Gjest Indianlady Skrevet 10. juni 2004 #1 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei Jeg er ikke eldre enn at jeg feller tårer nå,har fått vite at min pus Bølla er syk.Hun har en stor kul på halsen og har vondt for å svelge met og har gått ned i vekt.Hun bor i Fredrikstad og hun skal til dyrlege på fredag er jeg er redd for beskjeden at jeg at hun kanskje må avlives.Hun har hatt 13 fine år og jeg kan ikke la henne lide og jeg lar vetrenæren avgjøre dette som er best for den gamle pusedamen.Det blir hardt men slik er livet alt for pusens beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. juni 2004 #2 Del Skrevet 10. juni 2004 Uff da :-( Føler med deg, håper virkelig det ordner seg! :trøste: Dyrene våre blir jo som et familiemedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 10. juni 2004 #3 Del Skrevet 10. juni 2004 Trist å høre. Det er helt utrolig hvor glad man blir i disse dyra. *lyst til å løpe hjem og gi hunden min en klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 10. juni 2004 #4 Del Skrevet 10. juni 2004 Trist å høre. Det er helt utrolig hvor glad man blir i disse dyra. *lyst til å løpe hjem og gi hunden min en klem* Gi en fra meg også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 10. juni 2004 #5 Del Skrevet 10. juni 2004 Huff IndianLady, det var trist å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 10. juni 2004 #6 Del Skrevet 10. juni 2004 Uff da :-( Føler med deg, håper virkelig det ordner seg! :trøste: Dyrene våre blir jo som et familiemedlem. Det er familiemedlemmer på 4 bein og Bølla hun er spesiel pus.Takker for omtanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 10. juni 2004 #7 Del Skrevet 10. juni 2004 Gi en fra meg også :-) Det skal jeg gjøre. Bare så synd at jeg må vente helt til kl. 1630 med å dra (blir hentet da) *sukk* ...stakkers, nå sitter han helt alene hjemme *dårlig samvittighet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 10. juni 2004 #8 Del Skrevet 10. juni 2004 Så leit å høre Indianlady. Får håpe det ikke er så ille som det virker nå. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. juni 2004 #9 Del Skrevet 10. juni 2004 Så trist. Det er alltid vondt å miste et kjært kjæledyr. Våre katter har vært som barn for meg og det er like vondt hver gang en dør eller må avlives. Men det er trøst i det å vite at man gjør det fordi man er glad i dem, for at de ikke skal lide. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 10. juni 2004 #10 Del Skrevet 10. juni 2004 Huff da - trist å høre. Katten min ble operert for svulster for to år siden, og er heldigvis frisk idag. Gruer meg til den dagen jeg må gjøre det samme som deg, vet jo at det kommer en gang. "Trøsten" får jo være at man lar dyra slippe å lide lenger når de har det vondt, men vondt for oss menneskene gjør det desverre lenge etterpå. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 10. juni 2004 #11 Del Skrevet 10. juni 2004 Bølla ble operet for 3 år siden de sa det var svuls i livmoren,da fjernet de alt.Dumme meg som lot henne gå på p-piller tenket jeg da og detvel takken jeg har nå.Jeg tror at det kanskje har spredd seg på de årene ellers har hun vært frisk og rask. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 14. juni 2004 #12 Del Skrevet 14. juni 2004 sender en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 15. juni 2004 #13 Del Skrevet 15. juni 2004 Utrolig trist. Du har all min sympati. Ikke skyld på deg selv, husk at hunder og katter lever kortere liv enn oss, og 12-14 år hos hund/katt er faktisk et langt liv. Ikke at det hjelper noe på savnet, men tenkte bare jeg skulle minne deg på at det er naturlig at de dør i den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå