Gå til innhold

fotballfrue er magisk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet hvor hjerterått og utspekulert Se & Hør opererer. De misbruker mennesker i den ytterste nød og krise for å få noe å klistre på utsiden av magasinet. Det trøs over lik bokstavelig talt.

Så at noen kjøper den dritten er for meg totalt uforståelig.

Synes for meg som om kjendisene gjerne VIL være i bladet - så lenge det er hjemme-hos reportasjer eller gratis sydenturer.

Har forresten ei venninne som igjen er venninne med bestisen til en kvinnelig A-kjendis. Da denne venninnen hadde utdrikningslag var det kjendisen som hadde regien. Denne kjendisen ringte selv Se&Hør og tipset om hvor de befant seg...

Anonymous poster hash: ca18e...49b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk at det kommer de sedvanlige FF-fansene inn for å kalle alle andre psykisk syke.



Anonymous poster hash: 5e939...126
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Synes for meg som om kjendisene gjerne VIL være i bladet - så lenge det er hjemme-hos reportasjer eller gratis sydenturer.

Har forresten ei venninne som igjen er venninne med bestisen til en kvinnelig A-kjendis. Da denne venninnen hadde utdrikningslag var det kjendisen som hadde regien. Denne kjendisen ringte selv Se&Hør og tipset om hvor de befant seg...

Anonymous poster hash: ca18e...49b

Jeg snakker ikke om kjendiser, jeg snakker om helt vanlige folk som opplever sitt livs største krise og blir mast på av Se og Hør som vil lage reportasje om tragedien. De eier ikke skam - det er pengene som rår og intet annet.

At folk støtter dem er bare vanvittig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke om kjendiser, jeg snakker om helt vanlige folk som opplever sitt livs største krise og blir mast på av Se og Hør som vil lage reportasje om tragedien. De eier ikke skam - det er pengene som rår og intet annet.

At folk støtter dem er bare vanvittig.

Men det som irriterer meg er at kjendisene faktisk støtter dem så lenge de får noe for det. Hadde alle bare latt være så hadde det ikke virket så dobbeltmoralsk.

Anonymous poster hash: ca18e...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er vel proffesjonell fotballspiller, eller tar jeg feil nå. Hvis han er det, skaffer jo han også inntekter.

Anonymous poster hash: e7a29...098

Han tjener like bra som en trygda omtrent.

Anonymous poster hash: 383dc...e2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tjener like bra som en trygda omtrent.

Anonymous poster hash: 383dc...e2b

Var vel ikke hvor mye han bidrar med som var poenget men at han også har en inntekt. Men jeg forstår jo hva du ønsker; å fremstille han så stakkarslig som mulig. Får håpe du fikk litt selvtillit av det da :)

Anonymous poster hash: 02763...d90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han tjener like bra som en trygda omtrent.

Anonymous poster hash: 383dc...e2b

Han fikk 6000,- av frua i fjor da. Heh. Hun tok ut 2,2 mill i utbytte.

Anonymous poster hash: 5e939...126

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik var det for meg og min sønn også. Jeg er ikke magisk ;)



Anonymous poster hash: c0fa6...33a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at det kommer de sedvanlige FF-fansene inn for å kalle alle andre psykisk syke.

Anonymous poster hash: 5e939...126

Fantastisk at det kommer de sedvanlige sladrekjerringene som ikke engang klarer to(!) dager uten å få abstinenser.

post-37809-0-73392900-1398531071.txt

Kjenner du deg igjen? Kom deg ut i sola, det kan lysne på humøret og kan føre til noen andre slipper å være offer for andres bitre ulykkelighet. :sol:

Anonymous poster hash: 1df8e...c4c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere venninner som også har fått enkle sovebabyer, det er nok mange av dem :) Men har også ei venninne som er veldig opptatt av å fremstille alt som perfekt, selv om det virkelig ikke er det. Ganske morsomt innimellom. Hun kan legge ut bilde av eldstedatteren på 3 år og skrive "herlige blide godjenta mi!!", også kommer det etter hvert en tørr bildekommentar fra mannen "ja smørblide jenta, hun som hadde et tre timers langt trassanfall i morges." Må innrømme at jeg lo litt da. Er jo moro å skryte av barna sine men ser ikke vitsen med å lyve.



Anonymous poster hash: 73fe6...b9d
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Ha ha ha! Visste det kom en tråd om dette etter jeg leste saken på seher.no. Jeg reagerer litt på at alt er så "perfekt" hele tiden, det hadde ikke gjort noe om hun gjorde seg litt mer "menneskelig" ved å nevne at hun kanskje er litt sliten o.l. Men igjen så er det noen som faktisk er veldig heldige. Jeg tror alle har utfordringer når man får et barn inn i bildet. Men det er vel kanskje ikke interessant for de yngre leserne.

Hun har sagt at det er utfordringer da, og under graviditeten sa hun jo også at hun var sliten. Alle vil vel uansett vise seg fra sin beste side i media, og det har jeg full forståelse for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tjener like bra som en trygda omtrent.

Anonymous poster hash: 383dc...e2b

En fotballspiller i eliteserien i Norge tjener ikke mer enn noen med bachelorgrad i et omsorgsyrke i en gjennomsnittlig kommune... Rundt 18- 20.000 utbetalt i mnd..

Anonymous poster hash: c5c9e...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere huske at LK er partner i firmaet til Caroline og gjort mye jobb bak bloggen som han tjener på og.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen er vel proffesjonell fotballspiller, eller tar jeg feil nå. Hvis han er det, skaffer jo han også inntekter.

Anonymous poster hash: e7a29...098

Stemmer det. Satt vel på benken i 1 år, og tjente like under millionen. #Dagenssamfunn

Anonymous poster hash: 695ab...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fotballspiller i eliteserien i Norge tjener ikke mer enn noen med bachelorgrad i et omsorgsyrke i en gjennomsnittlig kommune... Rundt 18- 20.000 utbetalt i mnd..

Anonymous poster hash: c5c9e...a7b

LK tjente over 1 million når han spilte for LSK. Tror han gikk litt ned når han gikk over til ODD, men tror dere undervurderer lønnsnivået til Tippeligaen.

Anonymous poster hash: e9bc5...1fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK tjente over 1 million når han spilte for LSK. Tror han gikk litt ned når han gikk over til ODD, men tror dere undervurderer lønnsnivået til Tippeligaen.

Anonymous poster hash: e9bc5...1fa

Ja det er jo en grunn til at norsk fotball suger. Lønnsnivået er alt for høyt slik at spillerne ikke har noe å strekke etter for å bli bedre.

Anonymous poster hash: c164b...2fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fantastisk at det kommer de sedvanlige sladrekjerringene som ikke engang klarer to(!) dager uten å få abstinenser.

attachicon.gifserveconfig.php.gif

Kjenner du deg igjen? Kom deg ut i sola, det kan lysne på humøret og kan føre til noen andre slipper å være offer for andres bitre ulykkelighet. :sol:

Anonymous poster hash: 1df8e...c4c

Patetisk ...

Anonymous poster hash: 5e939...126

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere huske at LK er partner i firmaet til Caroline og gjort mye jobb bak bloggen som han tjener på og.

Fyren er nok veldig glad for at han valgte Caroline. Han kan jo leve på henne når han er ferdig med fotballen.

Anonymous poster hash: 5e939...126

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har positive og negative ting å si om ff.. Så jeg holder meg i midten av meningen av ff. Men av alt som blir tatt opp her, hvorfor er det ingen som reagerer på at en med så stor innvirkning ikke hjelper Else i kampanjen denne uka? Da hun gjestet Else fortalte hun jo at Else var så hyggelig, hva med å gjengjelde gesten med å hylle/ støtte Else i kampanjen elseforsyria? Eller er det meg det er noe rart med siden jeg reagerer på at hun ikke støtter en slik sak og dame?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...