Gå til innhold

fotballfrue er magisk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fyren er nok veldig glad for at han valgte Caroline. Han kan jo leve på henne når han er ferdig med fotballen.

Anonymous poster hash: 5e939...126

Så bra for dem at de jobber i team da :) Der er det nok ikke noe "mitt" og "ditt" men vårt. Kanskje noe du burde ta lærdom av virker det som?

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har positive og negative ting å si om ff.. Så jeg holder meg i midten av meningen av ff. Men av alt som blir tatt opp her, hvorfor er det ingen som reagerer på at en med så stor innvirkning ikke hjelper Else i kampanjen denne uka? Da hun gjestet Else fortalte hun jo at Else var så hyggelig, hva med å gjengjelde gesten med å hylle/ støtte Else i kampanjen elseforsyria? Eller er det meg det er noe rart med siden jeg reagerer på at hun ikke støtter en slik sak og dame?

Hvorfor gjør ingen andre av Elses gjester det da? Hvorfor er det kun FF som skal få ris for det?

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjør ingen andre av Elses gjester det da? Hvorfor er det kun FF som skal få ris for det? Anonymous poster hash: 02763...d90

. Det var ikke meningen å gi ris som du skriver, det er en ting jeg undrer på. Det er ganske mange andre av Else sine gjester som har gjort det, for å svare deg på det.Man må ikke være gjest der for å gjøre det heller mener jeg. Jeg undrer mest over at når du kun har positive ting å si om en person, hvorfor ikke støtte den personen med å skrive litt om det i stede for å skrive om maten du spiser f.eks? Men det er heller ingen andre som er/ sier dem er toppbloggere med en slik mulighet som ff har?eller?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så flink, synes jeg. Det er få mødre som klarer å produsere et barn som Nelia. Som ikke gråter i kirken, som sover hele natta og våkner på beleielige tidspunkt slik at Caroline får trene! Fødselen gikk jo som en lek også! Visste dere at hun ikke fikk cravings under svangerskapet også? Leste det på seher.no:) Synes jeg leste at hun ikke hadde fått ett eneste strekkmerke heller. Det er jo helt utrolig!

amazing. Nelia sover nok til 12 i dag siden det er lørdag

Anonymous poster hash: af61c...bc0

Helt ærlig så tror jeg ikke det er hvemsomhelst som hele tiden lager disse trådene.. say no more.

Anonymous poster hash: 48d0b...701

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK tjente over 1 million når han spilte for LSK. Tror han gikk litt ned når han gikk over til ODD, men tror dere undervurderer lønnsnivået til Tippeligaen.

Anonymous poster hash: e9bc5...1fa

Fetteren min spiller på et lag i tippeligaen... Grunnlønn ligger på litt over 400.000 i året, og så er det diverse bonuser basert på ulike ting... Tviler på at fotballfruemannen har tjent 1 mill på fotballen alene... Han har jo inntekt gjennom fotballfruefirmaet i tillegg.

Anonymous poster hash: c5c9e...a7b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk ... Anonymous poster hash: 5e939...126

I stedet for å bare lire av deg et nedsettende ord i den tro at det skal kneble motdebattanten (noe som ER patetisk), kan du jo kanskje forsøke å forklare akkurat hva du fant patetisk med innlegget?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fetteren min spiller på et lag i tippeligaen... Grunnlønn ligger på litt over 400.000 i året, og så er det diverse bonuser basert på ulike ting... Tviler på at fotballfruemannen har tjent 1 mill på fotballen alene... Han har jo inntekt gjennom fotballfruefirmaet i tillegg.

Anonymous poster hash: c5c9e...a7b

Jeg har selv spilt på et lag i Tippeligaen og vet at lønnsnivået varierer veldig mellom unge fremmadstormende og eldre etablerte spillere. Tviler ikke på at Eriksen tjener rundt en million i året på fotball. Jeg tjente over 600 000 i året som 21-åring.

Anonymous poster hash: f4695...fe2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen hemmelighet at tippeligaspillere er overbetalte. Det har jo vært oppe i media også. De fleste klubber sliter jo økonomisk. Sier seg selv om spillere tjener opp mot 1 mill, og publikumsantallet ligger på noen få tusen pr kamp.

Anonymous poster hash: a935e...b0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK er jo benkesliter så tjener vel ikke mye...



Anonymous poster hash: c5c9e...a7b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK er jo benkesliter så tjener vel ikke mye...

Anonymous poster hash: c5c9e...a7b

Nei, han har spilt alle kampene fra start i år. Kjenn fakta før du uttaler deg.

Anonymous poster hash: f4695...fe2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra for dem at de jobber i team da :) Der er det nok ikke noe "mitt" og "ditt" men vårt. Kanskje noe du burde ta lærdom av virker det som?

Anonymous poster hash: 02763...d90

Haha.

Anonymous poster hash: 5e939...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å bare lire av deg et nedsettende ord i den tro at det skal kneble motdebattanten (noe som ER patetisk), kan du jo kanskje forsøke å forklare akkurat hva du fant patetisk med innlegget?

Patetisk var dekkende nok.

Anonymous poster hash: 5e939...126

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetteren min spiller på et lag i tippeligaen... Grunnlønn ligger på litt over 400.000 i året, og så er det diverse bonuser basert på ulike ting... Tviler på at fotballfruemannen har tjent 1 mill på fotballen alene... Han har jo inntekt gjennom fotballfruefirmaet i tillegg.

Anonymous poster hash: c5c9e...a7b

Dette var på den tiden da fotballfrue bare var en blogg og før Treasures-tiden. Så nei, da hadde han nok kun lønn via fotballen. Og som flere andre nevner under her, så er det en kjent sak at fotballspillere i Tippeligaen er overbetalte.. Men det er jo en annen sak.

Anonymous poster hash: e9bc5...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Patetisk var dekkende nok. Anonymous poster hash: 5e939...126

Gratulerer, du tapte nettopp diskusjonen fordi du ikke hadde argumentene og ordforrådet til å delta. Og det patetiske er at du ikke skjønner det selv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer, du tapte nettopp diskusjonen fordi du ikke hadde argumentene og ordforrådet til å delta. Og det patetiske er at du ikke skjønner det selv.

Kjære vene. Kan ikke du prøve å holde deg til tema og droppe personforfølgelsen?

Anonymous poster hash: 5e939...126

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene. Kan ikke du prøve å holde deg til tema og droppe personforfølgelsen? Anonymous poster hash: 5e939...126

Det singler i glass når du kaller andre patetiske uten engang å backe det opp med et argument, for så å selv klage over "personforfølgelse".

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene. Kan ikke du prøve å holde deg til tema og droppe personforfølgelsen?

Anonymous poster hash: 5e939...126

Jøss, er det personforfølgelse når man konfronterer noen i en diskusjon som man selv har valgt å delta i? Jøjemegsann, da er jo alt her inne personforfølgelse, får vel legge ned hele KG :fnise:

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...