AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #281 Del Skrevet 5. mai 2014 Kroppshysteriet legger hun opp til selv, hun må ikke poste selfies i bare trusa og trene 4 ganger til dagen for å holde sin syltynne kropp ved like, og høste likes og hjertesmilefjes. Anonymous poster hash: 1535c...28b Har hun postet et bilde hvor hun kun er iført truse? Betyr dette da at jeg som er ganske slank ikke kan poste bilde av meg selv på sosiale medier fordi det er med på å bygge inn under kroppshysteri? Eller får hun ikke lov fordi hun er kjendis? Skjønner ikke helt dette jeg.. Trener hun virkelig 4 ganger om dagen? Hvor har du funnet ut av dette? Eller bare overdriver du for å lage et poeng ut av noe som egentlig ikke har noe godt poeng? Anonymous poster hash: 02763...d90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #282 Del Skrevet 5. mai 2014 Har hun postet et bilde hvor hun kun er iført truse? Betyr dette da at jeg som er ganske slank ikke kan poste bilde av meg selv på sosiale medier fordi det er med på å bygge inn under kroppshysteri? Eller får hun ikke lov fordi hun er kjendis? Skjønner ikke helt dette jeg.. Trener hun virkelig 4 ganger om dagen? Hvor har du funnet ut av dette? Eller bare overdriver du for å lage et poeng ut av noe som egentlig ikke har noe godt poeng? Anonymous poster hash: 02763...d90 Og da mener jeg bilder av meg selv i foreksempel bikini... Anonymous poster hash: 02763...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #283 Del Skrevet 5. mai 2014 Dama påstår bildene i annonseinnlegget ikke er redigert, tror hun vi er blinde? Fotballfrue says: May 5, 2014 at 15:03 Jeg har ikke redigert huden :/ Har stilt på lys og farge, og lagt et filter over ett av bildene. ReplyAnonymous poster hash: 96303...dc7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #284 Del Skrevet 5. mai 2014 Skal vi tippe hvor ferieturen går? De har en ukes "ferie", bare pga fotballen. Tipper Hellas. Anonymous poster hash: a935e...b0d Tenk å ha så god råd og så mye tid som henne og ende opp på "den samme ferien" hver gang. Hellas for 345 gang lilsom. Noe så utrolig kjedelig. Men, hver sin lyst..,Anonymous poster hash: d0c31...cf8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #285 Del Skrevet 5. mai 2014 I går skrev hun at hun var på trilletur i en park. Kan ikke ha vært lange trilleturen med det antrekket? fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/05/DSC02984.jpgAnonymous poster hash: 96303...dc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #286 Del Skrevet 5. mai 2014 Tenk å ha så god råd og så mye tid som henne og ende opp på "den samme ferien" hver gang. Hellas for 345 gang lilsom. Noe så utrolig kjedelig. Men, hver sin lyst..,Anonymous poster hash: d0c31...cf8 FF virker ikke som om hun er så veldig eventyrlysten eller ute etter nye opplevelser når hun drar på ferie. Dessuten skal de jo reise med Nelia. Greit å velge noe man kjenner og vet hvordan er når man skal på utenlandstur med en baby. Jeg misunner FF inntekten, hun har jo råd til å reise omtrent hvor hun vil, men gjør det ikke. Jeg ville dratt med den transsibirske jernbanen, reist til Macchu Picchu, tatt en tur til Kina. Åh, som jeg hadde reist om jeg hadde flere millioner tilgjengelig. Anonymous poster hash: 5e939...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #287 Del Skrevet 5. mai 2014 Siden hun legger ut kommentarene fra kommentarfeltet så sent, har instagram blitt det nye. Hun sletter mye da, men her får det hvert fall stå i 5-10 min.http://instagram.com/p/nnIdnRAsTv/Anonymous poster hash: 96303...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #288 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg fascineres av overforbruket hennes, som tydeligvis er et mål og et ideal for så mange unge mennesker. Jeg lurer på hva budsjettposten for klær og sko ligger på for en gjennomsnittlig måned. Eller for Nelia? Jeg er klar over at mye er tilsendte gaver og andre ting, men sponsing skal hun jo skatte av så litt betaler hun jo allikevel. Det er så forgjengelige verdier, det er vel derfor jeg blir veldig fascinert. Hun kunne ha investert i noen ordentlige smykker, det har hun virkelig råd til. Men som regel er det billig bijouteri hun har på seg. Det virker som om det eneste hun synes er verdt å bruke mye penger på er de prangende LV-veskene og sko. Jeg tror nok hun kommer til å leve av bloggingen og kjendisstatusen i mange, mange år fremover. Anonymous poster hash: 5e939...126 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 5. mai 2014 #289 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg tror nok hun kommer til å leve av bloggingen og kjendisstatusen i mange, mange år fremover. Anonymous poster hash: 5e939...126 Så lenge dere finner det underholdende å lese om hennes liv så kommer hun til å være ¨kjendis¨ i mange år fremover ja. Hvorfor i huleste gidder dere å sponse henne med å lese bloggen hennes? Kan folk seriøst slutte å klikke seg inn på bloggen hennes, og bare heller bare drite i henne? Hvem bryr seg om den dama der?? BOIKOTT!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auroravictoria Skrevet 5. mai 2014 #290 Del Skrevet 5. mai 2014 Så lenge dere finner det underholdende å lese om hennes liv så kommer hun til å være ¨kjendis¨ i mange år fremover ja. Hvorfor i huleste gidder dere å sponse henne med å lese bloggen hennes? Kan folk seriøst slutte å klikke seg inn på bloggen hennes, og bare heller bare drite i henne? Hvem bryr seg om den dama der?? BOIKOTT!! Sjalu eller? La henne nå få ha denne oppmerksomheten da. Hun er interessant og det norske folk liker henne. So what? Finn noe annet å irriter deg over! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #291 Del Skrevet 5. mai 2014 Haha...også komme deisende inn i en svømmehall med to digre LV vesker da... Herregud.Anonymous poster hash: a935e...b0d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #292 Del Skrevet 5. mai 2014 Så lenge dere finner det underholdende å lese om hennes liv så kommer hun til å være ¨kjendis¨ i mange år fremover ja. Hvorfor i huleste gidder dere å sponse henne med å lese bloggen hennes? Kan folk seriøst slutte å klikke seg inn på bloggen hennes, og bare heller bare drite i henne? Hvem bryr seg om den dama der?? BOIKOTT!! Hvorfor skal jeg boikotte? Jeg har da ikke noe imot at hun underholder og får betalt for det. Anonymous poster hash: 5e939...126 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #293 Del Skrevet 5. mai 2014 Så lenge dere finner det underholdende å lese om hennes liv så kommer hun til å være ¨kjendis¨ i mange år fremover ja. Hvorfor i huleste gidder dere å sponse henne med å lese bloggen hennes? Kan folk seriøst slutte å klikke seg inn på bloggen hennes, og bare heller bare drite i henne? Hvem bryr seg om den dama der?? BOIKOTT!! Har endelig klart å slutte å klikke meg inn på bloggen hennes, digg!! Anonymous poster hash: 73fe6...b9d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #294 Del Skrevet 5. mai 2014 http://fotballfrue.no/2014/05/04/velg-en-romantisk-look-pa-arets-sommerfest/ i enkelte kommentarer har hun kun redigert ett bilde, i andre kommentarer sier hun at hun har redigert fler. troverdig som alltid. Anonymous poster hash: cc152...f68 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 5. mai 2014 #295 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg tror at hvis vi skal irritere oss over alle bimbofaktene til hver eneste halvkjendis her i verden blir det litt for mye irritasjon. På innsiden, vet du, der xylocainsalven ikke når til. Klarer ikke gjøre narr av FF, det føles slemt, fordi hun fremstår som bløt i topplokket. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 5. mai 2014 #296 Del Skrevet 5. mai 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets kosemose, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 5. mai 2014 #297 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Ser at FF hevder hun ikke har redigert bildene i dette innlegget, men bare endret på lys og farge, i tillegg til å legge over et filter over ett.. øh noen bilder. .. og å redigere betydde igjen? Endret 5. mai 2014 av LilleSnupp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #298 Del Skrevet 5. mai 2014 Blir dumt å nekte redigering når man ser at det er redigert midt i panna og ikke på sidene. Vises kjempegodt når man zoomer. Brush tool I photoshop funker meget bra men gjør man det ikke rett og bruker for høy "opacity" vises det godt. Anonymous poster hash: 80c15...52f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 5. mai 2014 #299 Del Skrevet 5. mai 2014 Har hun postet et bilde hvor hun kun er iført truse? Anonymous poster hash: 02763...d90 Sånn siden du spør http://fotballfrue.no/2013/11/04/pregnancy-photoshoot-4-favoritter/ Dog ikke kun iført truse, men satser på denne går som svar på spørsmålet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amberlights Skrevet 5. mai 2014 #300 Del Skrevet 5. mai 2014 Ingen tvil i at hun greier å provosere iallefall! 16 sider med bevis right here. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg