Gjest New_Girl Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Dere som har blitt gravide selv om dere gikk på pilla, hvordan oppdaget dere det? Forsvant mensen da også? Hadde dere noen symptomer før som avslørte det, eller tok det lengre tid før dere skjønte at dere var gravid?
kaospåtobein Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Mensen forsvant. Fikk ømme bryst og slapp og sliten. Oppdaget det ikke før uke 8 siden jeg ikke tenkte over når mensen var osv siden jeg jo gikk på prevensjon.
Strikkesokken Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Jeg ble gravid på pillen da jeg var 18. Merket ingenting før mensen ikke kom da den skulle, men da jeg tenkte tilbake på det så hadde jeg sannsynligvis en festeblødning en stund før. Det var litt lysrosa utflod på et tørk, og jeg husker jeg fikk litt panikk siden noe lignende aldri hadde skjedd før men det forsvant like fort som det kom. Husker ikke nøyaktig når det var, siden jeg ikke fulgte med testet positivt dagen etter jeg skulle hatt mensen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå