AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #41 Skrevet 29. april 2014 Hvem har vel ikke vært i den situasjonen at man tror man har forsovet seg. Da løper man og stresser som bare det. Jeg begynte kl 8.30 om morgenen. Jeg våknet og fikk det for meg at klokken var 8. Da har jeg veldig dårlig tid, og ser at jeg ikke rekker bussen min, må ta neste og vil komme for sent. Uansett hva jeg gjør så vil jeg komme for sent. Stresser gjør man uansett i en slik situasjon. Vekker ungen, får han på badet. Gir ordrer,ser at matpakker er glemt og smurt kvelden i forveien. Frem med brød og pålegg. Ringer jobben, ingen som svarer. Faen...tenker at da er morgenmøtet begynt, selv om det er litt tidlig for det. For å roe ned hjemmesituasjonen så begynner jeg å plystre. Kjenner jeg er trett, ja så bestemmer man seg for å begynne å legge seg tidligere om kvelden. I det vi holder på å ta på oss yttertøyet, så skvetter jeg til for ut av soveromsdøren kommer det en mann. herregud har du også forsovet deg, sier jeg. Så stresset at jeg glemte at jeg var gift. Forsovet meg, sier han....??? ser på\ armbåndsuret, snur seg å går på soverommet for å se på klokken der. Da skjønner jeg ikke noe....da oppdager jeg at det er helt mørkt ute også. Du, sa han...nå er klokken 5 og det er søndag!!! Anonymous poster hash: 0e1e4...f45 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. april 2014 #42 Skrevet 29. april 2014 Skulle til legen, sovnet og våknet over et døgn etter
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #43 Skrevet 29. april 2014 Flere? Anonymous poster hash: a7454...3e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå