Gå til innhold

fotballfrue er magisk!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen har gått amok med retusjeringen i det siste annonseinnlegget. :plystre: 1. Hva skjer med den store glatte kladden midt på panna? 2. Det ser bare teit ut med den hvite kanten rundt anhenget. 3. Pliis, Fotballfrue. Du har ikke så glatte hender. Anonymous poster hash: a29bd...ea7

Her har hun forsøkt å airbrushe over vortene sine.

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/05/DSC03387.jpg

Anonymous poster hash: 96303...dc7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes ikke det er rart hun redigerer så mye som hun gjør, det er jo en annonse!

Anonymous poster hash: c06a6...890
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror uansett fruen er på vei til å bli utdebattert snart...hva mer er det å "diskutere" eller henge seg opp i. For å holde på leserne må hun jo etterhvert gjøre noe mer...tipper noe i retning "skal vi danse" eller et annet mediestunt. Det må jo skje noe. Nå er hun gift med drømmemannen, bor i drømmehuset, har drømmebabyen, har drømmekroppen...så er det en drømmeferie eller noe sånt innemellom. Intetsigende og svært kjedelig.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er rart hun redigerer så mye som hun gjør, det er jo en annonse!

Syns vel at akkurat når du reklamerer for sminke så kan man la være å redigere huden så kraftig. Reklamen mister jo all sin troverdighet. Her skriver hun hvor bra sminken er, men selv med både base, foundation og pudder føler hun at huden trenger airbrushing. Da kan vel ikke sminken være all verden heller, eller slik tenker i alle fall jeg.

Personlig så gjør det meg ingenting om folk photoshopper seg til det ugjenkjennelige i de fleste sammenhenger, men jeg syns det er redelig å si ifra om at huden er fikset på om det er sminke som skal selges. Dette gjelder forøvrig de aller fleste reklamer for sminke.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

^ Greit nok, men f. eks hendene hennes har jo ingenting med sminke å gjøre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Greit nok, men f. eks hendene hennes har jo ingenting med sminke å gjøre.

Nei det har du rett i, og for min del må hun bare redigere de så mye hun vil. :) Håper bare at ungjentene klarer å skille mellom virkelighet og disse reklamebaserte bloggene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

REtusjeringen er nok et utrop for hennes helt vannvittige behov for perfeksjon. Caroline har blitt FF og omvendt.

Jeg synes forøvrig diskusjonen om "mammakroppen" på ett av innleggene var hysterisk, og der fikk vi se den ekte Caroline som ikke kan ta til seg ros på hvor flott og kvinnelig kroppen hennes ser ut etter en fødsel (KROPPEN MIN ENDRER SEG IKKE!!!!!), men MÅ statuere at hun har ikke endret seg det kvakk, og det alle andre sier er FEIL og KRITIKK.

Forøvrig hysterisk at det ikke er lov å si hvor flott du er med litt mer kjøtt, men det er visst lov å si hvor flott du er når du er "tynn", veltrent og what not. Hallo, er det noen hjemme lizzam?

Anonymous poster hash: cb825...bcc
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

REtusjeringen er nok et utrop for hennes helt vannvittige behov for perfeksjon. Caroline har blitt FF og omvendt. Jeg synes forøvrig diskusjonen om "mammakroppen" på ett av innleggene var hysterisk, og der fikk vi se den ekte Caroline som ikke kan ta til seg ros på hvor flott og kvinnelig kroppen hennes ser ut etter en fødsel (KROPPEN MIN ENDRER SEG IKKE!!!!!), men MÅ statuere at hun har ikke endret seg det kvakk, og det alle andre sier er FEIL og KRITIKK. Forøvrig hysterisk at det ikke er lov å si hvor flott du er med litt mer kjøtt, men det er visst lov å si hvor flott du er når du er "tynn", veltrent og what not. Hallo, er det noen hjemme lizzam? Anonymous poster hash: cb825...bcc

Link? :)

Anonymous poster hash: d4637...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Link? :)

Anonymous poster hash: d4637...081

Det innlegget med ei som var på utdrikningslag. Gidder ikke gå inn der selv. Fra i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

REtusjeringen er nok et utrop for hennes helt vannvittige behov for perfeksjon. Caroline har blitt FF og omvendt. Jeg synes forøvrig diskusjonen om "mammakroppen" på ett av innleggene var hysterisk, og der fikk vi se den ekte Caroline som ikke kan ta til seg ros på hvor flott og kvinnelig kroppen hennes ser ut etter en fødsel (KROPPEN MIN ENDRER SEG IKKE!!!!!), men MÅ statuere at hun har ikke endret seg det kvakk, og det alle andre sier er FEIL og KRITIKK. Forøvrig hysterisk at det ikke er lov å si hvor flott du er med litt mer kjøtt, men det er visst lov å si hvor flott du er når du er "tynn", veltrent og what not. Hallo, er det noen hjemme lizzam? Anonymous poster hash: cb825...bcc

Skjønner godt at hun poengterer at folk syns hun er sykelig tynn den ene dagen og har et par kilo ekstra den andre. Man kan godt la være å kommentere kroppen til hverandre

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner godt at hun poengterer at folk syns hun er sykelig tynn den ene dagen og har et par kilo ekstra den andre. Man kan godt la være å kommentere kroppen til hverandre

Men det er jo det hun elsker at man gjør? Hun får jo tusenvis av kommentarer på kroppen sin og poster stadig lettkledde bilder. Hun søker jo bevisst oppmerksomhet på kropp.

Det er ingen tvil om at dama har fått litt mer kjøtt på bena siden sist, jeg synes hun ser flott ut nå.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Hehe, hun er jo morsom den frua.. Ja,kroppen hennes har forandret seg etter graviditeten, hun har mye bredere hofter feks. Men samtidig ser hun jo MYE bedre ut enn før, hva med å ta det som et kompliment foran å begynne med "JEG HAR IKKE FORANDRET MEG EN CM!!!!!"?! Det er ikke som at hun fikk slengt i trynet at hun har blitt styggere etter fødsel...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest constance90

Men det er jo det hun elsker at man gjør? Hun får jo tusenvis av kommentarer på kroppen sin og poster stadig lettkledde bilder. Hun søker jo bevisst oppmerksomhet på kropp. Det er ingen tvil om at dama har fått litt mer kjøtt på bena siden sist, jeg synes hun ser flott ut nå. Anonymous poster hash: cb825...bcc

Joda men det går ann å bare svare "du er fin" ikke, "du er sykelig tynn" og "har du lagt på deg". Man søker gjerne bekreftelse og annerkjennelse, ikke kritikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror nok den kommentaren var ment frekk og sårende bare pakket inn i noe "hyggelig". Hadde selv blitt lei meg om noen sa at jeg hadde lagt på meg, de fleste kvinner vil jo være tynne.

Når det er sagt har hun jo unektelig blitt større. Og godt er det! Se bare hvordan hun så ut før: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/12/DSC06540.jpg

Anonymous poster hash: 3f7c5...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror nok den kommentaren var ment frekk og sårende bare pakket inn i noe "hyggelig". Hadde selv blitt lei meg om noen sa at jeg hadde lagt på meg, de fleste kvinner vil jo være tynne.

Når det er sagt har hun jo unektelig blitt større. Og godt er det! Se bare hvordan hun så ut før: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/12/DSC06540.jpg

Eller her... http://fotballfrue.blogg.no/images/417543-4-1243759279392-n400.jpg

Anonymous poster hash: 0f457...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Not so nice med de blodårene på magen.

Anonymous poster hash: e60cd...494

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe, hun er jo morsom den frua.. Ja,kroppen hennes har forandret seg etter graviditeten, hun har mye bredere hofter feks. Men samtidig ser hun jo MYE bedre ut enn før, hva med å ta det som et kompliment foran å begynne med "JEG HAR IKKE FORANDRET MEG EN CM!!!!!"?! Det er ikke som at hun fikk slengt i trynet at hun har blitt styggere etter fødsel...

Er det virkelig rart synes du? Jeg har null tro på at det er ment som et kompliment. Hun vil ikke ha negative kommentarer på bloggen sin (Noe jeg forstår godt) Og da mobben finne på andre måter å få innpass ala slike passiv-agressiv kommentarer som. "Så godt du ser ut nå, nå begynner du jo å få former og se normal ut! Mye finere:)" Det er ikke ment som et kompliment, det er ikke ment godt. Det er de samme type ufyselige folka som henger her inne ute etter å såre henne og går på det de vet funker. Vekten og kroppen hennes. Det er noe ganske sykt å holde på slik. Jeg har sett de samme kommentarene som er ment "godt"... Bullshit! Så jeg forstår Carolines reaksjon veldig godt. Det er som å få slengt i trynet at hun har blitt styggere etter fødsel, for det er nøyaktig slik det er ment. Jeg er overrasket over at noen kan tolke det som ros.

Anonymous poster hash: 1df8e...c4c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Er det virkelig rart synes du? Jeg har null tro på at det er ment som et kompliment. Hun vil ikke ha negative kommentarer på bloggen sin (Noe jeg forstår godt) Og da mobben finne på andre måter å få innpass ala slike passiv-agressiv kommentarer som. "Så godt du ser ut nå, nå begynner du jo å få former og se normal ut! Mye finere:)" Det er ikke ment som et kompliment, det er ikke ment godt. Det er de samme type ufyselige folka som henger her inne ute etter å såre henne og går på det de vet funker. Vekten og kroppen hennes. Det er noe ganske sykt å holde på slik. Jeg har sett de samme kommentarene som er ment "godt"... Bullshit! Så jeg forstår Carolines reaksjon veldig godt. Det er som å få slengt i trynet at hun har blitt styggere etter fødsel, for det er nøyaktig slik det er ment. Jeg er overrasket over at noen kan tolke det som ros.

Helt enig. Ganske sykt hvor oppehengt enkelte er her inne av dama. Sitter og leter på biler etter ting som ikke er så perfekte og med en gang de finner noe som ikke er 100% perfekt i deres øyne skal det selvsagt kommenteres!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Hehe, deg om det. Må være trist å tolke alt på verst mulig måte..

Jeg synes hun ser utrolig mye bedre ut etter graviditeten, og det sier jeg slettes ikke for å være slem/innpakket mobbing/whatever, men fordi hun faktisk gjør det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...