AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #261 Del Skrevet 4. mai 2014 Hehe, deg om det. Må være trist å tolke alt på verst mulig måte.. Jeg synes hun ser utrolig mye bedre ut etter graviditeten, og det sier jeg slettes ikke for å være slem/innpakket mobbing/whatever, men fordi hun faktisk gjør det. Så kom med den linken der Caroline skrev at hun "ikke har forandret seg en cm!!" Så skal jeg bevise at det var ment stygt. For dersom det var et kompliment så ville hun nok ikke reagert på den måten. Jeg har sett mange av disse og andre passiv agressiv kommentarene, og det er så gjennomskuelig at det er latterlig. Om man sier "Synes du ser utrolig flott ut nå" er selvsagt noe helt annet enn kommentarer som "Du har forandret deg så mye etter graviditeten, du ser mye bedre ut med en del flere kg og fylde i ansiktet." Du ser vel forskjellen? Men dette er jo bare et av hundre tilfeller her i tråden der en fjær blir til ti høns og ondsinnede rykter oppstår. Tolket alt på verst mulig måte? Det er tross alt Fotballfrue det er snakk om... Anonymous poster hash: 1df8e...c4c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 5. mai 2014 #262 Del Skrevet 5. mai 2014 Så kom med den linken der Caroline skrev at hun "ikke har forandret seg en cm!!" Så skal jeg bevise at det var ment stygt. For dersom det var et kompliment så ville hun nok ikke reagert på den måten. Jeg har sett mange av disse og andre passiv agressiv kommentarene, og det er så gjennomskuelig at det er latterlig. Om man sier "Synes du ser utrolig flott ut nå" er selvsagt noe helt annet enn kommentarer som "Du har forandret deg så mye etter graviditeten, du ser mye bedre ut med en del flere kg og fylde i ansiktet." Du ser vel forskjellen? Men dette er jo bare et av hundre tilfeller her i tråden der en fjær blir til ti høns og ondsinnede rykter oppstår. Tolket alt på verst mulig måte? Det er tross alt Fotballfrue det er snakk om...Anonymous poster hash: 1df8e...c4c http://fotballfrue.no/2014/05/03/utdriknings-skyss-og-tapaslunsj/#comments Og seriøst, hva er galt med å si at man ser bedre ut etter graviditeten, så lenge det er ment som et kompliment?! De som skal forsvare absolutt all kritikk av ff, selv om den stemmer, skjønner jeg meg ikke på. Ha en fin uke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. mai 2014 #263 Del Skrevet 5. mai 2014 Må si jeg er fascinert av denne fanatismen og opphøyingen av Karoline. Er en tynn husmor som liker å trene og å kle seg opp virkelig SÅ fascinerende?? Hva er det dere ser som jeg ikke ser.....for meg er dama bare helt Zzzzzzzzzzzzzzzz! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #264 Del Skrevet 5. mai 2014 http://fotballfrue.no/2014/05/03/utdriknings-skyss-og-tapaslunsj/#comments Og seriøst, hva er galt med å si at man ser bedre ut etter graviditeten, så lenge det er ment som et kompliment?! De som skal forsvare absolutt all kritikk av ff, selv om den stemmer, skjønner jeg meg ikke på. Ha en fin uke! Du ser så mye friskere ut med noen ekstra mammakilo! Superb. "Ekstra mammakilo"... For et fantastisk kompliment, du... Hvilken kvinne ønsker vel ikke å høre dette? Og en lang tirade nedenfor med belærende og kritiserende innlegg fordi Caroline svarte "For noen dager siden var jeg skrapa tynn, er det rart noen får et forvridd syn på mat?" Etter å fått slengt i tryne at hun har fått bredere hofter, større rumpe og lår så forstår jeg godt hvorfor hun svarer at hun bruker de samme buksene. Igjen ting tatt totalt ut av kontekst og servert som løgn i sladretråden her på KG. Intet nytt fra denne gjengen med andre ord. I rest my case. Ha en fin uke du også! Anonymous poster hash: 1df8e...c4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #265 Del Skrevet 5. mai 2014 Hei. Jeg har samme inntrykk som M. Du svarer på en måte som overrasker meg gang på gang. Kanskje er det slik der du kommer fra? Eller i din familie? Det som gjør det ekstra synlig er at du ikke ser det når lesere påpeker det. Hilsen leser som setter pris på bloggen men ikke syrlige svar Godt eksempel på en passiv-agressiv kommentar som florerer på bloggen. "Er det kanskje slik det er i din familie?" God mulighet for å få godkjent kommentaren om man er ekkel OG hyggelig på samme tid, litt ala "Du, ikke stygt ment/Ikke ta dette personlig, men..." Grøss, glad jeg ikke har slike mennesker i min omgangskrets. Anonymous poster hash: 1df8e...c4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 5. mai 2014 #266 Del Skrevet 5. mai 2014 Hvorfor gidder dere egentlig å lese tråden til fotballfrue? Den er dønn kjedelig og jeg spyr av at hun hele tiden må eksponere hvor ¨perfekt¨ hun har det, noe hun langt i fra har i realiteten. Kan ikke alle bare legge i fra seg bloggen hennes, slik at den dør ut til slutt? Tenk så flott om alle kunne glemt dama innen 2015 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 5. mai 2014 #267 Del Skrevet 5. mai 2014 ''Mammakiloer'' er noe de fleste ser på som et negativt ladet ord. Fordi det er sånn idealet er i Norge - de fleste søker tynn og om man har litt på kroppen er det alltid de ''ekstra'' kiloene det er snakk om. Som om de er midlertidige, eller ikke hører til. i teorien er ''mammakiloer'' også noe flyktig - det er ikke kiloer som passer til kroppen naturlig, det er noe som er kommet ''ekstra'' etter noe kroppen har vanskelig for å kontrollere. Så klart så Caroline utrolig nydelig ut når hun veide litt mer enn hun pleier i sammenheng med graviditet. Og jeg og synes at hun kledde graviditeten veldig godt, men hun ser også bra ut nå. Jeg ser ikke forskjell på nå og før graviditeten - og det er ikke mitt problem hvordan hun vil se ut heller. Om hun ØNSKER veie litt mer så legger hun på seg litt, om hun ønsker se ut som hun alltid har gjort er det HENNES sak og vekta hennes /hvor hun føler hun vil være for å føle seg best mulig er opp til henne, ingen av dere. Om 100 personer så sier at hun burde legge på seg og hun selv føler hun ikke må det må det være opp til henne - hun vil ikke føle seg noe bedre av å gjøre hva andre vil hun skal gjøre. Jeg er enig i mange av de over i at disse kommentarene som folk lirer av seg i kommentarfeltet er skikkelig slu og gjemmer seg bak ''et kompliment''.. Skjerp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #268 Del Skrevet 5. mai 2014 Er det virkelig rart synes du? Jeg har null tro på at det er ment som et kompliment. Hun vil ikke ha negative kommentarer på bloggen sin (Noe jeg forstår godt) Og da mobben finne på andre måter å få innpass ala slike passiv-agressiv kommentarer som. "Så godt du ser ut nå, nå begynner du jo å få former og se normal ut! Mye finere:)" Det er ikke ment som et kompliment, det er ikke ment godt. Det er de samme type ufyselige folka som henger her inne ute etter å såre henne og går på det de vet funker. Vekten og kroppen hennes. Det er noe ganske sykt å holde på slik. Jeg har sett de samme kommentarene som er ment "godt"... Bullshit! Så jeg forstår Carolines reaksjon veldig godt. Det er som å få slengt i trynet at hun har blitt styggere etter fødsel, for det er nøyaktig slik det er ment. Jeg er overrasket over at noen kan tolke det som ros. Anonymous poster hash: 1df8e...c4c Hvordan kan "du ser så mye bedre ut" IKKE være en kompliment? Kvinner altså Anonymous poster hash: cb825...bcc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #269 Del Skrevet 5. mai 2014 Interessant med sminketips når hun har photoshoppet seg halvt i hjel. Veldig "naturlig" hud du. Anonymous poster hash: cc152...f68 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #270 Del Skrevet 5. mai 2014 Forstår godt at fotballfruen kan tolke kommentarer i negativ retning, ettersom hennes lesere allerede har et sykelig fokus på hennes kropp og kosthold. det er også delvis kroppen og kostholdet hennes som gjør at bloggen fremdeles lever, ikke fordi hun skriver så revolusjonerende gode innlegg. når en da må lese side opp og side ned med kommentarer som "ååh, du ser bedre ut nå - etter at du har født", eller "hvordan klarer du å holde deg så tynn?", så blir også fokuset hennes der - og kan enklere vinkles på en negativ måte. Anonymous poster hash: d06c0...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #271 Del Skrevet 5. mai 2014 Fotballfrue skriver at man ikke skal kommentere andre sine kropper. Legger ut flere titalls bilder av seg selv i bikini/undertøy. Sier tusen takk for positive kommentarer om kroppen. ? Anonymous poster hash: 73ad8...669 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #272 Del Skrevet 5. mai 2014 Hvorfor så mange tråder hvor dere skal mobbe fotballfrue? Tipper dere var flinke til å mobbe og fryse ut medelever også, dere som er de verste her. Skulle skamme dere, skulle dere! Fy! Anonymous poster hash: d877a...c0a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #273 Del Skrevet 5. mai 2014 Fotballfrue skriver at man ikke skal kommentere andre sine kropper. Legger ut flere titalls bilder av seg selv i bikini/undertøy. Sier tusen takk for positive kommentarer om kroppen. ? Anonymous poster hash: 73ad8...669 Poenget hennes er at kan du ikke si noe positivt om noen, så trenger du heller ikke si noe! Å si noe positivt om kroppen til noe er greit, men ikke det motsatte! Er det så vanskelig å skjønne? Anonymous poster hash: d877a...c0a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #274 Del Skrevet 5. mai 2014 Poenget hennes er at kan du ikke si noe positivt om noen, så trenger du heller ikke si noe! Å si noe positivt om kroppen til noe er greit, men ikke det motsatte! Er det så vanskelig å skjønne? Anonymous poster hash: d877a...c0a Jeg forstår den, selvfølgelig! Har aldri sagt noe negativt om kroppen til noen i hele mitt liv, for det er det ikke noe poeng i. Det jeg påpeker, er at hvordan kan man si "IKKE KOMMENTER KROPP" i det ene øyeblikket, og legge opp til kroppskommentarer i det neste? Er ikke det beste bare å unngå kroppsfokuset da? Anonymous poster hash: 73ad8...669 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #275 Del Skrevet 5. mai 2014 Fotballfrue har jo alltid lagt opp til kroppsfokuset selv. Da hun var gravid så klaget hun alltid over at folk sa hun hadde så liten mage, men når hun kledde seg slik at hun viste fram magen så var den helt normal. Alltid når magen ble nevnt av henne selv, ble den omtalt som liten. Hvorfor gjør hun det da om hun ikke vil ha det sånn? Anonymous poster hash: e60cd...494 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #276 Del Skrevet 5. mai 2014 Skal vi tippe hvor ferieturen går? De har en ukes "ferie", bare pga fotballen. Tipper Hellas. Anonymous poster hash: a935e...b0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #277 Del Skrevet 5. mai 2014 Kroppshysteriet legger hun opp til selv, hun må ikke poste selfies i bare trusa og trene 4 ganger til dagen for å holde sin syltynne kropp ved like, og høste likes og hjertesmilefjes. Anonymous poster hash: 1535c...28b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 5. mai 2014 #278 Del Skrevet 5. mai 2014 Skal vi tippe hvor ferieturen går? De har en ukes "ferie", bare pga fotballen. Tipper Hellas.Anonymous poster hash: a935e...b0d Hun har tidligere spurt om tips til vakre steder i Hellas så det er nok ikke umulig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #279 Del Skrevet 5. mai 2014 Fotballfrue har jo alltid lagt opp til kroppsfokuset selv. Da hun var gravid så klaget hun alltid over at folk sa hun hadde så liten mage, men når hun kledde seg slik at hun viste fram magen så var den helt normal. Alltid når magen ble nevnt av henne selv, ble den omtalt som liten. Hvorfor gjør hun det da om hun ikke vil ha det sånn? Anonymous poster hash: e60cd...494 Kroppshysteriet legger hun opp til selv, hun må ikke poste selfies i bare trusa og trene 4 ganger til dagen for å holde sin syltynne kropp ved like, og høste likes og hjertesmilefjes. Anonymous poster hash: 1535c...28b Uansett hva hun legger opp til i følge dere så har alle voksne mennesker et ansvar for egne uttalelser. Det nytter ikke å si at det er FF som får en til å spy ut karakteristikker, velger man å skrive stygge ting om folk så må man stå for det. Anonymous poster hash: de531...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #280 Del Skrevet 5. mai 2014 Hvordan kan "du ser så mye bedre ut" IKKE være en kompliment? Kvinner altså Anonymous poster hash: cb825...bcc Du er ikke kvinne er du vel..? Pris deg lykkelig for at du ikke ser hvor slu, spekulative, sleipe og stygge enkelte kan være. Å si til en person som er tynn at man ser friskere ut med noen mammakilo, bredere hofter og større rumpe og lår er ikke et kompliment, men dårlig kamuflert hets. Tro meg. Det var heller ikke snakk om "Ser så mye bedre ut" Som ville vært noe helt annet. Det ser man også på de andre kommentarene under svaret til Caroline. Skremmende at folk kan holde på, på denne måten. Og resten her på denne siden: Er dere virkelig voksne, eller er dere fortsatt ungdomskole-elever? Håper på det siste, da finnes det kanskje håp for dere også. Nettmobbe i voksen alder. Finnes det noe mer patetisk? Anonymous poster hash: 1df8e...c4c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg