Sukkerklumpen! Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 (endret) God Kveld, er ei jente på 22 år og vurderer og ta silikon. Har tenkt på dette et par år nå, og har svært små pupper. For å si det slik så ser det ikke ut som jeg har pupper om jeg har på meg en t-skorte uten bh. De vil heller ikke vokse noe mer, så hva skal jeg gjøre? Ønsker jo ikke å ta så typ 650 gram i hver, men kanskje 200-250 gram. Vil at det skal se naturlig ut iforhold til min kropp. Er usikker, men samtidig sikker. Lurer på hvordan det funker med å ta silikon og trening? Noen som vet? Hva synes dere om silikon? Og jeg beklager både for skrivefeil og et rotete innlegg. (..La innlegget på feil, skulle være på kropp og helse.) Endret 26. april 2014 av Sukkerklumpen!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Hvorfor legger du ut dette på seksualitet? og hvorfor klarer du ikke bestemme SELV om du vil ha silikon eller ikke? Det finnes uttallige tråder om samme tema. Er bare å søke litt. Anonymous poster hash: 0ae94...c51 3
Shira Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Først og fremst så synes jeg dette innlegget burde være i Kropp og Helse eller whatnot. Det er ikke automatisk seksualitet når det er snakk om pupper. Men ja, silikon kan være fint det. Kunne tenkt meg det selv, men tenkte å føde barn først
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Du er veldig ung, og de kan vokse mer Anonymous poster hash: 6e6b7...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Om du vil ta silikon eller ikke er jo opp til deg. Jeg tok 255 gram under muskel, dråpeformet, og jeg kunne ikke vært med fornøyd. Det ser veldig naturlig ut på min kropp. Var helt flat fra før av. Jente 21 her foresten. Trener som normalt nå, og har ingen problemer i forhold til det. Anonymous poster hash: fd43f...511
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Hvorfor ligger dette under "seksualitet" ? Anonymous poster hash: 12c67...313
Sukkerklumpen! Skrevet 26. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2014 Hvorfor ligger dette under "seksualitet" ? Anonymous poster hash: 12c67...313 Tenkte ikke over det når jeg postet, sorry. Får jo ikke akkurat flyttet det nå.
Nysgjerrigper6 Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 Jeg tenkte også på om jeg skulle gjøre det eller ikke, jeg endte med å gjøre det. La inn nok at det passet min egen kropp, og har ingen problemer med treningen nå i dag. det er 1 1/2 år siden jeg gjorde det Er kjempe fornøyd og angrer ikke i det hele tatt!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #11 Skrevet 26. april 2014 Silikon!!! Anonymous poster hash: 14f58...634
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #12 Skrevet 26. april 2014 Vi kan ikke bestemme, ei heller gi noen mening når du ikke legger ut bilde som indikasjon. Jeg tok silikon da jeg var 21, 300 i hver, og kunne ikke likt dem bedre. De er myke og perfekte for min kropp. Trening går helt fint, bare du venter en måned etter operasjon. Det som er rett for en er ikke rett for alle. Alt jeg kan si er tenk det over, gå på mange konsultasjoner og ikke ta altfor lett på det, som enkelte jenter. Anonymous poster hash: d1462...b67
Gjest Coolaid Skrevet 27. april 2014 #13 Skrevet 27. april 2014 Hva synes dere om silikon? Generelt sett syns jeg det er tøvete å ta det. I de aller fleste tilfeller har man etter min mening ikke bruk for det og man ser penere ut før enn etter. Syns også det er noe gale med en nasjon av unge jenter som kjøper nye deler til kroppen sin. De som har store problemer med måten de ser ut på bør jobbe med tankene sine på en eller annen måte. Finn ut hva som er riktig for deg. Lykke til med avgjørelsen.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #14 Skrevet 27. april 2014 Ufff da, nå vet ikke jeg så veldig mye om prosessen. Men jeg er en kar med en kjæreste som har det - skulle ønske hun ikke hadde det!! Men jeg må jo holde slikt for meg selv. Når jeg ser puppene hennes, så må jeg virkelig anstrenge meg for å holde på tenningen. De er fine å ta på, normal størrelse for denne lille jenten. Men hun har noen arr som stjeler all oppmerksomheten!! Ser rimelig brutalt ut. Jeg prøver så ofte som jeg kan å unngå at BHèn går av :/ Anonymous poster hash: 14f58...634 1
Jalp Skrevet 27. april 2014 #15 Skrevet 27. april 2014 Så kan man jo saktens reflektere over det faktum at noen har funnet på at noen typer pupper er feil...
