske pupper passer sjeldent til kroppen din og legger seg ikke naturlig til siden når du ligger på rygg (som er utrolig sexy med vanlige pupper). Størrelsen er egentlig uviktig, det er hvordan puppene er i forhold til resten av kroppen.

Har møtt mange med vanlige pupper: har ingen klage.

Har møtt to med silikon: klage.

Derfor er konklusjonen: Nei.



Anonymous poster hash: 716cc...8cb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leo Nardo

Jeg liker rumper.

Mange av de jeg har vært stupforelsket i har hatt nesten flate bryst. Så lenge alt annet er bra, spiller det ingen rolle for min del.

En av de mest populære og peneste jentene fra mine trakter er flatbrystet. Hun jobber også som modell.

Skjønner om du selv savner bryster og har lyst for din egen del, men jeg hadde nok tenkt meg om to ganger, i hvert fall om det kun er for å bli mer seksuelt attraktiv.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Absolutt

Dette må du nesten klare å bestemme selv, og jeg håper ikke du tar avgjørelsen basert på hva folk sier her inne. Hvis du derimot lar deg påvirke av hva som blir sagt: NEI. Ikke ta silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri møtt noen som har angret på å ha tatt silikon, og har aldri møtt noen som det ikke har vært en stor forbedring på. Både i forhold til selvtillit, holdning og rent utseendemessig.



Anonymous poster hash: 5a456...2c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta valget selv, TS, men synes du skal lese mer om operasjonen. Har hørt om folk som får smerter ved bevegelse/trening feks. Du bør tenke nøye igjennom valget ditt før du tar en endelig avgjørelse, og du bør være klar over de mulige konsekvensene.



Anonymous poster hash: 2f7a9...a73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker rumper.

Mange av de jeg har vært stupforelsket i har hatt nesten flate bryst. Så lenge alt annet er bra, spiller det ingen rolle for min del.

En av de mest populære og peneste jentene fra mine trakter er flatbrystet. Hun jobber også som modell.

Skjønner om du selv savner bryster og har lyst for din egen del, men jeg hadde nok tenkt meg om to ganger, i hvert fall om det kun er for å bli mer seksuelt attraktiv.

:)

Hva legger du i at "alt annet er bra"? :)

Anonymous poster hash: 2f7a9...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leo Nardo

Hva legger du i at "alt annet er bra"? :)

Anonymous poster hash: 2f7a9...a73

Kropp. Ansikt. Utstråling. Personlighet. Kjemi oss i mellom. Osv.

Men det er ikke slik at alt annet MÅ være bra heller. Poenget er bare at to pupper ikke har så veldig mye å si for min del. Jeg har aldri blitt forelsket eller tiltrukket på grunn av to pupper og jeg har aldri ikke blitt forelsket eller tiltrukket på grunn av to pupper.

Det er en fin bonus, men ikke noe mer.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg hemmet i hverdagen, så gjør du det. Ingen vits å la være bare fordi mange her sier at naturlig er penest. DU skal leve med kroppen din. Du kan også ta de ut om noen år om du ikke føler de er nødvendige likevel.

Selv har jeg planer om å ta dette året, til tross for alle som synes at naturlige er best.



Anonymous poster hash: db545...f15
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller, aller fleste menn liker naturlige jenter best ts! :) Det er blitt bevist gang på gang.



Anonymous poster hash: 12c67...313
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Drømmejente! Har aldri tenkt over at hun ikke har særlig med bryster, men la merke til det først nå ettersom denne tråden fikk meg til å tenke på bryster.

Ellers enig i at du må eventuelt gjøre dette for din egen del. Vet mange kvinner som sier at de ikke liker menn som har synlige mageruter og foretrekker litt kosemage, men selv er jeg mest komfortabel med å holde en lav fettprosent, derfor gjør jeg det for min egen del.

Men så er jo det også noe annet enn å legge seg under kniven, men like fullt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmejente! Har aldri tenkt over at hun ikke har særlig med bryster, men la merke til det først nå ettersom denne tråden fikk meg til å tenke på bryster.

Ellers enig i at du må eventuelt gjøre dette for din egen del. Vet mange kvinner som sier at de ikke liker menn som har synlige mageruter og foretrekker litt kosemage, men selv er jeg mest komfortabel med å holde en lav fettprosent, derfor gjør jeg det for min egen del.

Men så er jo det også noe annet enn å legge seg under kniven, men like fullt.

:)

Selv om noen kvinner liker "kosemage" på menn, så er det mange som foretrekker menn med normal/slank/muskuløs kropp, hvert fall jeg! Synes du små pupper kan være like fint og tennende som store? Liker mine minst når jeg ligger på ryggen, da blir de nesten flate, men er ellers fornøyd :P

Anonymous poster hash: 2f7a9...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Synes du små pupper kan være like fint og tennende som store? Liker mine minst når jeg ligger på ryggen, da blir de nesten flate, men er ellers fornøyd :P

Selvsagt. At de blir mindre når man ligger er vel helt normalt.

Men jenter som er overdrevent usikre enten det gjelder pupper eller andre innbilte mangler er ikke alltid like tennende.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. At de blir mindre når man ligger er vel helt normalt.

Men jenter som er overdrevent usikre enten det gjelder pupper eller andre innbilte mangler er ikke alltid like tennende.

:)

Neinei, er klar over at dårlig selvtillit er turn-off. Om jeg hadde hatt noen komplekser hadde jeg aldri gitt uttrykk for det når jeg hadde hatt sex, er andre ting man tenker på/har fokus på da ;)

Anonymous poster hash: 2f7a9...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leo Nardo

Neinei, er klar over at dårlig selvtillit er turn-off. Om jeg hadde hatt noen komplekser hadde jeg aldri gitt uttrykk for det når jeg hadde hatt sex, er andre ting man tenker på/har fokus på da ;)

Anonymous poster hash: 2f7a9...a73

Som hva da? :)

Fikk sykt lyst til å kna på noen små bryster nå.

Hun jeg har i kikkerten har ganske fyldige bryster. Kan ende med hengebryst på sikt.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...