Gå til innhold

fotballfrue er magisk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mary Quant

Man ser det veldig godt på navelen og huden hennes. Sammenligner selvsagt med magen hennes før graviditeten, hadde ikke tenkt på det om jeg ikke viste hvordan hun så ut før. Ser at kroppen hennes har forandret seg.

Ps: jeg er ikke samme AB :)

Anonymous poster hash: bf420...244

Å herregud, det fantes flere av samme kaliber ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Atheena

Så dagens innlegg med oppfordring om å kjøpe et visst moteblad er da faktisk reklame og skulle vært merket.

Stakkars, hun greier ikke sette seg inn i disse reglene, som er rimelig tydelige.

Anonymous poster hash: a935e...b0d

Hun vet det garantert. Hun gjør det fordi hun slipper unna med det. Hvis hun hadde merket alt så ville det rett og slett ikke være gunstig for henne og hun ville mistet lesere. Derfor pakkes en del produktplasseringer godt inn. Siste kan nok være Kesam med lime på IG. Disse er jo ikke å finne i butikken helt enda heller. Garantert produktplassering. Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld fra til forbrukerombudet. ;)

Anonymous poster hash: d4637...081

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet det garantert. Hun gjør det fordi hun slipper unna med det. Hvis hun hadde merket alt så ville det rett og slett ikke være gunstig for henne og hun ville mistet lesere. Derfor pakkes en del produktplasseringer godt inn. Siste kan nok være Kesam med lime på IG. Disse er jo ikke å finne i butikken helt enda heller. Garantert produktplassering.

Jo, de er å finne i butikk. Vet ikke om det er produktplassering eller ikke, men jeg kjøpte Kesam Lime i går og i dag. Anbefales ;)

Anonymous poster hash: 0187c...7ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får mark av engelsken (fra face):

"Finished with todays workout (had a max pulse rate test with @alexlorvik, so exhausted) and found this thing in our refrigerator: kesam with lime - OMG! So good I ate the while thing Impossible not to Anyone agree? #‎teamfotballfruefitmums"

Anonymous poster hash: ca18e...49b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så flink, synes jeg. Det er få mødre som klarer å produsere et barn som Nelia. Som ikke gråter i kirken, som sover hele natta og våkner på beleielige tidspunkt slik at Caroline får trene! Fødselen gikk jo som en lek også! Visste dere at hun ikke fikk cravings under svangerskapet også? Leste det på seher.no:) Synes jeg leste at hun ikke hadde fått ett eneste strekkmerke heller. Det er jo helt utrolig!

amazing. Nelia sover nok til 12 i dag siden det er lørdag

Anonymous poster hash: af61c...bc0

men hva er det som provoserer så veldig? De folka er jo white trash av verste sort! La dem nå holde på og slutt å ta dem så seriøst!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men hva er det som provoserer så veldig? De folka er jo white trash av verste sort! La dem nå holde på og slutt å ta dem så seriøst!

hva snakker du om

Anonymous poster hash: af61c...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får mark av engelsken (fra face):

"Finished with todays workout (had a max pulse rate test with @alexlorvik, so exhausted) and found this thing in our refrigerator: kesam with lime - OMG! So good I ate the while thing Impossible not to Anyone agree? #‎teamfotballfruefitmums"

Anonymous poster hash: ca18e...49b

Veldig direkte oversatt fra norsk ja... Litt sånn google translatealtig :P

Anonymous poster hash: d0c31...cf8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet det garantert. Hun gjør det fordi hun slipper unna med det. Hvis hun hadde merket alt så ville det rett og slett ikke være gunstig for henne og hun ville mistet lesere. Derfor pakkes en del produktplasseringer godt inn. Siste kan nok være Kesam med lime på IG. Disse er jo ikke å finne i butikken helt enda heller. Garantert produktplassering.

Det er ikke bare på IG hun "tipser", står på bloggen også. Garantert produktplassering

Anonymous poster hash: b2ecf...e40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrag fra bloggen

" Anledningen var photoshoot for StyleMag, og jeg jobbet med utrolig dyktige mennesker: bak kameraet stod Thomas Qvale som tar helt rå bilder, på styling var det vakre Nathalie Helgerud og på hår og sminke den magiske Sissel Fylling."

Får så se og hør feeling av henne altså. Vakre Natalie, magiske Sissel osv. LOL! Hvem snakker sånn? Blir for falskt for min smak..

Anonymous poster hash: d0c31...cf8

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrag fra bloggen

" Anledningen var photoshoot for StyleMag, og jeg jobbet med utrolig dyktige mennesker: bak kameraet stod Thomas Qvale som tar helt rå bilder, på styling var det vakre Nathalie Helgerud og på hår og sminke den magiske Sissel Fylling."

Får så se og hør feeling av henne altså. Vakre Natalie, magiske Sissel osv. LOL! Hvem snakker sånn? Blir for falskt for min smak..

Anonymous poster hash: d0c31...cf8

At det var sa du??

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det var sa du??

Anonymous poster hash: 02763...d90

Hehe. Tar selvkritikk på den, men lol dukker ofte opp når jeg blir litt satt ut :P

Anonymous poster hash: d0c31...cf8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det igjen..

Tone Damli har vært i media et par ganger pga manglende merking av reklame på hennes Instagram konto (jfr. link 1 og link 2)

Forbrukerombud Gry Nergård sier "- Skjult reklame er forbudt, og denne regelen gjelder like mye for Instagram som det gjør for blogg." Videre sier hun "Dersom man er sponset, skal det tydelig markeres i toppen at dette er reklame. Dette krever både tydelig plassering, tydelig skrift og stor nok skriftstørrelse."

At en som lever av reklameinntekter og hevder å være perfeksjonist ennå ikke klarer å følge regelverket er for dårlig!

Det er andre bloggere som er verre eller annet svada bortforklaringer holder ikke! Skjerpings, Caroline Berg Eriksen!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig direkte oversatt fra norsk ja... Litt sånn google translatealtig :P

Anonymous poster hash: d0c31...cf8

Pluss "the while thing".

Og å droppe punktum blir jo bare helt feil, men det gjør sikkert alle i disse dager.

Anonymous poster hash: ca18e...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig direkte oversatt fra norsk ja... Litt sånn google translatealtig :P

Anonymous poster hash: d0c31...cf8

Pluss "the while thing".

Og å droppe punktum blir jo bare helt feil, men det gjør sikkert alle i disse dager.

Anonymous poster hash: ca18e...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det igjen..

Tone Damli har vært i media et par ganger pga manglende merking av reklame på hennes Instagram konto (jfr. link 1 og link 2)

Forbrukerombud Gry Nergård sier "- Skjult reklame er forbudt, og denne regelen gjelder like mye for Instagram som det gjør for blogg." Videre sier hun "Dersom man er sponset, skal det tydelig markeres i toppen at dette er reklame. Dette krever både tydelig plassering, tydelig skrift og stor nok skriftstørrelse."

At en som lever av reklameinntekter og hevder å være perfeksjonist ennå ikke klarer å følge regelverket er for dårlig!

Det er andre bloggere som er verre eller annet svada bortforklaringer holder ikke! Skjerpings, Caroline Berg Eriksen!

Jeg tipper cbe ( eller lk) har sin egen definisjon på hva reklame er, og følger den :)

Nei det holder ikke å merke i ettertid med dushvitbeige skrift på hvit bakgrunn.

Synes det skulle vært merket i headingen/overskriften faktisk.

Anonymous poster hash: a935e...b0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil ikke si hva hun ligner på.

Anonymous poster hash: 383dc...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med KG og denne dama? Jeg klare ikke forstå det.

Det lurer jeg og virkelig på :klo:

Utrolig at det er så mange som er ute etter å finne feil ved henne og ønsker å nærmest straffe henne. Uforståelig i mine øyne. Hun prøver å være positiv og dele gleder, hun er snill med dyr, god mor, god venn. Forstår at folk blir opprørte over vold og alvorlig kriminalitet som rammer mange andre, men hvorfor i all verden dømme ff over og ut som hun var sidestilt med disse.

Unner henne da all mulig gevinst. Er vel bare hyggelig for henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så flink, synes jeg. Det er få mødre som klarer å produsere et barn som Nelia. Som ikke gråter i kirken, som sover hele natta og våkner på beleielige tidspunkt slik at Caroline får trene! Fødselen gikk jo som en lek også! Visste dere at hun ikke fikk cravings under svangerskapet også? Leste det på seher.no:) Synes jeg leste at hun ikke hadde fått ett eneste strekkmerke heller. Det er jo helt utrolig!

amazing. Nelia sover nok til 12 i dag siden det er lørdag

Anonymous poster hash: af61c...bc0

Ok.

Nelia har et teit navn.

Fotballfrue er et teit kallenavn.

Hun er en løgnaktig falsk bitch.

Mannen er en elendig fotballspiller.

Fornøyd?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...