Sukkerklumpen! Skrevet 27. april 2014 Forfatter #16 Skrevet 27. april 2014 Takk for alle positive og negative meninger, jeg har tenkt på dette lenge, og jeg tenker nok at jeg vil gå på en konsultasjons timer. Supert at det ikke påvirker treningen, var litt usikker på den delen. Men får se hva disse konsultasjons timene resulterer i.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #17 Skrevet 27. april 2014 Takk for alle positive og negative meninger, jeg har tenkt på dette lenge, og jeg tenker nok at jeg vil gå på en konsultasjons timer. Supert at det ikke påvirker treningen, var litt usikker på den delen. Men får se hva disse konsultasjons timene resulterer i. For noen så går det ut over treningen. Jeg opererte for 3 år siden og jeg kan fortsatt ikke bruke brystmuskelen. Kan ikke ta pushups for eksempel. Anonymous poster hash: 71ba1...148
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #19 Skrevet 27. april 2014 Takk for alle positive og negative meninger, jeg har tenkt på dette lenge, og jeg tenker nok at jeg vil gå på en konsultasjons timer. Supert at det ikke påvirker treningen, var litt usikker på den delen. Men får se hva disse konsultasjons timene resulterer i. Lykke til. Ta deg tid med hele prosessen og mengden konsultasjoner. Ett tegn på en god kirurg er at han har en formening og ikke bare sier ja til alt du foreslår. Dersom han har operert noen tusen kvinner vet han hvordan en naturlig look ser ut og han vil ikke legge inn for mye. Be om bilder av hans eget arbeid - veldig mange har faktisk random bilder liggende på klinikken av andres arbeid. Be om å se på og kjenne på alle implantatene, inkludert "Inspira" (de nyeste som jeg har, i en konsistens som ikke kan "lekke") Sjekk at de har skikkelig oppfolging. Dvs. du skal ha tlf. nr til kirurgen samt en emergency kontakt etter operasjon, dersom noe skulle gå galt, du har vondt eller smertestillende ikke fungerer. Kirurgen skal detaljert kunne beskrive fordelene og ulempene ved de ulike typene implantat - runde eller dråpeformede. Kirurgen burde ikke fremstå altfor bastant - det er en variasjon av muligheter av en grunn. Og styr unna disse som "bare opererer type X, ikke Y". Han skal selvsagt utfore både under og over muskel osv. Anonymous poster hash: d1462...b67
Sukkerklumpen! Skrevet 27. april 2014 Forfatter #20 Skrevet 27. april 2014 Lykke til. Ta deg tid med hele prosessen og mengden konsultasjoner. Ett tegn på en god kirurg er at han har en formening og ikke bare sier ja til alt du foreslår. Dersom han har operert noen tusen kvinner vet han hvordan en naturlig look ser ut og han vil ikke legge inn for mye. Be om bilder av hans eget arbeid - veldig mange har faktisk random bilder liggende på klinikken av andres arbeid. Be om å se på og kjenne på alle implantatene, inkludert "Inspira" (de nyeste som jeg har, i en konsistens som ikke kan "lekke") Sjekk at de har skikkelig oppfolging. Dvs. du skal ha tlf. nr til kirurgen samt en emergency kontakt etter operasjon, dersom noe skulle gå galt, du har vondt eller smertestillende ikke fungerer. Kirurgen skal detaljert kunne beskrive fordelene og ulempene ved de ulike typene implantat - runde eller dråpeformede. Kirurgen burde ikke fremstå altfor bastant - det er en variasjon av muligheter av en grunn. Og styr unna disse som "bare opererer type X, ikke Y". Han skal selvsagt utfore både under og over muskel osv. Anonymous poster hash: d1462...b67 Tusen takk for et supert svar, det hjalp mye
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå